HET moment, dat Mo weet dat Maik er gewoon nog is, nadat ze haar ogen haast letterlijk uit haar kop heeft gejankt al die tijd omdat het de liefde van haar leven is endezeau.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is "het moment" waar iedereen het steeds over heeft? Ik heb denk ik iets gemist. Of ja, gemist wat ik gemist zou moeten hebben.
Belangrijke missie hè!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Uberchica het volgende:
Gaan we nu nog een kwartier naar Mo kijken die zich vooral niet verspreekt?
Ik hoop op dat ze zich geen houding weten te geven van flink de pleuris erin hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst zullen ze verbaasd zijn, dan blij en vervolgens boos omdat hij eruit moest en toch een tweede kans krijgt.
Ja, maar dan heeft de redactie dat NET niet gehoord natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ze zich versproken heeft (en dat staat al op twitter) dan is de missie dus mislukt.
Ja anders is het niet leuk natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft de redactie dat NET niet gehoord natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Het gaat erom dat de andere bewoners het niet doorhadden dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waren waarschijnlijk te druk met SL'tjes inplannen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zinspeelde er iig wel opquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ze zich versproken heeft (en dat staat al op twitter) dan is de missie dus mislukt.
hahahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
Die vent ie net een TomTom: Maik, keer om. Maik, keer om.
Die heeft ze gewoon ingefluisterd eventueel dat ze moeten doen alsof ze het niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de andere bewoners het niet doorhadden dus.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou kunnen spelen dat de stem een speciale boodschap van Maik had voor haar, die haar een hart onder de riem steekt en dat ze daardoor helemaal getroost was. Easypeasy.
Struikelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Ruudt het volgende:
Hoe kan je als vrouw nu op zo'n homoke vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |