Juist niet...je gaat er juist van slissen in het begin..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
Een tongpiercing als remedie tegen het slissen
Ze wist toen al dat ze omgekeerde pot was?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef Anneloortje het volgende:
Miss Wendy Mills droeg een tuinbroek om zich af te zetten tegen de massa....
Hebben we de aandachtrekker ook weer hoorquote:
Zegt diegene met een pindapeller als avatar hoi poesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hebben we de aandachtrekker ook weer hoor
Racist.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Zegt diegene met een pindapeller als avatar hoi poes
Haar ma runt de tokoquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef DownToEarth het volgende:
Dat bedrijfje van Joanna moet toch wel dusdanig slecht draaien dat ze het zich kan permitteren om even 3 maanden weg te blijven.
die moeder van haar nam alles over of ietsquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef DownToEarth het volgende:
Dat bedrijfje van Joanna moet toch wel dusdanig slecht draaien dat ze het zich kan permitteren om even 3 maanden weg te blijven.
Kom je goed mee wegquote:
Ja maar dan nog. Dan heeft die moeder het ook niet druk genoeg blijkbaar als dat er even bij kan.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef soyChantal het volgende:
[..]
die moeder van haar nam alles over of iets
Lol die moeder heeft geld zatquote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Dan heeft die moeder het ook niet druk genoeg blijkbaar als dat er even bij kan.
Hehequote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef Anneloortje het volgende:
Bijna weer pasen. Wie stuurt er een doosje paaseieren naar Moniek???
Precies, en dan weer janken tot donderdag...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef Darklight het volgende:
Vanavond Maik terug, morgen ruzie in de tent omdat Monique genomineerd is
Waarom verbaast mij dit niet...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
Aafke heeft haar tattoo door de Hell's Angels laten zetten, want die vroegen niet naar leeftijd.
Oude quote maar ben het hier helemaal mee eensquote:Op maandag 7 maart 2011 15:56 schreef AMD-XP het volgende:
Geef ze een spelcomputer of iets dergelijks.. er gebeurd nu gewoon geen flikker!
Hij zoekt een slachtofferquote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef versabommie het volgende:
Wat zijn die Faalex en die kledingwebshop-tokkie innig?
Nee dan gaat Maik huilen en dan mag ze weer terug. Want de makers rls houden heel erg van seks in rls.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef akveor het volgende:
Maik terug het huis in en dan Monique donderdag naar huis sturen is zo RLS 1.0
Probeert gewoon Laura jaloers te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef versabommie het volgende:
Ej, je hoeft geen Tokkie te zeggen he, das kwetsend voor de fam Tokkie.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef versabommie het volgende:
Ik ga zeker kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef bamby het volgende:
Zit je om half 8 wel paraat? Beetje late reactie en ja ben om half 8 erbij hoor
Naast Laura en Gerard zijn enige vriendje denkt hijquote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef versabommie het volgende:
Zo zie ik het ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja klopt, zo doorzichtig als iets
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:21 schreef bamby het volgende:
Zit je om half 8 wel paraat? Beetje late reactie en ja ben om half 8 erbij hoor
hahahahaha, en zijn we weer mattiesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
En dan gaat ie straks nog vragen; wat dacht je toen ik bij Joanna lag?
Sinds wanneer is De Telegraaf een krant?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:23 schreef Anneloortje het volgende:
Ondertussen in de kranten: http://www.telegraaf.nl/b(...)iger_in_Gouda__.html
Sowieso is een wii voor lutsers, geen ze dan een ps3 met move en dan heavy rain en shit..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
.
[..]
Oude quote maar ben het hier helemaal mee eens![]()
En idd is een Wii het meest toegankelijk (heb er namelijk zelf een), dus één avondje gamen kan best vermakelijk zijn op de streams denk ik.
Krijgen jullie ook trillende handen als je 24 uur geen RLS hebt gezien enz?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup je bnt een rls,er of je bent het niet![]()
Zucht, dat is denk ik het scenario idd...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
En dan gaat ie straks nog vragen; wat dacht je toen ik bij Joanna lag?
Ze gaan natuurlijk wel de uitslag in de uitzending bekend maken. Heeft de uitzending nog iets van nut en anders zou dat een dag stemmen voor de kijkers schelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef Tinos85 het volgende:
Morgen pas de uitslag omdat ze vandaag al een te vol programma hebben in de uitzending
Iets te weinig zuurstof gekregen bij de bevalling iddquote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef Papiergeld het volgende:
Normaal zou ik jullie niet storen met zo'n lelijk hoofd, maar het viel me zojuist op dat hij gewoon NOG STEEDS bezig is..:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef Papiergeld het volgende:
Normaal zou ik jullie niet storen met zo'n lelijk hoofd, maar het viel me zojuist op dat hij gewoon NOG STEEDS bezig is..:
[ afbeelding ]
En anders neem ik het gewoon opquote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Yup je bent een rls,er of je bent het niet![]()
Nu hopen dat ze mee lezen! "Bewoners er staat iets klaar in het labyrint" WIIIIIIIIIquote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef BONG4002 het volgende:
.
[..]
Oude quote maar ben het hier helemaal mee eens![]()
En idd is een Wii het meest toegankelijk (heb er namelijk zelf een), dus één avondje gamen kan best vermakelijk zijn op de streams denk ik.
Zou kunnen. Waarom zit die pleister op z'n tepel?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
Zou Karim als missie hebben om zijn Bollywood tattoo de hele tijd te showen?
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk dat Maik ook nog mag stemmen vanavond om Mo veilig te stellen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef Gia het volgende:
Ik verwacht dat er veel op Mo is gestemd, maar dat ze eerst nog een nachtje mag relaxen met Maik voordat ze dat te horen krijgt.
Is anders ook wat: Krijg je te horen dat je genomineerd bent, ergens blij want dan kun je weer naar Maik (denk je), komt Maik terug en wil je er helemaal niet meer uit.
Ik vind het erg sneu deze actie. Sowieso ook de terugkeer van Maik. Ik hoop dat ie wordt afgebrand.
Veel plezier alvast voor vanavondquote:
Weet ik niet, misschien als hint voor Maik zijn geheim?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Zou kunnen. Waarom zit die pleister op z'n tepel?
Lol die heeft een Laura jurkje aan!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:23 schreef Anneloortje het volgende:
Ondertussen in de kranten: http://www.telegraaf.nl/b(...)iger_in_Gouda__.html
Of die heeft al gestemd. Krijgen wij in de uitzending de uitslag en de bewoners pas na Maik's return, morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef kahaarin het volgende:
Ik denk dat Maik ook nog mag stemmen vanavond om Mo veilig te stellen.
Nou met dat irritante gezeur van m zou t zo een broertje van je kunnen zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 16:25 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Iets te weinig zuurstof gekregen bij de bevalling idd
quote:
Ik zeur toch niet panharingquote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nou met dat irritante gezeur van m zou t zo een broertje van je kunnen zijn..
Dat zou ook kunnen idd. Op wie zou Maik stemmen denk je? Ik denk op So en Sharon.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Of die heeft al gestemd. Krijgen wij in de uitzending de uitslag en de bewoners pas na Maik's return, morgen.
+1quote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef mYsca het volgende:
Nee,hij zegt gewoon dat Sherrun het schoothondje van Gerard is. Wat ze ook is.
Verkleed als vrouw. Gaan ze bingo spelen en is Maik de ballentrekker.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Niki.P het volgende:
Hoe denken jullie dat Maik het huis binnen komt, Ik denk dat e stem zegt Bewoners er staat iets klaar in het labyrint en dan staat Maik in het labyrint
Sharon was echt zijn beste maatje in denk So en Joquote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen idd. Op wie zou Maik stemmen denk je? Ik denk op So en Sharon.
Nee niet meer, die tijd is wel geweest nu meer de lol van reacties op fokquote:Op maandag 7 maart 2011 16:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook trillende handen als je 24 uur geen RLS hebt gezien enz?
Zou ook kunnen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sharon was echt zijn beste maatje in denk So en Jo
Maar zelf mag ie wel schoothondjes hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef mYsca het volgende:
Nee,hij zegt gewoon dat Sherrun het schoothondje van Gerard is. Wat ze ook is.
Ze hebben toch gestemd?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:31 schreef kahaarin het volgende:
Maar wat wel vreemd is, wanneer mag er dan gestemd worden? We missen nu een stemdag toch?
Hij zegt toch niet dat Gerard dat niet mag hebben? Niet zo selectief lezenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Maar zelf mag ie wel schoothondjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |