Boks ouwe!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik heb de demo 2 dagen geleden gespeeld bij Gamemania. Ze hadden daar +
Ik kreeg gelijk het oude MK gevoel terug. Toen ik Scorps Fatality moest doen, begonnen mijn handen te trillen als een achterlijke.
Exact hetzelfde gevoel als toen ik als 12 jarig pikkie in Fortuna omringd door hangnegers mijn eerste Fatality moest doen met MK1.
Vooral de links naar de oudere MK's is geweldig. The Pit 2, Living Forest, Acid Pool etc en uiteraard Scorps "Get over here" die Boon zelf weer heeft ingesproken is gewoon een hommage aan de oude MK.
Vanaf deel 4 t/m nu gewacht op een waardige Mortal Kombat. Ik ben nu 31, maar voelde me weer als een brugpieper toen ik m speelde maandag
Dit is de eerste reboot van een franchise die me gewoon nostalgisch maakt en dat zegt een hoop.
MK is terug!Dank u Mr. Boon!
I'm with Poit on this one.
Gaat teveel de CoD kant op...!?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Niet zo boeiend als de vorige trailer nu ik het zo bekijk.
Shane, die droplul van Invisible Walls, gaf al te kennen hoe teleurgesteld hij is dat ze nu die weg lijken te bewandelen. Valt iets voor te zeggen, al is het vooral afwachten hoe de multiplayer in elkaar zal steken. Dat is voor 99% van de community het meest relevant.quote:
Dat is beetje het standaard geluid wat ik nu hoor. Ik had ergens stiekem wel gehoopt op een dijk van een game maar tegenwoordig valt zo'n beetje alle games tegenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:08 schreef Wessiej het volgende:
Net homefront gespeeld, meh. Matigheid alom.
Ik lees alleen maar positieve verhalen over de MP, schijnt heel erg tof te zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is beetje het standaard geluid wat ik nu hoor. Ik had ergens stiekem wel gehoopt op een dijk van een game maar tegenwoordig valt zo'n beetje alle games tegen
Die ga ik zo spelen, ben benieuwd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar positieve verhalen over de MP, schijnt heel erg tof te zijn.
Die weten mij nooit echt lang te boeien, ik ben toch meer het type verhalen en dat soort dingen. Ik heb bv ook die tik om elke krantenkop te lezen ingame als ik er een zie liggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik lees alleen maar positieve verhalen over de MP, schijnt heel erg tof te zijn.
Dan laat ik hem de komende tijd wel liggen. Weer een gemiste kans.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:18 schreef Wessiej het volgende:
De MP vond ik vooral............saai.
Wat een matige game...........6,5 max.
Si, nu mijzelf weer vermaken met Shogun 2, episch awesome. Crysis 2 kan je beter scoren ipv homefront. Vond heel het verhaal ook tegenvallen!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan laat ik hem de komende tijd wel liggen. Weer een gemiste kans.
Lul niet!quote:
Dem gamez.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
In dat geval gewoon lekker wat leuke games uit de budgetbakken trekken, zoals een Valkyria Chronicles, Split/Second, Darksiders, Vanquish, etc etc.
Allemaal games die ik ook overweeg voor budgetprijzenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Yi-Long het volgende:
In dat geval gewoon lekker wat leuke games uit de budgetbakken trekken, zoals een Valkyria Chronicles, Split/Second, Darksiders, Vanquish, etc etc.
Sla je slag danquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Allemaal games die ik ook overweeg voor budgetprijzen
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.amazon.com/Hom(...)id=1300297958&sr=8-1
Zo dan, das rap.
Valkyria Chronicles heb ik al een tijdje, en is wat mij betreft een van de beste games voor de PS3.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Allemaal games die ik ook overweeg voor budgetprijzen
Awwww fortunaquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:13 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Ik heb de demo 2 dagen geleden gespeeld bij Gamemania. Ze hadden daar +
Ik kreeg gelijk het oude MK gevoel terug. Toen ik Scorps Fatality moest doen, begonnen mijn handen te trillen als een achterlijke.
Exact hetzelfde gevoel als toen ik als 12 jarig pikkie in Fortuna omringd door hangnegers mijn eerste Fatality moest doen met MK1.
Vooral de links naar de oudere MK's is geweldig. The Pit 2, Living Forest, Acid Pool etc en uiteraard Scorps "Get over here" die Boon zelf weer heeft ingesproken is gewoon een hommage aan de oude MK.
Vanaf deel 4 t/m nu gewacht op een waardige Mortal Kombat. Ik ben nu 31, maar voelde me weer als een brugpieper toen ik m speelde maandag
Dit is de eerste reboot van een franchise die me gewoon nostalgisch maakt en dat zegt een hoop.
MK is terug!Dank u Mr. Boon!
I'm with Poit on this one.
Valkyria Chronicles is gewoon een kunstwerkquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Valkyria Chronicles heb ik al een tijdje, en is wat mij betreft een van de beste games voor de PS3.
Die anderen twijfel ik nog even over. Leuke games vooruit de budgetbakken, maar heb momenteel sowieso nog een flinke backlog aan games liggen die ik moet/wil spelen, dus het is ook weer niet zo dat ik ze perse moet kopen.
Split/Second hoor je veel positiefs over, dus vandaar dat ik het op zich wel een kans wil geven, maar zoals ik al aangaf heb ik nog verschrikkelijk veel games liggen. Net afgelopen weekend bijvoorbeeld met Forza 3 Ultimate Edition begonnen, maar heb zo nog 15 games liggen die ik nog niet/nauwelijks heb aangeraakt...quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Valkyria Chronicles is gewoon een kunstwerk
Als je Darksiders en Vanquish niet speelt mis je ook niet veel hoor. Maar persoonlijk vond ik Vanquish wel verfrissend gameplay hebben, even helemaal anders dan de shooters vandaag de dag. Heerlijk. En Darksiders is gewoon een hele leuke action game met Zelda-esque puzzels, but nothing special. Maar als je ze in die 2voor25 actie kunt vinden zou ik ze zeker halen!
Split/second ook nooit gespeeld.
Split/Second vond ik een van de leukste racegames van 2010: erg lineair, maar wel veel actie en reed lekker wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Split/Second hoor je veel positiefs over, dus vandaar dat ik het op zich wel een kans wil geven, maar zoals ik al aangaf heb ik nog verschrikkelijk veel games liggen. Net afgelopen weekend bijvoorbeeld met Forza 3 Ultimate Edition begonnen, maar heb zo nog 15 games liggen die ik nog niet/nauwelijks heb aangeraakt...
Blur vond ik ontzettend tegenvallenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Split Second vond ik enorm tegenvallen... De auto's zijn gewoon schuivende blokken, de graphics zijn matig en het idee van de powerups is slecht uitgewerkt. In die categorie vond ik Blur 100 keer toffer.
Qua racen is er echter niets beters dan Hot Pursuit
Niet in Nederland van wat ik begreep.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:36 schreef marcek het volgende:
Is er al bekend of motorstorm ook in de rest van europa is uitgesteld?
Half. Hij is al gedistribueerd, maar er komen 'voorlopig' geen nieuwe shipments. Als je 'm wilt spelen moet je 'm dus nu kopen. Hij kan binnenkort uitverkocht zijn want niemand weet wanneer Sony weer gaan leveren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Niet in Nederland van wat ik begreep.
18 maart was toch de release date?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Half. Hij is al gedistribueerd, maar er komen 'voorlopig' geen nieuwe shipments. Als je 'm wilt spelen moet je 'm dus nu kopen. Hij kan binnenkort uitverkocht zijn want niemand weet wanneer Sony weer gaan leveren.
Hor Pursuit is de bomquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Split Second vond ik enorm tegenvallen... De auto's zijn gewoon schuivende blokken, de graphics zijn matig en het idee van de powerups is slecht uitgewerkt. In die categorie vond ik Blur 100 keer toffer.
Ik ben net lvl 19 geworden als racer en 14 als cop. Ik probeer alles nu goud te halen, maar die rapid response en time trials als cop zijn bijna niet te doen door die tijdstraffen. Ik ben daar zo slecht inquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hor Pursuit is de bomJammer dat ik al lvl 20 ben bij zowel cops als robbers, dat had wat mij betreft best dubbel zo lang mogen duren.
Hot Pursuit lijkt me ook tof, terwijl ik vroeger NFS nooit iets aanvond.... maar deze nieuwe NFS is eigenlijk natuurlijk gewoon een nieuwe Burnout die ze hebben uitgebracht onder het NFS-labelquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst vond ik er een paar ook echt onmogelijk lijken, maar later heb ik die gewoon gehaald zonder dat ik het door had. Uiteindelijk lukt het wel zolang je niet crashtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben net lvl 19 geworden als racer en 14 als cop. Ik probeer alles nu goud te halen, maar die rapid response en time trials als cop zijn bijna niet te doen door die tijdstraffen. Ik ben daar zo slecht in
Hou er wel rekening mee dat de Europese LE anders is dan de Amerikaanse. Hier krijg je enkel een suf standaard beeldje. In Amerika krijg je boekensteunen die 100 keer zo tof zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:49 schreef JediSimons het volgende:
Ik ben op zoek naar een pre-order van Mortal Kombat Kollector's Edition. Nu kan ik het wel op FRS bestellen, maar die geeft aan dat de release op 30-04-2011 staat. Dus dat is dan ook de afleveringsdatum.
Echter is de release toch op 21-04-2011 ?
Weet iemand nog een (betrouwbare) website waar ik het spel kan pre-orderen?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de Europese LE anders is dan de Amerikaanse. Hier krijg je enkel een suf standaard beeldje. In Amerika krijg je boekensteunen die 100 keer zo tof zijn.
Klopt. Sub-Zero voelt aan als een logge worstelaar in plaats van een snelle Ninja... Cage daarentegen, man o man!quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:34 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Mortal Kombat demo gespeeld gisteren (2 uur). Heb scorps onder de knie kwa combo's (15 hits) en Sub-Zero hebben ze naar de klote geholpen. Beetje jammer, maar het was nooit een favo van me.
Hij is nu ook al niet meer te bestellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 'm uiteindelijk niet besteld. Wilde eerst de demo spelen.
quote:
Ik zat gisteren te spelen, vraagt mijn vriendin:quote:
hehe je hebt der goed uitgekozen danquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Ik zat gisteren te spelen, vraagt mijn vriendin:
"Wat ben je aan het spelen?" *kijkt* "He cool, Mortal Kombat!"
Gotta love her.
That's a keeperquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Gotta love her.
Hommerson Arcade heette die toko toen toch? Heb daar ook VEEL Street Fighter 2 enzo gespeeld.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hehe je hebt der goed uitgekozen dan
Demo is vet idd
old skool feelings of playing MK at Scheveningen
(was toe het walhalla der arcades in NL, tegenwoordig verlang ik naar japan tho, ook al ben ik daar compleet AFGEDROOGD met Guilty Gear en Blaz Blue
)
quote:
Die van mij dacht dat het van de makers van Ninja Gaiden was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:43 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Gotta love her.
Die van mij is niet zo van de controller. Warcraft (geen WoW), Spore, Sims 3 en command & Conquer is ze wel leip van.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij dacht dat het van de makers van Ninja Gaiden was.
En was uiteindelijk ook enthousiast, dit wordt dan misschien de eerste fighter die zij ook aandurft, ze vond SSF4 en MvC3 niet leuk.
Gamende vriendinnen.
Hoelang heb je het gespeeld? Split/Second was awesome.. auto's besturen prima en de graphics zijn juist erg goed. Hoe je bij matig komt is mij een raadsel.quote:Split Second vond ik enorm tegenvallen... De auto's zijn gewoon schuivende blokken, de graphics zijn matig en het idee van de powerups is slecht uitgewerkt. In die categorie vond ik Blur 100 keer toffer.
Ik heb een half uurtje multiplayer gedaan en het heeft me niet kunnen boeien in die tijd. De power-ups waren beperkt tot het laten ontploffen van een stukje decor waarbij je net wel of net niet je tegenstander raakt. De graphics waren echt slecht, een ontploffing van mijn auto was niets meer dan een vlam waarna ik ineens alle wielen kwijt was en de achteruit gebroken was. Heel erg amateuristisch kwam dat over, zeker als je het vergelijkt met de spectaculaire crashes in Hot Pursuit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoelang heb je het gespeeld? Split/Second was awesome.. auto's besturen prima en de graphics zijn juist erg goed. Hoe je bij matig komt is mij een raadsel.
Hoezo is het idee van powerups slecht uitgewerkt? Hoe je namelijk die powerups kunt verzamelen is hetzelfde als in NFS.
http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-17-top-spin-4-reviewquote:Still, most of what Top Spin 4 has to offer is built on solid foundations. By putting accessibility and instant enjoyment at the forefront, 2K Czech has cast all the old frustrations aside at a stroke, and the fact the developer has eased passage into the game without sacrificing any of its depth is also remarkable. It feels as though a balance has been struck, which should suit players of all skill levels. Whether it will be enough to fend off the impending Virtua Tennis 4 is another matter, but for now it's safe to say the ball is back in SEGA's court.
Ik heb me uitermate goed vermaakt met de single player, met de meeste racers is de single player stukken beter uitgewerkt dan de multiplayerquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb een half uurtje multiplayer gedaan en het heeft me niet kunnen boeien in die tijd. De power-ups waren beperkt tot het laten ontploffen van een stukje decor waarbij je net wel of net niet je tegenstander raakt. De graphics waren echt slecht, een ontploffing van mijn auto was niets meer dan een vlam waarna ik ineens alle wielen kwijt was en de achteruit gebroken was. Heel erg amateuristisch kwam dat over, zeker als je het vergelijkt met de spectaculaire crashes in Hot Pursuit.
Daar verzamel je overigens geen power-ups, je krijgt een aantal wapens vooraf en daar moet je het mee doen. Op = op.
Ik kies liever voor de realistische ervaring. Al is VT niet onaardig natuurlijk, sterker nog, VT 2 op de Dreamcast was awesome.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Was Virtua Tennis 3 niet goed? En volgens mij was die ook nog es 1080p ofnie
Top Spin 4 is goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik kies liever voor de realistische ervaring. Al is VT niet onaardig natuurlijk, sterker nog, VT 2 op de Dreamcast was awesome.
Eerste reviews zijn ook goed:quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Top Spin 4 is goedPaar uur gedaan, zeer mee vermaakt.
Ja ik heb hem zelf niet, ook maybe als die goedkoper wordtquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerste reviews zijn ook goed:
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/top-spin-4/critic-reviews
Hopelijk zakt de prijs weer net als twee jaar geleden met TS 3 zo tegen Rolland Garros. Kan niet wachten om je van de baan te vegen.
Dus in de EU versie zit geen artbook? Damn, daar gaat het me juist om.quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de Europese LE anders is dan de Amerikaanse. Hier krijg je enkel een suf standaard beeldje. In Amerika krijg je boekensteunen die 100 keer zo tof zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |