ik moest lachenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
Raak zwanger en versier hem bij de Burgerking
Vertel eerst maar eens hóe jong jij precies bent en hoe oud hij is, dan denken we er misschien wel over om je te helpenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef Venetiaansblond het volgende:
Ja, ik ben verliefd. Maar veel te jong voor hem.![]()
Hij is een vriend van m'n ex
Hij houdt van fors en ik ben dun en fragiel![]()
Hoe ga ik hem ooit versieren?
Wij zijn ook zonder info bereid TS te helpen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens hóe jong jij precies bent en hoe oud hij is, dan denken we er misschien wel over om je te helpen
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
Mooi waarschijnlijk welquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef Venetiaansblond het volgende:
Meer eten gaat 'm niet worden want ik blijf ten eerste dun, wat ik ook eet en ten tweede heb ik gewoon een smal skelet dus word nooit een volle krachtige powervrouw![]()
Ik ben best een mooi meisje, alleen niet interessant genoeg voor hem ofzo
Vertel hem dat het allemaal om het innerlijk gaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef Venetiaansblond het volgende:
Hij is aantrekkelijk, op een of andere manier. Ik zou het eigenlijk niet eens precies weten. Hij is lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef pokker het volgende:
Haha maar schat wat heeft die jongen dat jij bijzonder aan hem vindt?
Overtuig hem van de superioriteit van slanke meisjes. Red z'n ziel.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef Venetiaansblond het volgende:
Een van zijn (beste) vrienden heeft met je gehad. En ekte vriend doet zoiets niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef pokker het volgende:
Haha maar schat wat heeft die jongen dat jij bijzonder aan hem vindt?
Zo werkt het. Wat als 1 van jouw beste vriendinnen er met je ex vandoor ging?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |