Iets te weinigquote:
Klopt inderdaad!quote:
Of je belt even een verzorgings/verpleeghuis in de buurt. Misschien zijn ze wel geīnteresseerd..quote:
Je mag natuurlijk altijd bieden!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:19 schreef Brench het volgende:
naja voor een redelijke prijs ben ik wel geinteresseerd. het is net wel een voorwerp wat totaal overbodig is. Vandaar slechts interesse bij redelijke prijs.
Zelfde vloer. Ander fototoestel.quote:
Dat is helaas te weinig. Voor 40 incl. mag je hem hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef Brench het volgende:
komen er haren/wol los? Mn vriendin is allergisch voor beesten maar ik vind het wel pimp om zon ding in de woonkamer te leggen hehe.
25e incl. en daar blijft t bij
Ik heb hem vooraf netjes gevraagd of dat ik zijn vacht mocht verkopen op Fok!. Schaap bleek Fok! erg vet te vinden en heeft zichzelf vrijwillig opgeofferd voor mijn verkoop. Dus niet zieligquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:55 schreef deepart het volgende:
Wel echt zielig voor het schaap. Ik vind dat je daar ook best even bij stil mag staan.
Ophalen is mogelijk in Valkenswaard.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Waar is de vacht eventueel op te halen?
Weet ik, mijn aanbod voor jou ook nog steeds!quote:
Pfff, okay ¤ 35,- dan maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:24 schreef Brench het volgende:
dat is inderdaad een keuze die je zelf moet maken.
iets van vogels hand lucht
Voor 35,- hebben we een deal!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:42 schreef Yvar het volgende:
30 euries.. Zou hem eventueel zelf op kunnen halen.. Heb tegenwoordig stage in valkenswaard
Pff, oké! Dealquote:
Wanneer word ik geband dan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
-edit: note + ban aanvraag, ben nu het gezeik hier zat
Daar is je banquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wanneer word ik geband dan ?
En een ban-aanvraag is toch ook banwaardig?
Nee helaas, toch laten afweten. Als je nog interesse hebt, mag je hem voor ¤ 30,- komen ophalen, of laten verzenden voor ¤ 35,-.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |