Is kut altijd positief?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind dat een rare opmerking. een kut is een positief iets. De opmerking Kutschool weer niet..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Zullen we er een week van maken?quote:
Dammmmmquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen we er een week van maken?
meen je dit serieus?quote:
Wist je dat niet? dacht je echt dat menstruatie 1 dag duurde?quote:
Wast maar waarquote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dat niet? dacht je echt dat menstruatie 1 dag duurde?
Ik heb me er nooit in verdieptquote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dat niet? dacht je echt dat menstruatie 1 dag duurde?
Overgang ftw of constant zwanger zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wast maar waarWat zeg ik, ik kan niet wachten tot ik er vanaf ben
Dan nog!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit in verdiept![]()
oké niet helemaal de goede woord keuze![]()
Ehm, overgang dan maar denk ikquote:
Of je laten steriliseren of stopt dat de menstruatie niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog!Heb jij geen biologie gehad?
En je woont nog wel met allemaal vrouwen in huis
[..]
Ehm, overgang dan maar denk ik![]()
Volgens mij wel, maar dan kom je ook vervroegd in de overgang enzo...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of je laten steriliseren of stopt dat de menstruatie niet?
Wel gehad maar ook al weer 10 jaar geleden dus niet veel meer blijven hangenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog!Heb jij geen biologie gehad?
En je woont nog wel met allemaal vrouwen in huis
Okeequote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dan kom je ook vervroegd in de overgang enzo...Dus ik slik de pil wel gewoon en ben eens in de 2 maanden ongesteld
![]()
ik wist het ook hoor, algemene kennis lijkt me... (wauww, zélfs TFMquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel gehad maar ook al weer 10 jaar geleden dus niet veel meer blijven hangen. Of ik er op let wanneer ze ongesteld zijn, mijn zusje is altijd chagie.
Dan nogquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel gehad maar ook al weer 10 jaar geleden dus niet veel meer blijven hangen. Of ik er op let wanneer ze ongesteld zijn, mijn zusje is altijd chagie.
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik wist het ook hoor, algemene kennis lijkt me... (wauww, zélfs TFM)
Ik kan niet alles onthouden en heb nu ook nog andere dingen aan mijn hoofdquote:Op maandag 7 maart 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog![]()
![]()
gewoon! Dat is toch gewoon algemene kennis
Puberbrein ftwquote:Op maandag 7 maart 2011 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
De jeugd van tegenwoordig is toch zo erg nog niet
![]()
Doch, je kan zeggen wat je wilt, maar het blijft toch echt een misserquote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet alles onthouden en heb nu ook nog andere dingen aan mijn hoofd
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ooohja bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dankjequote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doch, je kan zeggen wat je wilt, maar het blijft toch echt een misser
Ik ging googelen, wat een fascinerend fenomeenquote:
Ook voor een vrouw zelf?quote:
klinkt alsof je het niet zeker weetquote:
Ik lig er vannacht niet wakker vanquote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doch, je kan zeggen wat je wilt, maar het blijft toch echt een misser
Kennelijk welquote:
Ja, al was ik denk ik liever een mannetje om diverse redenenquote:
Geen idee, ben autist, kan me niet in andere inlevenquote:
ik ben toe aan vakantiequote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, al was ik denk ik liever een mannetje om diverse redenen![]()
Hmmz jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
klinkt alsof je het niet zeker weet
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ben autist, kan me niet in andere inleven
Daar heb ik soms ook moeite mee hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, ben autist, kan me niet in andere inleven
Helemaal mee eensquote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Schatje, je kunt het misschien minder goed maar mannen die niet autistisch zijn hebben er ook vaak moeite mee hoor
![]()
Weet ik, was een beetje sarcastisch of zo bedoeltquote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Schatje, je kunt het misschien minder goed maar mannen die niet autistisch zijn hebben er ook vaak moeite mee hoor
![]()
Maar da's wel ver fietsen dan iedere dag naar schoolquote:
Dat zeker want vrouwen zijn soms niet te begrijpenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ja, als de vakantie eenmaal voorbij is, maar dat zien we dan wel weerquote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar da's wel ver fietsen dan iedere dag naar school
Ga gewoon naar dezelfde school als mij!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, als de vakantie eenmaal voorbij is, maar dat zien we dan wel weer
Dat wist ik welquote:Op maandag 7 maart 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik, was een beetje sarcastisch of zo bedoelt
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga gewoon naar dezelfde school als mij!Wel atheneum of gymnasium gaan doen, anders zit je niet bij mij in de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |