Zozo al 9 topics, nu nog waardering in het echte leven.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel jammer dat een vuilnisbakhoofd als TS het topic moet maken.
Oh, en het is adoratietopic nummertje 9 trouwens.
ditdusquote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef SawIt het volgende:
[..]
Zozo al 9 topics, nu nog waardering in het echte leven.
Je moeder geeft me genoeg waardering als ik haar snollekop weer eens vol zaad smeer.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef SawIt het volgende:
[..]
Zozo al 9 topics, nu nog waardering in het echte leven.
Sawlt heeft geen moeder meerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je moeder geeft me genoeg waardering als ik haar snollekop weer eens vol zaad smeer.
OP slaat ook een beetje op jouquote:
Zo is het maar net!quote:
stiekem weet ik dat je dat niet meentquote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
OP slaat ook een beetje op jou..
[..]
Zo is het maar net!
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
stiekem weet ik dat je dat niet meent
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Aestivate het volgende:
Haters.
HSG.
De post hierboven geeft alweer het niveau van de randjosti-haters aan.
Jij maakt grappen over mijn dode moeder!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zou nog veel onaardiger kunnen doen, maar het is wel goed zo.
en jij bent?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Aestivate het volgende:
Haters.
HSG.
De post hierboven geeft alweer het niveau van de randjosti-haters aan.
Wat een lul is het ookquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef SawIt het volgende:
[..]
Jij maakt grappen over mijn dode moeder!
Moet kunnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef SawIt het volgende:
[..]
Jij maakt grappen over mijn dode moeder!
Och, wat een rebel is het ook!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Iemand met meer verstand in zijn kleine teen dan jij in gans je lichaam hebt.
Je foto is wel leuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef xSummergirlx het volgende:
HSG-BOMBER blijft voor mij altijd iemand die ik vanaf een afstand adoreer. Waarschijnlijk vindt hij mij een kutuser, maar dat verandert niks aan mijn respect voor hem.
Over wie heb je het nu pikkenlikker?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Iemand met meer verstand in zijn kleine teen dan jij in gans je lichaam hebt.
Deze mening deel ik niet!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef xSummergirlx het volgende:
HSG-BOMBER blijft voor mij altijd iemand die ik vanaf een afstand adoreer. Waarschijnlijk vindt hij mij een kutuser, maar dat verandert niks aan mijn respect voor hem.
Was bedoel ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
. Het is tenslotte wel een zuigteef
Euhm oog om oog, tand om tand gebruik je niet in zo'n context.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Deze mening deel ik niet!![]()
Buiten het feit dat hij mij een kutuser vindt .... vind ik hem ook een kutuser!
Oog om oog, tand om tand toch?
Oh jij bent er zo eentje?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nog dom ook.![]()
Nou hopla, weer snel terug naar ONZ Radio.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel, want ik heb minder verstand dan jij in je kleine teen hebt!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Euhm oog om oog, tand om tand gebruik je niet in zo'n context.
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik wel, want ik heb minder verstand dan jij in je kleine teen hebt!
Ik ben dol op vlees.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje?
Jij eet zeker ook geen vlees of wel?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef SawIt het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat HSG-Bomber een minderwaardigheidscomplex heeft. Dit is veroorzaakt door de hoer van een moeder die hem verwierp maar wel van zijn broer hield. Nu is hij geadopteerd door twee homo's en moet hij regelmatig anaal.
Typisch ONZ-niveau wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef SawIt het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat HSG-Bomber een minderwaardigheidscomplex heeft. Dit is veroorzaakt door de hoer van een moeder die hem verwierp maar wel van zijn broer hield. Nu is hij geadopteerd door twee homo's en moet hij regelmatig anaal.

zo meneer, kijk maar uit de je moeder niet over je schouder meekijkt..quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:16 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat SawIt een minderwaardigheidscomplex heeft. Dit is veroorzaakt door de hoer van een moeder die hem verwierp maar wel van zijn broer hield. Nu is hij geadopteerd door twee homo's en moet hij regelmatig anaal.
Dat mag je toch wel verwachten in ONZ ?quote:
Mijn moeder is overleden, for realquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
zo meneer, kijk maar uit de je moeder niet over je schouder meekijkt..
Stoer hoor, dat schelden...
verklaard een hoop, want opgevoed ben je nietquote:
Ik mag toch hopen dat je brein wel in staat is om met iets originelers te komen. Maar, ik moet dan ook niet te veel gaan verwachten vanquote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat mag je toch wel verwachten in ONZ ?
Sorry, ik was even vergeten dat jij superieur bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je brein wel in staat is om met iets originelers te komen. Maar, ik moet dan ook niet te veel gaan verwachten van-ers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ach ja, ik ben anders dan anderen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verklaard een hoop, want opgevoed ben je niet
verklaart bedoel je ?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
verklaard een hoop, want opgevoed ben je niet
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je brein wel in staat is om met iets originelers te komen. Maar, ik moet dan ook niet te veel gaan verwachten van-ers.
Fijn dat je leven zo goed en normaal is dat je het nog even op FOK! moet melden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben anders dan anderen.
De meeste doen tof op FOK maar stellen niks voor en hebben irl bijna geen vrienden.
Ik heb een leuk en normaal leven en troll gewoon op FOK.
Meneer doet zelf niet tof, door iedereen verrot te schelden en rebels proberen te doen..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben anders dan anderen.
De meeste doen tof op FOK maar stellen niks voor en hebben irl bijna geen vrienden.
Ik heb een leuk en normaal leven en troll gewoon op FOK.
Om te huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
Hard tegen hard in dit topic[ afbeelding ]
Ik slijm niet om waardering te krijgen op internetquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meneer doet zelf niet tof, door iedereen verrot te schelden en rebels proberen te doen..
Dat plaatje pas totaal niet bij die reactie. Al de tweede keer in dit topic dat ik je op je achterlijkheid betrap.quote:
Het steekt wel zo te zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Fijn dat je leven zo goed en normaal is dat je het nog even op FOK! moet melden.
Oh, je denkt dat dit slijmen is..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik slijm niet om waardering te krijgen op internet
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat plaatje pas totaal niet bij die reactie. Al de tweede keer in dit topic dat ik je op je achterlijkheid betrap.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oh, je denkt dat dit slijmen is..
Oeh, wacht maar, over 6 jaar, als je de grote boze wereld in stapt jongen..
Jij krijgt het nog zwaar
Ja deze is bijna leeg.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Ik wil bloed zien. Sla elkaar kapot ofzo, dan ga ik met patje nog een pilsje drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |