Misschien moet je eerst wat meer informatie geven.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Zandkoekjes het volgende:
Niets is natuurlijk geen optie
Zelf actie ondernemen wil ik graag doen maar alles leidt tot een dood spoor. Heb jij ideeen?
Het is voor mij geen optie veel geld uit te geven.
En leggen ze ook uit waarom niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef Zandkoekjes het volgende:
Ik heb al veel advocaten aangeschreven maar nog geen één positief antwoord terug gehad. Ze willen het niet oppakken. Maar ik zal eens kijken bij uw tip. Dankjewel
Op basis van jouw overvloedige informatie kan ik geen goed plan de campagne bedenken, sorry manquote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Zandkoekjes het volgende:
Niets is natuurlijk geen optie
Zelf actie ondernemen wil ik graag doen maar alles leidt tot een dood spoor. Heb jij ideeen?
Het is voor mij geen optie veel geld uit te geven.
Dat antwoord heb je al, succes ermee.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Zandkoekjes het volgende:
Aan de hand van de mensenrechten die tegen mij overtreden zijn is mijn vraag wat ik hiermee doen kan. Hierbij is het niet mijn bedoeling geweest mijn situatie volledig openbaar te maken.
Kijk naar Noord Afrika en het Midden Oosten, steek jezelf in brand voor een schreeuw om aandacht of organiseer een REVOLUTIE!!!! Schrijf brieven naar Amnesty International, het wereldnatuurfonds, schrijf je favoriete politieke partij aan en dring aan op kamervragen, schrijf een protestlied dat de top 40 binnenkomt op nummer 1. Misschien dat je mensenrechtenkwestie dan eindelijk opgelost gaat worden! (hoewel ik een niet beantwoorde vraag aan Guus Meeuwis niet echt een mensenrechtenkwestie vind, maar goed...)quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Zandkoekjes het volgende:
Aan de hand van de mensenrechten die tegen mij overtreden zijn is mijn vraag wat ik hiermee doen kan. Hierbij is het niet mijn bedoeling geweest mijn situatie volledig openbaar te maken.
Kun je de mensen die jegens jou die rechten hebben overtreden aanklagen volgens de Nederlandse wet?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Zandkoekjes het volgende:
Je bent gefolterd, of gewoon gepest op school?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef Zandkoekjes het volgende:
5. Foltering
Niemand heeft het recht ons te kwellen of te folteren.
Je zult toch iets meer info moeten geven want dit is zo vaag dat niemand er iets zinnigs over kan zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Zandkoekjes het volgende:
Waarom stop je het in de doofpot?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Zandkoekjes het volgende:
Je moet het toch ergens laten?quote:
Zij moet natuurlijk een beetje voorzichtig zijn met de feiten, anders heeft zij straks een vooringenomen rechtbank en wordt die constant gewraakt door de verdediging.quote:
Heeft diegene de Nederlandse wet overtreden of heeft diegene de rechten van de mens overtreden zoals jij die interpreteert?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:28 schreef Zandkoekjes het volgende:
Ik ben een individu. Zoals mijn situatie is er geen andere situatie. Daarvoor is het veel te ingewikkeld. Mijn vraag nogmaals is aan de hand van de mensenrechten die in het nadeel van mij overtreden zijn of ik hier iets aan kan doen en hoe.
Beidequote:Op maandag 7 maart 2011 18:32 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Heeft diegene de Nederlandse wet overtreden of heeft diegene de rechten van de mens overtreden zoals jij die interpreteert?
Dan moet je aangifte gaan doen.quote:
Hoe moet ik dat weten, ik ben verdomme toch niet helderziend? Hoe moet ik dat in gaan schatten als je helemaal niets over de omstandigheden wil vertellen?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef Zandkoekjes het volgende:
Haalt dat iets uit in het voordeel van mij? Ik heb al vele teleurstellingen gehad wat dit betreft
Hoe moeten wij dat nou weten met zulks een karige informatievoorziening?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef Zandkoekjes het volgende:
Haalt dat iets uit in het voordeel van mij? Ik heb al vele teleurstellingen gehad wat dit betreft
Aan wat voor oplossing zat je dan meer te denken? De knokploeg afsturen op de familieleden/exen/mensen die je hebben gefolterd?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:38 schreef Zandkoekjes het volgende:
Poolse Landdag, ole ole.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:31 schreef Salvad0R het volgende:
Ik denk dat je met Pek & Veren en een volksopstand richting Den Haag een heel eind komt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |