Het is dan ook Fossil Fuel maar dan met peace teken chocolaatjes ipv dino'squote:Op maandag 28 mei 2012 01:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik vind dat een soort van opgewaardeerde Fossil Fuel.
Je was failliet?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef iBenny het volgende:
Van de week de scoopshop bij het Leidseplein geprobeerd... Had ik dat maar nooit gedaan![]()
Waarom zeggen ze dan dat het een nieuwe smaak is, gecreeerd is door één of ander meisje die aan een wedstrijd van B&J's heeft meegedaan? Klinkt als oplichting misleiding.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is dan ook Fossil Fuel maar dan met peace teken chocolaatjes ipv dino's![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik het aan het begin van het schooljaar had geprobeerd waarschijnlijk wel
Vreemd verhaal idd, maar volgens mij was het alleen die titel die bedacht is.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan dat het een nieuwe smaak is, gecreeerd is door één of ander meisje die aan een wedstrijd van B&J's heeft meegedaan? Klinkt als oplichting.
Laat dat nou net de smaak zijn die ik heb laten liggen...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
Schijnt dat de Strawberry Cheesecake beter te doen is.
Gast, zit ons niet zo lekker te maken met al die smaken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:03 schreef OMG het volgende:
Net na werk nog even wat gehaald; Ben & Jerry's Greek Frozen Yogurt, de Strawberry Shortcake variant. Heerlijk. Volgende keer eens de Blueberry Vanilla Graham proberen.
Zou tof zijn als dit spul ook ooit in NL wordt verkocht.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:03 schreef OMG het volgende:
Net na werk nog even wat gehaald; Ben & Jerry's Greek Frozen Yogurt, de Strawberry Shortcake variant. Heerlijk. Volgende keer eens de Blueberry Vanilla Graham proberen.
Zou tof zijn als dit spul ook ooit in NL wordt verkocht.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Gast, zit ons niet zo lekker te maken met al die smaken.
Daarom vind ik Häagen-Dazs ook beter. Helaas kan ik het niet meer vinden bij de C1000 hierquote:Op maandag 28 mei 2012 01:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Häagen-Dazs neem je wanneer je plain & simple ijs wilt. Ben & Jerry's neem je wanneer je creatief ijs wilt. En beiden zijn ze erg goed in wat ze doen. Ik prefereer ijs zonder al die toeters en bellen (dus Häagen-Dazs), hoewel het op zijn tijd best lekker is. Häagen-Dazs is wel voller van smaak dan Ben & Jerry's. Een Dulche de Leche is goddelijk!
Die vond ik nu echt smerig... Stonk net als stinkvoeten...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
Schijnt dat de Strawberry Cheesecake beter te doen is.
Hij was heerlijk, heb de beker in 1 keer leeg gegetenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag voor het eerst van mijn leven een beker Ben&Jerry's (choc fudge) gehaald, ik ben benieuwd!
Truffelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb de core van Berry White eruit geschept, en de rest gewoon zo opgegetenDe core verpestte het
Oh, ik proefde wel degelijk kaneel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:45 schreef Selestha het volgende:
Ik heb Oh my apple pie geprobeerd, maar vind het helaas nogal tegenvallen. Het ijs is roomijs, met wat lijkt op gefrituurd deeg (zo smaakt het) en miniscule zoete (niet frisse) stukjes appel. Ook ontbreekt kaneel, en dat vind ik juist zo lekker in appeltaart
Oeh die klinkt wel heeeeel erg lekker jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef MissHobje het volgende:
OMG! die Core: Dough-ble Whammy
Een zachte kern van chocoladesaus omringd door chocoladeroomijs en Cookie Dough roomijs met chunks van koekdeeg met choco chips.
En weetje.. ik was vroeger zo gek van die pasta choco beeeregoed! puur dan..
En die kern chocosaus in dit ijs smaakt precies zo!!!
Dus ik was net like.. WTf geniet momentje![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
Maar nu met de kortingsbon van Albert Heijn de helft goedkoper.
Waar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
Maar nu met de kortingsbon van Albert Heijn de helft goedkoper.
Kijk ff in ah topicquote:
Thanks! Maar ik had ze uiteindelijk gevonden door op Bartjebart's postgeschiedenis te klikken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kijk ff in ah topicja klik en je hebt ze
Oh en tm morgen nog maar.
Heb vandaag trouwens de caramel sutra ook maar meegenomenomg ook mega lekker
Dit is gevaarlijk spul
Thanks, ik moet straks sowieso even langs de AH, dus hopelijk kom ik het tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:22 schreef Bakkerd het volgende:
Ik was gister bij twee verschillende ah's, waar de b&j taste it don't waste it 50% was afgeprijst (Gaat eruit denk ik?).. misschien de moeite waard voor de liefhebbers
Ze hadden ook een nieuwe smaak: Cow Power, maar ik heb niet gezien wat erin zat.
OMG WANTquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Cow Power is gewoon weer Fossil Fuel/Taste It, Don't Waste It in een nieuw jasje. Teleurstellend dat het geen echte nieuwe smaak is, hoewel het ijs verder prima is.
Ik wil eens een keer echt nieuwe B&J smaken zoals Key Lime Pie, Schweddy Balls, Blueberry Cheesecake, Peanut Butter World, Voluntiramisu, Red Velvet Cake, Late Night Snack, Bonnaroo Buzz en Carrot Cake ipv steeds weer die Chunkey Monkey, Strawberry Cheesecake en Cookie Dough. Die smaken ken ik nu wel.
Het is bizar hoe weinig smaken B&J's Nederland heeft in vergelijking met andere landen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef Selestha het volgende:
[..]
OMG WANT![]()
Ik vindt de smaken hier inderdaad ook saai, steeds maar caramel of chocola of koek...
Kijk eens bij een videotheek, daar hebben ze vaak meer smaken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb B&J ook ontdekt, had al eerder een keer een pint gehad maar ik snapte niet wat er zo speciaal aan was, maar nu ben ik helemaal om.
Vind de Cookie Dough het lekkerste en half baked gaat ook nog wel. Chocolade fudge enzo vond ik niet zo.
Had laatst Strawberry cheesecake maar die vond ik echt niet lekker.
Nu heb ik Dough-ble Whammy meegenomen,ben benieuwd of dat wat is.
Hier hebben de meeste winkels niet veel keus, meestal maar 3 of 4 soorten. En zeker die nieuwe core smaken hebben ze niets van. (was de eerste keer dat ik Dough-ble Whammy in de winkel zag maar de rest nog nooit gezien).
Hoop dat ze hier ook nog meer gaan verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |