Alles goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar bedoel je 100% als in alles goed of als in het liedje gehaald? want als in het liedje gewoon halen geloof ik nog wel.
Wanker!quote:
Jup, samen met Rick en Maartenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
dan heb je het wel heel veel gespeeld ofniet?
Ja, je bent die Turk. Hihi.quote:
nee man, ik was erbij toen jij en jan piraat withney-b zo zaten op te butsen om met pic van haar tieten te komenquote:
Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef Viro het volgende:
Pizzalucht en japie ga anders verder op msn,gisteren waren jullie ookal bezig.
O, jij.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee man, ik was erbij toen jij en jan piraat withney-b zo zaten op te butsen om met pic van haar tieten te komen
Kan niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef Viro het volgende:
Pizzalucht en japie ga anders verder op msn,gisteren waren jullie ookal bezig.
Patje ook.quote:
Hart! (H)quote:
De Wormquote:
Ik keek vannacht prisonbreak. Weet je wat die ondertiteling meneer had geschreven?quote:
dat topic was echt epic!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, jij.Ik heb die foto's nog steeds pp mijn iPod Touch 1G. Maar kan ze er niet afkrijgen.
Met hier bedoel je ONZ Radio? Dan goed, ONZ zelf is nog meer kapot sinds jij weg bent.quote:
Ze waren wel te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat topic was echt epic!, domme koe dat ze ook nog haar tietten posten haha
Da's ook oud nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met hier bedoel je ONZ Radio? Dan goed, ONZ zelf is nog meer kapot sinds jij weg bent.
Hoe oud was ze dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze had best grootte voor haar leeftijd niewaar
Ik terug? Nee .... ik weet teveelquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Viro het volgende:
[..]
we missen je, murp is gemeen. Wil je weer blauw worden?
13 en ergens in de D was het toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze had best grootte voor haar leeftijd niewaar
quote:
Dankje.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt.Degene die dit draait is een held.
Jij?quote:
Bijna al hun nummers zijn superquote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt.Degene die dit draait is een held.
Nee, ik had een cd van Lynyrd Skynyrd gestuurd, maar je had in de eerste instantie wel dit nummer als mp3'tje gestuurd waardoor ik 't kendequote:
schaamquote:
dit beloofd veel goedquote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Past bij het niveau van de rest die gaat komen
Graag gedaan!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef _Fanta het volgende:
nu al voorbij, wow ging snel! maar als de tijd vliegt is teken dat je jezelf vermaakt hebt niewaar? Dankuwel Sharr
ja dacht het welquote:Op maandag 7 maart 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Utopie, draai je alledrie die nummers die ik gestuurd heb? Dan blijf ik ingetuned.
Die is onder de gordelquote:
Al dichtquote:
red dead redemption schijnt wel echt een bazen game te zijn. Tjah van rockstar he, die maken alleen maar goede shit!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef utopie het volgende:
[..]
gast! ik ga morgen misschien GH halen, en anders RDRjij hebt world tours ook wel toch
?
Ja heb ik ook, ik prefereer dat je rdr haalt trouwens, kan die andere lamme haas ook meedoen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef utopie het volgende:
[..]
gast! ik ga morgen misschien GH halen, en anders RDRjij hebt world tours ook wel toch
?
ik ga niet meer games halen op verzoek van SSB.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, ik prefereer dat je rdr haalt trouwens, kan die andere lamme haas ook meedoen.
Ik vraag het 1x en hij komt gelijk. Ik straal dan ook gezag uit. Ik zou een goede mod zijn in ONZquote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ga niet meer games halen op verzoek van SSB.
Ik heb een ps3 en Black ops voor die homo gehaald, en ik vraag al maanden of hij even wil gamen.
elke keer zit ie met zn dikke hoofd DCUO te spelen
Ik ga hier niets over zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef _Fanta het volgende:
of je installeerd gewoon WoW utopie, ben je de komende tijd wel zoet mee
Ik heb het geprobeerd maar het kon me niet boeien.quote:
Zullen we beginnen over de spelfoutfaal?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef _Fanta het volgende:
of je installeerd gewoon WoW utopie, ben je de komende tijd wel zoet mee
huh?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we beginnen over de spelfoutfaal?
Dan hebben we het later wel over je faalsuggestie om WoW te halen
Ik geef het op iedereen hier telkens maar op te wijzen, tenenkrommend. Dat je spelfouten maakt enzo kan gebeuren maar stam + t is tegenwoordig al heel moeilijk denk ik. En ja zelf maak ik ook wel fouten.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we beginnen over de spelfoutfaal?
Dan hebben we het later wel over je faalsuggestie om WoW te halen
Ja iedereen maakt fouten. Maar net wat je zegt. Die stam+t is al zo verdomd moeilijk blijkbaarquote:Op maandag 7 maart 2011 17:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik geef het op iedereen hier telkens maar op te wijzen, tenenkrommend. Dat je spelfouten maakt enzo kan gebeuren maar stam + t is tegenwoordig al heel moeilijk denk ik. En ja zelf maak ik ook wel fouten.
heb mn char aardig in de gear zitten nu, ben nu bezig om de raid bosses tactics onder de knie te krijgen, zijn echt behoorlijk pittig in cata.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:24 schreef utopie het volgende:
ik heb 6 level 85. no shitik speel dan ook al vanaf de beta
hehequote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb nu mn char aardig in de gear zitten nu, ben nu bezig om de raid bosses tactics onder de knie te krijgen, zijn echt behoorlijk pittig in cata.
ik weet niet. denk draakje ofzo... tenzij iemand anders zich een kwartier van te voren bij koelkast meld.quote:
die northrend raid instances zijn eitje vergeleken met die cata raids. oke die boss in bh lukt nogwel. die heb ik ook gedowned, volgende uitdaging is om keer PuG te joinen om Magmaw te downen.quote:
je moet migraten naar Kazzak. Daar vind je binnen een minuut een goeie PuGquote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die northrend raid instances zijn eitje vergeleken met die cata raids. oke die boss in bh lukt nogwel. die heb ik ook gedowned, volgende uitdaging is om keer PuG te joinen om Magmaw te downen.
hmm, heb momenteel half pvp/pve gear aan omdat ik wa bg's had gedaan vanancht, ik geef je wel armory link als ik mn pve gear aan hebquote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef utopie het volgende:
[..]
je moet migraten naar Kazzak. Daar vind je binnen een minuut een goeie PuG
LK is echt een eitje op HC man, het probleem is dat je dat echt met de guild moet doen en met ventrilo erbijer is altijd wel 1 die het verneukt door in een defile te lopen
link je char eens in DM ?
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hmm, heb momenteel half pvp/pve gear aan omdat ik wa bg's had gedaan vanancht, ik geef je wel armory link als ik mn pve gear aan heb
aight. is het net zoals vroegerquote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet eens, meer een Cartoon Network fan
ik ben ook even gestopt. ik laat ze op de server waar ik speel wel lekker gearen, zodat ze vervolgens mij kunnen boostenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef Zokunen het volgende:
Heb 1 char op 85, maar denk al 2 maand niet meer gespeeld, vind cata geen zak aan
lambalquote:Op maandag 7 maart 2011 17:39 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ben ook even gestopt. ik laat ze op de server waar ik speel wel lekker gearen, zodat ze vervolgens mij kunnen boosten
Neequote:Op maandag 7 maart 2011 17:38 schreef utopie het volgende:
[..]
aight. is het net zoals vroeger? tom & jerry enzulks...
koelkast is denk ik het meest in de buurt..quote:
Cartoon Networkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet eens, meer een Cartoon Network fan
i am weaselquote:Op maandag 7 maart 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NeeDe leukste tijden waren de jaren 90 met Cow & Chicken, Dexter's lab, Johnny Bravo en I am Weasel. Die cartoons maken ze al jaren niet meer
VRIJ PARTIJ!!!?!?! dat is voor bejaarden man.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mij, als je het daarna goed maakt met een heerlijke vrij partij
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Cartoon Network![]()
In de '90s dan he, tegenwoordig is er alleen maar bagger op te zien....
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
NeeDe leukste tijden waren de jaren 90 met Cow & Chicken, Dexter's lab, Johnny Bravo en I am Weasel. Die cartoons maken ze al jaren niet meer
Ik heb nog 5 seizoenen van I am weaselquote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef utopie het volgende:
[..]
i am weaselik keek ook altijd courage het bange hondje ofzo
![]()
bazen tijd
harde neuksex, of hoe jullie pubers da ook noemen dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
VRIJ PARTIJ!!!?!?! dat is voor bejaarden man.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef utopie het volgende:
[..]
i am weaselik keek ook altijd courage het bange hondje ofzo
![]()
bazen tijd
jah man! ik was vroeger altijd bang voor sommige stukjesquote:Op maandag 7 maart 2011 17:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
STUPID DOG!
Idd een bazenserie
Ik alle episodes van Cow & Chicken, echt heerlijk om zo af en toe eens te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 seizoenen van I am weasel
Pubers ?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:42 schreef _Fanta het volgende:
[..]
harde neuksex, of hoe jullie pubers da ook noemen dan?
ja. ook als je niet luisterdquote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik luister momenteel naar ONZ Radio mag ik nu hier posten?
Hier posten alleen mensen die er niet naar luisterenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik luister momenteel naar ONZ Radio mag ik nu hier posten?
dat woord is voor 50 plussers.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wat is er mis met het woord vrijpartij? ik vind dat een net woord voor sex
Dat vind ik enigszins apartquote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier posten alleen mensen die er niet naar luisteren
1e hit op google bij poppensexquote:Heel veel poppen houden van sex.
Ze doen het met open luxaflex.
Kinderen krijgen kunnen ze niet.
Ze sabbelen alleen maar aan mekaars tiet.
Want jongenspoppen zijn in een ander vertrek.
Want ze stinken teveel uit hun bek.
De jongens trekken en alleen maar.
Daarom hebben ze daar ook geen haar.
Want dat zit alleen maar in de weg.
En dan hadden ze veel pech!!
Okquote:Op maandag 7 maart 2011 17:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Goed dat je het met me eens bent, anders had ik je kop eraf gebeten.
Jij hoort toch ook liever "wat heb jij een geile lul" dan "wat heb jij een schattig pikkie" ?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
komt op hetzelfde neer toch? dus maakt geen ruk uit hoe je het noemt ofwel dan?
Dit.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hoort toch ook liever "wat heb jij een geile lul" dan "wat heb jij een schattig pikkie" ?
Komt in feite ook op hetzelfde neer, maar is toch heel wat anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
neequote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hoort toch ook liever "wat heb jij een geile lul" dan "wat heb jij een schattig pikkie" ?
Maar ik heb nou eenmaal een heel schattig pikkiequote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
pislulquote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij jou zeggen ze allemaal "wat een fijne plasser"
jij en popje zijn het begonnenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's mijn woord![]()
Maargoed, zullen we weer eens ontopic gaan?
Ik ben het begonnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef utopie het volgende:
[..]
jij en popje zijn het begonnen
maar is goed
ban, wegens baggeren, tot na kerst!quote:
Ah, laat dan maar zittenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:51 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te liev poppig voor
nee is toch anders, sterker nog niet iedere vrouw is gecharmeerd van het woord neuken. maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om tegen jullie 2 in te gaan, doen jullie maar lekker neukenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En jij lekker vrijen, iedereen blijquote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee is toch anders, sterker nog niet iedere vrouw is gecharmeerd van het woord neuken. maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om tegen jullie 2 in te gaan, doen jullie maar lekker neuken
nu laat je koelkast en popje zien dat hun eigenlijk gewonnen hebben nuquote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee is toch anders, sterker nog niet iedere vrouw is gecharmeerd van het woord neuken. maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om tegen jullie 2 in te gaan, doen jullie maar lekker neuken
pciesquote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En jij lekker vrijen, iedereen blij
Niemand heeft gewonnenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef utopie het volgende:
[..]
nu laat je koelkast en popje zien dat hun eigenlijk gewonnen hebben nu
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef utopie het volgende:
[..]
nu laat je koelkast en popje zien dat zij eigenlijk gewonnen hebben
quote:
smakelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 18:01 schreef utopie het volgende:
het was weer grappen en grollen. nu ben ik eten
blijft wel hange he!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
Wat een fantastisch nummer blijft dit toch
Het wordt pas eng als een scharrel besluit dat jullie de liefde bedrijven ipv gewoon simpel seksen/neukenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Eetzequote:Op maandag 7 maart 2011 18:01 schreef utopie het volgende:
het was weer grappen en grollen. nu ben ik eten
Draakquote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef sharr het volgende:
Is draakje weer of Utopie nog bezig (uitloop enzo)?
Draakje heeft een voorkeur voor goede platenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef sharr het volgende:
Nevermind, Draakje dus. Vond het al zo raar 'YMCA Magical bit tour - Utopie'
Allemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij jou zeggen ze allemaal "wat een fijne plasser"
Je communie gaat niet door.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef Viro het volgende:
wat is dit ???!!! ik kom thuis en tune in. hoor ik een freaking punjabi uit mijn speakers knallen
Wat dan?quote:
Wil je erover praten?quote:
wrong, komt uit het midden oostenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:10 schreef _Fanta het volgende:
den donor komt oorspronkelijk daar vandaan, dus vandaar die link zow
in arabische muziek zingen ook zo volgens mij dusquote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
jawel, is andere kant van de wereld, genaamd azie
Dat is uit een duits liedje hoor!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:10 schreef _Fanta het volgende:
den donor komt oorspronkelijk daar vandaan, dus vandaar die link zow
mag ik uithuilen op je tietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is net zoiets als hutspot associeren met Wit-Rusland.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
WAT EEN AIDS STEMOp maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.![]()
nee moet je maar eens luisteren, zit een hele grote verschil in. Maar jij spreekt/verstaat geen hindi/urdu/punjabi dan hoor je het verschil nietquote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
in arabische muziek zingen ook zo volgens mij dus![]()
Als fu yong hai met chinaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
Dat is net zoiets als hutspot associeren met Wit-Rusland...
Achterlijke blanda'sZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef Viro het volgende:
[..]
mag ik uithuilen op je tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik zit even op de terroristenwebsite te kijken:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3727983Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pieloes vraagt aan Sharr hoe het gaat:quote:sharon says:
ja wel oke
ik moet alleen even naar de dierenarts
WHAT
ik bedoel dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Je bent niet ingelogd. Leden zien deze foutmelding niet. Je dient je in te loggen om deze foutmelding niet meer te zien. Ga naar de voorpagina van het forum om je in te loggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:13 schreef Ragboer het volgende:
Ik zit even op de terroristenwebsite te kijken:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3727983¯_(ツ)_/¯![]()
DUBBELKLIKquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Ik krijg een lamme vinger van al die spoilers.¯_(ツ)_/¯![]()
dubbelklikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Ik krijg een lamme vinger van al die spoilers.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Viro stapt weer in autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hemmofielquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Hey, ik ontdek net dat als je dubbelklikt alle spoilers open gaan.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
No shit sherlockquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef sharr het volgende:
Hey, ik ontdek net dat als je dubbelklikt alle spoilers open gaan.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja idd. Tis allemaal jouw schuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Huh waar?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
goddomme zeg, die DV en gras en porsche
¯_(ツ)_/¯![]()
Sorry God.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Kennelijk wilden ze mij ook bellenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
..
Geen telefoon gegaan hier btw!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Tot straks dan maar hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pieloes vraagt aan Sharr hoe het gaat:quote:sharon says:
ja wel oke
ik moet alleen even naar de dierenarts
WHAT
ik bedoel dokter
Ik had je nog niet gespot a mattie,quote:
faka?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:16 schreef mc-Piel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pieloes vraagt aan Sharr hoe het gaat:
[..]Ik zag het wel, vind alleen die msn gesprekken zwaar irritant in het topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
EWA ik kom net binnen en zie dit als je eerste post, hoiquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef Viro het volgende:
[..]
god heeft idd spijt dat hij die drie op deze aardkloot heeft neergezet
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
ewa mattie faka gquote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gespot a mattie,
faka?
heb je nieuwe ui ik herken jou nauwelijks jeweet.![]()
![]()
Zegt één van de personen die 600 spoilers onder mekaar plakt!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het wel, vind alleen die msn gesprekken zwaar irritant in het topic![]()
Maakt niet uit
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef Viro het volgende:
[..]
god heeft idd spijt dat hij die drie op deze aardkloot heeft neergezet![]()
![]()
ey swa wanneer gaan we weer is samen metal luisteren en bier drinken in onze bandshirts om vervolgens te gaan larpen?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
EWA ik kom net binnen en zie dit als je eerste post, hoi![]()
![]()
Al een week ofzo eh sahbi!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ewa mattie faka g
heb je nieuwe ui ik herken jou nauwelijks jeweet.
jwz. Deze boy voelt zich spang a mattie!
rustug X nohomoZon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zegt één van de personen die 600 spoilers onder mekaar plakt!![]()
Maakt niet uit![]()
Ik post geen msn logs
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: