Alles goed.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar bedoel je 100% als in alles goed of als in het liedje gehaald? want als in het liedje gewoon halen geloof ik nog wel.
Wanker!quote:
Jup, samen met Rick en Maartenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
dan heb je het wel heel veel gespeeld ofniet?
Ja, je bent die Turk. Hihi.quote:
nee man, ik was erbij toen jij en jan piraat withney-b zo zaten op te butsen om met pic van haar tieten te komenquote:
Ik wil je wel helpen hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef Viro het volgende:
Pizzalucht en japie ga anders verder op msn,gisteren waren jullie ookal bezig.
O, jij.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:49 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee man, ik was erbij toen jij en jan piraat withney-b zo zaten op te butsen om met pic van haar tieten te komen
Kan niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef Viro het volgende:
Pizzalucht en japie ga anders verder op msn,gisteren waren jullie ookal bezig.
Patje ook.quote:
Hart! (H)quote:
De Wormquote:
Ik keek vannacht prisonbreak. Weet je wat die ondertiteling meneer had geschreven?quote:
dat topic was echt epic!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, jij.Ik heb die foto's nog steeds pp mijn iPod Touch 1G. Maar kan ze er niet afkrijgen.
Met hier bedoel je ONZ Radio? Dan goed, ONZ zelf is nog meer kapot sinds jij weg bent.quote:
Ze waren wel te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat topic was echt epic!, domme koe dat ze ook nog haar tietten posten haha
Da's ook oud nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met hier bedoel je ONZ Radio? Dan goed, ONZ zelf is nog meer kapot sinds jij weg bent.
Hoe oud was ze dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze had best grootte voor haar leeftijd niewaar
Ik terug? Nee .... ik weet teveelquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Viro het volgende:
[..]
we missen je, murp is gemeen. Wil je weer blauw worden?
13 en ergens in de D was het toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ze had best grootte voor haar leeftijd niewaar
quote:
Dankje.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt.Degene die dit draait is een held.
Jij?quote:
Bijna al hun nummers zijn superquote:Op maandag 7 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
Een van de mooiste nummers ooit gemaakt.Degene die dit draait is een held.
Nee, ik had een cd van Lynyrd Skynyrd gestuurd, maar je had in de eerste instantie wel dit nummer als mp3'tje gestuurd waardoor ik 't kendequote:
schaamquote:
dit beloofd veel goedquote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Past bij het niveau van de rest die gaat komen
Graag gedaan!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef _Fanta het volgende:
nu al voorbij, wow ging snel! maar als de tijd vliegt is teken dat je jezelf vermaakt hebt niewaar? Dankuwel Sharr
ja dacht het welquote:Op maandag 7 maart 2011 17:04 schreef sharr het volgende:
Utopie, draai je alledrie die nummers die ik gestuurd heb? Dan blijf ik ingetuned.
Die is onder de gordelquote:
Al dichtquote:
red dead redemption schijnt wel echt een bazen game te zijn. Tjah van rockstar he, die maken alleen maar goede shit!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef utopie het volgende:
[..]
gast! ik ga morgen misschien GH halen, en anders RDRjij hebt world tours ook wel toch
?
Ja heb ik ook, ik prefereer dat je rdr haalt trouwens, kan die andere lamme haas ook meedoen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef utopie het volgende:
[..]
gast! ik ga morgen misschien GH halen, en anders RDRjij hebt world tours ook wel toch
?
ik ga niet meer games halen op verzoek van SSB.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook, ik prefereer dat je rdr haalt trouwens, kan die andere lamme haas ook meedoen.
Ik vraag het 1x en hij komt gelijk. Ik straal dan ook gezag uit. Ik zou een goede mod zijn in ONZquote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef utopie het volgende:
[..]
ik ga niet meer games halen op verzoek van SSB.
Ik heb een ps3 en Black ops voor die homo gehaald, en ik vraag al maanden of hij even wil gamen.
elke keer zit ie met zn dikke hoofd DCUO te spelen
Ik ga hier niets over zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef _Fanta het volgende:
of je installeerd gewoon WoW utopie, ben je de komende tijd wel zoet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |