Het is dan ook Fossil Fuel maar dan met peace teken chocolaatjes ipv dino'squote:Op maandag 28 mei 2012 01:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik vind dat een soort van opgewaardeerde Fossil Fuel.
Je was failliet?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:07 schreef iBenny het volgende:
Van de week de scoopshop bij het Leidseplein geprobeerd... Had ik dat maar nooit gedaan![]()
Waarom zeggen ze dan dat het een nieuwe smaak is, gecreeerd is door één of ander meisje die aan een wedstrijd van B&J's heeft meegedaan? Klinkt als oplichting misleiding.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het is dan ook Fossil Fuel maar dan met peace teken chocolaatjes ipv dino's![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik het aan het begin van het schooljaar had geprobeerd waarschijnlijk wel
Vreemd verhaal idd, maar volgens mij was het alleen die titel die bedacht is.quote:Op maandag 28 mei 2012 12:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan dat het een nieuwe smaak is, gecreeerd is door één of ander meisje die aan een wedstrijd van B&J's heeft meegedaan? Klinkt als oplichting.
Laat dat nou net de smaak zijn die ik heb laten liggen...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
Schijnt dat de Strawberry Cheesecake beter te doen is.
Gast, zit ons niet zo lekker te maken met al die smaken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:03 schreef OMG het volgende:
Net na werk nog even wat gehaald; Ben & Jerry's Greek Frozen Yogurt, de Strawberry Shortcake variant. Heerlijk. Volgende keer eens de Blueberry Vanilla Graham proberen.
Zou tof zijn als dit spul ook ooit in NL wordt verkocht.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 02:03 schreef OMG het volgende:
Net na werk nog even wat gehaald; Ben & Jerry's Greek Frozen Yogurt, de Strawberry Shortcake variant. Heerlijk. Volgende keer eens de Blueberry Vanilla Graham proberen.
Zou tof zijn als dit spul ook ooit in NL wordt verkocht.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:19 schreef 1lluminati het volgende:
[..]
Gast, zit ons niet zo lekker te maken met al die smaken.
Daarom vind ik Häagen-Dazs ook beter. Helaas kan ik het niet meer vinden bij de C1000 hierquote:Op maandag 28 mei 2012 01:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Häagen-Dazs neem je wanneer je plain & simple ijs wilt. Ben & Jerry's neem je wanneer je creatief ijs wilt. En beiden zijn ze erg goed in wat ze doen. Ik prefereer ijs zonder al die toeters en bellen (dus Häagen-Dazs), hoewel het op zijn tijd best lekker is. Häagen-Dazs is wel voller van smaak dan Ben & Jerry's. Een Dulche de Leche is goddelijk!
Die vond ik nu echt smerig... Stonk net als stinkvoeten...quote:Op maandag 28 mei 2012 20:45 schreef drumstickNL het volgende:
Schijnt dat de Strawberry Cheesecake beter te doen is.
Hij was heerlijk, heb de beker in 1 keer leeg gegetenquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:39 schreef Sylvana het volgende:
Vandaag voor het eerst van mijn leven een beker Ben&Jerry's (choc fudge) gehaald, ik ben benieuwd!
Truffelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 01:26 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb de core van Berry White eruit geschept, en de rest gewoon zo opgegetenDe core verpestte het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |