zo meneer, kijk maar uit de je moeder niet over je schouder meekijkt..quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat SawIt een minderwaardigheidscomplex heeft. Dit is veroorzaakt door de hoer van een moeder die hem verwierp maar wel van zijn broer hield. Nu is hij geadopteerd door twee homo's en moet hij regelmatig anaal.
Dat mag je toch wel verwachten in ONZ ?quote:
Mijn moeder is overleden, for realquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zo meneer, kijk maar uit de je moeder niet over je schouder meekijkt..
Stoer hoor, dat schelden...
verklaard een hoop, want opgevoed ben je nietquote:
Ik mag toch hopen dat je brein wel in staat is om met iets originelers te komen. Maar, ik moet dan ook niet te veel gaan verwachten vanquote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat mag je toch wel verwachten in ONZ ?
Sorry, ik was even vergeten dat jij superieur bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je brein wel in staat is om met iets originelers te komen. Maar, ik moet dan ook niet te veel gaan verwachten van-ers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ach ja, ik ben anders dan anderen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verklaard een hoop, want opgevoed ben je niet
verklaart bedoel je ?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verklaard een hoop, want opgevoed ben je niet
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je brein wel in staat is om met iets originelers te komen. Maar, ik moet dan ook niet te veel gaan verwachten van-ers.
Fijn dat je leven zo goed en normaal is dat je het nog even op FOK! moet melden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben anders dan anderen.
De meeste doen tof op FOK maar stellen niks voor en hebben irl bijna geen vrienden.
Ik heb een leuk en normaal leven en troll gewoon op FOK.
Meneer doet zelf niet tof, door iedereen verrot te schelden en rebels proberen te doen..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben anders dan anderen.
De meeste doen tof op FOK maar stellen niks voor en hebben irl bijna geen vrienden.
Ik heb een leuk en normaal leven en troll gewoon op FOK.
Om te huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
Hard tegen hard in dit topic[ afbeelding ]
Ik slijm niet om waardering te krijgen op internetquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meneer doet zelf niet tof, door iedereen verrot te schelden en rebels proberen te doen..
Dat plaatje pas totaal niet bij die reactie. Al de tweede keer in dit topic dat ik je op je achterlijkheid betrap.quote:
Het steekt wel zo te zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Fijn dat je leven zo goed en normaal is dat je het nog even op FOK! moet melden.
Oh, je denkt dat dit slijmen is..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik slijm niet om waardering te krijgen op internet
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat plaatje pas totaal niet bij die reactie. Al de tweede keer in dit topic dat ik je op je achterlijkheid betrap.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat dit slijmen is..
Oeh, wacht maar, over 6 jaar, als je de grote boze wereld in stapt jongen..
Jij krijgt het nog zwaar
Ja deze is bijna leeg.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil bloed zien. Sla elkaar kapot ofzo, dan ga ik met patje nog een pilsje drinken.
Je begrijpt niet wat ik bedoel volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Valt wel mee als ik de reacties zo lees.
Ja, jouw mening stelt ook zoveel voor na al je briljante uitspraken en argumenten van je vorige posts...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik had je ingeschat als slim, maar ik begin steeds meer aan je te twijfelen.
Doe mij ook eentje!quote:
Meneer kan kopiëren en plakken. Nou helemaal super, jongen. Wie weet kan je moeder nu wel een leuke subsidie voor je aanvragen.quote:
Ik heb niets met radio. Een ondenkbare uitspraak voor mij. Opgegroeid met de buizen- en transistorradio, bandrecorder, cassetterecorder en microfoon. Ik dacht aanvankelijk dat ik wel banketbakker zou willen worden, of boer (!), graafmachinist, of mijn vroegere hobby het eindeloos tekenen van snelwegen, dus ontwerper leek me ook wel wat.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Meneer kan kopiëren en plakken. Nou helemaal super, jongen. Wie weet kan je moeder nu wel een leuke subsidie voor je aanvragen.
Zou kunnen. Ik weet niet precies wat er in jouw brein omgaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef SawIt het volgende:
[..]
Je begrijpt niet wat ik bedoel volgens mij
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef SawIt het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat iedereen zich zo volwassen vind maar niet het initatief neemt om gewoon weg te lopen. Iedereen wilt het laatste woord hebben, trieste figuren
ik vind het wel leuk om te zien hoe jij in een hoekje wordt gedreven en dat je met zulke uitspraken je aars probeert te redden..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef SawIt het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat iedereen zich zo volwassen vind maar niet het initatief neemt om gewoon weg te lopen. Iedereen wilt het laatste woord hebben, trieste figuren
Inderdaad, dit is trouwens de eerste post met inhoud in dit topicquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet niet precies wat er in jouw brein omgaat.
vindquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef SawIt het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om te zien hoe jij in een hoekje wordt gedreven en dat je met zulke uitspraken je aars probeert te redden..
kan ik altijd wel om lachen, 15 jarige jongetjes die net weten hoe internet werkt..
Om één of andere reden ga jij er vanuit dat iedereen die geen 100% score haalt in '' perfecte posts'' 15 jaar oud is..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk om te zien hoe jij in een hoekje wordt gedreven en dat je met zulke uitspraken je aars probeert te redden..
kan ik altijd wel om lachen, 15 jarige jongetjes die net weten hoe internet werkt..
vindquote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef SawIt het volgende:
[..]
Stop eens met die zelfverheerlijking man, je vind je zelf volwassen maar je hebt een gouden dildo in je reet zitten. Zoek een baan en een vriendin en ga dat volwassen leven eens leiden zoals normale mensen dat zouden doen.
Van spelfouten gaat niemand dood!quote:
Dan zou ik minder gaan verdienen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef SawIt het volgende:
[..]
Goed gedaan, je zou Nederlands leraar moeten worden.
De mensen die op die fout reageerden hebben Asperger en kunnen niet tegen verandering en fouten.quote:
Heb je als Nederlands docent minder inkomen dan als uitkeringstrekker?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan zou ik minder gaan verdienen..
Ik denk dat dit mijn vorige post alleen maar verifieert...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef SawIt het volgende:
[..]
Stop eens met die zelfverheerlijking man, je vind je zelf volwassen maar je hebt een gouden dildo in je reet zitten. Zoek een baan en een vriendin en ga dat volwassen leven eens leiden zoals normale mensen dat zouden doen.
Dan zou ik moeten werken.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef SawIt het volgende:
[..]
Goed gedaan, je zou Nederlands leraar moeten worden.
Ik ga even douchen, succes met je adoratietopic.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dan zou ik minder gaan verdienen..
Dat zal ook wel de sociale beperking verklaren!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:32 schreef SawIt het volgende:
[..]
De mensen die op die fout reageerden hebben Asperger en kunnen niet tegen verandering en fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |