abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93849159
Stickers is dan wat mij betreft duidelijk een grove stap te ver, maar zo'n kentekenplaathouder is dan nog weer gemakkelijk te vervangen, daar zou ik me toch wel wat minder kwaad om maken. Maar goed, het is natuurlijk een slechte gewoonte van zo'n bedrijf.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93855532
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Is de red-carpet service verlopen? :)
Die was inderdaad verlopen, omdat de auto altijd bij de Toyota dealer in onderhoud geweest is.

Ik ben net naar de betreffende garage geweest. Natuurlijk had een monteur die nu niet aanwezig was het gedaan, "want die doet dat altijd als de plaathouder een beetje scheef zit of zo". Helaas was mijn eigen plaathouder nergens meer te vinden.

Nou heeft mijn vader afgelopen zaterdag een barst in de voorruit opgelopen. Elk nadeel heeft zijn voordeel: hij moet deze week dus naar de dealer om er een nieuwe ruit in te laten zetten. Hij neemt me daar dan een nieuwe plaathouder mee. En als daar kosten aan verbonden zijn, betaalt de garagist me dat terug, heeft hij beloofd.
pi_93860588
redelijke oplossing toch ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_93862370
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Ik denk juist dat ze weten dat het opvalt, anders heeft het geen nut om reclame te maken...
Ik vraag me eigenlijk wel af wat voor nut deze reclame heeft... Net of mensen die op zoek zijn naar een auto adhv. zo'n plaatje naar die garage gaan :P

Enige waarvoor ik het handig vind is als je op vakantie oid bent en kunt zien waar die Nederlander vandaan komt ;) Al klopt dat natuurlijk niet altijd, want op die van mij staat ook een plaats ergens in Twente, terwijl ik daar heel niet woon :')
pi_93866118
Zal op een of andere manier toch wel werken hoor..
Net zoals je denkt dat reclame's op tv en radio niet werken..

Maar goed, dat in het buitenland plaatsnamen van nederlanders herkennen :D (been there, done that, still do it :') )
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:03:04 #56
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_93868504
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef Palomar het volgende:

[..]

Ik vraag me eigenlijk wel af wat voor nut deze reclame heeft... Net of mensen die op zoek zijn naar een auto adhv. zo'n plaatje naar die garage gaan :P

Enige waarvoor ik het handig vind is als je op vakantie oid bent en kunt zien waar die Nederlander vandaan komt ;) Al klopt dat natuurlijk niet altijd, want op die van mij staat ook een plaats ergens in Twente, terwijl ik daar heel niet woon :')
Tja net alsof als je een tv gaat kopen eerst een afdaling skiën gaat kijken.

Je hersenen slaan dat soms toch op en dan komt die naam ineens bekend vertrouwd naar boven, of daar valt je blik als eerst op als je in een rijtje zoekt.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  woensdag 9 maart 2011 @ 20:47:30 #57
257153 t-4-top
Veritas odium parit.
pi_93876571
Ik heb er een achteruit-rij-camera inzitten, word leuk als ze het bedenken die eraf te trekken. :)
Volkert: Noem 2 nederlandse popgroepen of ik vermoord je!
Pim: Blof! Doe maar!
  woensdag 9 maart 2011 @ 22:57:15 #58
167856 Toempf
Internetheld
pi_93884416
Plak er gewoon zo'n kansloos fun-stickertje overheen :')

Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')