Dan maar zo'n chemische koetjesreep doen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meer
Ja, KitKat Senses eten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...maar nooit meer een Bros dat ik ook zo wat. En nieuwe herinneringen maken?
Ik moet bij Bros denken aan die Joop Braakhekke. Met z'n bubbelsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meer
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar...polygamie is verboden in NederlandAnders had ik natuurlijk allang jouw ring gedragen
Omdat dat toch best duidelijk is op die manier, niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat chocolade betreft he...waarom heeft elke smaak een eigen kleur qua verpakking? Groen voor hazelnoot, rood voor puur, geel voor wit en blauw voor melk!?
Koop Verkade.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat chocolade betreft he...waarom heeft elke smaak een eigen kleur qua verpakking? Groen voor hazelnoot, rood voor puur, geel voor wit en blauw voor melk!?
Ik wist wel dat je Bounty in Puur had, maar Bros, volgensmij zelfs nog niet gezien..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, sinds een tijdje ook puur.Die heb ik onlangs wel gegeten.
Moslim worden probleem opgelostquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar...polygamie is verboden in NederlandAnders had ik natuurlijk allang jouw ring gedragen
Om ze uit elkaar te houden als je slecht kunt lezen denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Ook handig met paaseitjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om ze uit elkaar te houden als je slecht kunt lezen denk ik
En toch heb ik het gegeten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Bounty in Puur had, maar Bros, volgensmij zelfs nog niet gezien..
Het is dan ook geen kritiek maar is dat internationaal zo afgesproken. Dat vroeg ik mij af.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat dat toch best duidelijk is op die manier, niet?
Die smaakten vroeger beterquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar zo'n chemische koetjesreep doen?
Mindfuck.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat dat toch best duidelijk is op die manier, niet?
Ja ook! Maar je had er ook een met Karin bloemenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet bij Bros denken aan die Joop Braakhekke. Met z'n bubbels
Yup, die deceptie hebben wij al eerder gezamenlijk ervaren.quote:
Om ze het uit elkaar te houden?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Met zo'n instelling zeker niet nee.quote:
En lekkerder vooral!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
Pure chocolade schijnt ook gezonder te zijn dan melk.
Ik ben 28quote:
En paars voor pralinéquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Dat heb ik meer inmiddels-weer-getrouwde vrouwen horen zeggen. Mannen ook trouwens.quote:
Niet met je eens.. Wit, Melk en dan Melk met Hazelnoot, Wit met Crisps.. Maar Puur doe je me geen plezier meequote:
Tja, ik zeg ook nooit meer dat iets nooit zal veranderen, dus wellicht dat ik er over een poosje anders over. Maar dat is hoe ik er nu naar kijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik meer inmiddels-weer-getrouwde vrouwen horen zeggen. Mannen ook trouwens.
Sneller dan je denkt wellicht.quote:
quote:
Verdomme, nou moet ik wachten tot morgen om überhaupt iets te halen!quote:
Goeie nuancering.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, ik zeg ook nooit meer dat iets nooit zal veranderen, dus wellicht dat ik er over een poosje anders over. Maar dat is hoe ik er nu naar kijk
Doe niet zo ontzettend flauw, alsjeblieft.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch weinig aan te vinden? Hij is toch vrijgezel of niet?
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.quote:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jij
Ik herken een retorische vraag als ik er één zie.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |