quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Shodan het volgende:
Geef aan dat je het gebruik van sociale media niet schuwt
Dit.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb liever ook zo'n plaat van een merk erop zitten dan zo'n gare garage. Gewoon heengaan en je eigen terughalen.
Vind het niet echt netjes van hun, dat ben ik met je eens
In principe niet eens zo veel. Het gaat me vooral om het principe. Ze moeten gewoon met hun poten van mijn spullen afblijven. Ik heb alleen om een APK gevraagd, niet om een nieuwe kentekenplaathouder. What's next? Het Lexus logo van de voorkant slopen en hun eigen logo er op plakken?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben het eens met je vriendin. Wat kan jou dat nou schelen wat er op je kentekenplaathouder staat?
Een krasje op je auto boeit ook niet, maar als je iemand er expres een ziet maken op je auto kan je dat niet waarderen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben het eens met je vriendin. Wat kan jou dat nou schelen wat er op je kentekenplaathouder staat?
Natuurlijk moet men van je spullen afblijven, maar er zit natuurlijk een duidelijk verschil tussen een lullig kentekenplaathoudertje en het logo op de motorkap.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
In principe niet eens zo veel. Het gaat me vooral om het principe. Ze moeten gewoon met hun poten van mijn spullen afblijven. Ik heb alleen om een APK gevraagd, niet om een nieuwe kentekenplaathouder. What's next? Het Lexus logo van de voorkant slopen en hun eigen logo er op plakken?
Zie mijn antwoord hierboven en vervang kentekenplaathouder door sticker en logo door kras.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:07 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Een krasje op je auto boeit ook niet, maar als je iemand er expres een ziet maken op je auto kan je dat niet waarderen.
Ik vind het onbeschoft. Mij vader heeft ooit de ingang van de parkeerplaats van een of ander pretpark geblokkeerd totdat ze de ongevraagd opgeplakte sticker er vanaf gehaald hadden
Ik neem aan dat het ongevraagd vervangen van de kentekenplaathouder standaard gebeurt, bij elke auto die ze een beurt of APK geven. Als ze daar veel klachten over kregen, zouden ze het vast niet doen. Dus waarschijnlijk vinden de meeste mensen het inderdaad geen probleem.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
Haha, subtiel patsen met je Lexusquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
In principe niet eens zo veel. Het gaat me vooral om het principe. Ze moeten gewoon met hun poten van mijn spullen afblijven. Ik heb alleen om een APK gevraagd, niet om een nieuwe kentekenplaathouder. What's next? Het Lexus logo van de voorkant slopen en hun eigen logo er op plakken?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat valt wel mee. Die originele kentekenplaathouder was namelijk van de Toyota dealer
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Schiet me nu te binnen: een maand of twee geleden heb ik mijn oude Celica naar dezelfde garage gebracht voor de APK, en toen hebben ze de kentekenplaathouder keurig laten zitten. Blijkbaar zijn ze dus nog kieskeurig ook.
Mooi!, dus even de kentekenplaathouders van je huidige auto en de Celica wisselen en hopen dat ze volgend jaar die van je Celica verwisselen voor die van de Toyota dealer, dan ben je weer terug bij afquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Schiet me nu te binnen: een maand of twee geleden heb ik mijn oude Celica naar dezelfde garage gebracht voor de APK, en toen hebben ze de kentekenplaathouder keurig laten zitten. Blijkbaar zijn ze dus nog kieskeurig ook.
zit je weer te trollenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
9 van de 10 kleine garages doen dit zonder toestemming. gratis reclame denken ze dan...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef strontboer het volgende:
Lijkt me wel zo fatsoenlijk dat ze er eerst toestemming voor vragen.
Ik denk juist dat ze weten dat het opvalt, anders heeft het geen nut om reclame te maken...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef tupolev141 het volgende:
Hadden ze bij mij ook gedaan. Ik had een volledig neutrale nummerplaathouder, zonder reclame. Na een beurt heb ik plots een knoert van een houder PLUS op de bumper in witte stickers de naam van de garage.
Denken ze nou echt dat dat mensen niet opvalt??
Dat zou me helemaal te ver gaan. Een beetje stickers op m'n auto gaan plakken, dan hebben ze meteen bonje. Ik betaal ze om dat ding te onderhouden. Als ze reclame willen maken nemen ze maar contact op met het buurtkrantje. Of als ze goed werk leveren, dan zorg ik wel voor mond-tot-mond reclame.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef tupolev141 het volgende:
Hadden ze bij mij ook gedaan. Ik had een volledig neutrale nummerplaathouder, zonder reclame. Na een beurt heb ik plots een knoert van een houder PLUS op de bumper in witte stickers de naam van de garage.
Denken ze nou echt dat dat mensen niet opvalt??
Is de red-carpet service verlopen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die was inderdaad verlopen, omdat de auto altijd bij de Toyota dealer in onderhoud geweest is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:07 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Is de red-carpet service verlopen?
Ik vraag me eigenlijk wel af wat voor nut deze reclame heeft... Net of mensen die op zoek zijn naar een auto adhv. zo'n plaatje naar die garage gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze weten dat het opvalt, anders heeft het geen nut om reclame te maken...
Tja net alsof als je een tv gaat kopen eerst een afdaling skiën gaat kijken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af wat voor nut deze reclame heeft... Net of mensen die op zoek zijn naar een auto adhv. zo'n plaatje naar die garage gaan
Enige waarvoor ik het handig vind is als je op vakantie oid bent en kunt zien waar die Nederlander vandaan komtAl klopt dat natuurlijk niet altijd, want op die van mij staat ook een plaats ergens in Twente, terwijl ik daar heel niet woon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |