Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
dat is nog eens ruige sexquote:Op maandag 7 maart 2011 14:44 schreef Koen66 het volgende:
Mijn lijf doet nog pijn van het 'val van de trap avontuur' van gisterenavond
Nee, sufkopquote:Op maandag 7 maart 2011 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus je scenario is: ik wordt hier ontslagen en er bestaan geen andere ICT functies oid.
Dan ga ik wel ergens achter de bar staan ofzo
Echt, om nu weer ergens anders in upgeleid te gaan worden.. die fase heb ik hopelijk achter me
Dazeggikookjijvatttetalleenandersopquote:
Je weet dat je zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief bent he?quote:
Een beetje over werk gerelateerd zaken praten.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, sufkop![]()
ICT is voor mij: iets met computers.
Dus ik wil weten wat je kunt, dan kan ik tenminste vacatures aandragen
Jeuzus, jij bent er noooooooooooooooooit en dan denk je dat je ook nog wat te zeiken mag hebben?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Een beetje over werk gerelateerd zaken praten.
Ik lees sopquote:Op maandag 7 maart 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dazeggikookjijvatttetalleenandersop
Ik mag alles, of ik er nu ben of nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuzus, jij bent er noooooooooooooooooit en dan denk je dat je ook nog wat te zeiken mag hebben?
Ga lekker even afwassen dan ofzoquote:
Nu welquote:Op maandag 7 maart 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je weet dat je zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief bent he?
Mooiquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
*POMPIDOM*
heeft net d'r contract getekent
*POMPIDOM*
Nee, daar heb ik de vaatwas voorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga lekker even afwassen dan ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
*POMPIDOM*
*POMPIDOM*
UI loos Barretjequote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
*POMPIDOM*
*POMPIDOM*
Nou word ik een klein beetje bangquote:
die gaat Trev vanavond fixenquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
*POMPIDOM*
*POMPIDOM*
Goed bezigquote:Op maandag 7 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
*POMPIDOM*
*POMPIDOM*
Ben ik zo ergquote:Op maandag 7 maart 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou word ik een klein beetje bang
Ik schuil volgende week wel achter iemandquote:
Ga ik wel in een hoekje zittenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik schuil volgende week wel achter iemand
Ja hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, blij met alle voorwaarden?
Ojee..jij bent wel snel gekwetst steeds..wat is er aan de hand?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gaat lekker buiten in het zonnetje zitten
waaaaauwquote:Op maandag 7 maart 2011 14:59 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari gaat lekker buiten in het zonnetje zitten
Succes ermee danquote:Op maandag 7 maart 2011 14:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja hoor
al moet ik nu wel aan allerlei andere administratieve processen voldoen![]()
dus ben benieuwd!
Oh is Fok serieus tegenwoordigquote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ojee..jij bent wel snel gekwetst steeds..wat is er aan de hand?
Ik raak een beetje in de war van jouquote:Op maandag 7 maart 2011 15:02 schreef Solique het volgende:
Oh is Fok serieus tegenwoordig
Dan zit ik hier nog te kort.
OKquote:Op maandag 7 maart 2011 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik raak een beetje in de war van jou
Woah, dat ziet er super lekker uitquote:
Ja he, ik krijg er ook trek vanquote:Op maandag 7 maart 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, dat ziet er super lekker uit
Ik dacht even dat dat over die smiley van Sol gingquote:Op maandag 7 maart 2011 15:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, dat ziet er super lekker uit
Trevquote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Sorry dat ik net geen topic heb geopent maar zit mobiel en moest weer aan het werk
kan gebeuren hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Sorry dat ik net geen topic heb geopent maar zit mobiel en moest weer aan het werk
Ik ookquote:
Huh?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat over die smiley van Sol ging
Ja, belachelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
en je yoga dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga gewoon twee keer per week zwemmen.
DAT ga ik doen
Volgens mij haal je dingen door elkaarquote:Op maandag 7 maart 2011 15:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat over die smiley van Sol ging
Ja, die ziet er zo lekker uitquote:
Daarom snapte ik het al nietquote:
Net wel jaquote:Op maandag 7 maart 2011 15:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Volgens mij haal je dingen door elkaar
ok meneerquote:
Gebouw zal 4 hoeken hebben, er is dus keus.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ga niet voor niets alleen in een hoekje zitten
Wij komen er gewoon gezellig bijzittenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Gebouw zal 4 hoeken hebben, er is dus keus.
Gewoon een paar muren optrekken en je hebt er meerquote:Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Gebouw zal 4 hoeken hebben, er is dus keus.
ga ik wel achter jou zitten, in je nek kriebelenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en verdiepingen!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een paar muren optrekken en je hebt er meer
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ga ik wel achter jou zitten, in je nek kriebelen
jij mag in mijn hoekje komenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, het hotel heeft allemaal van die zitjes met bankjes, genoeg hoekjes dus
* Trevland plakt er een zooi post-its bijquote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje plakt een post-it op het 3e hoekje
MINE!![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, het hotel heeft allemaal van die zitjes met bankjes, genoeg hoekjes dus
vast wel, ben alleen benieuwd hoe lang hij erover zou doenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef RockNijntje het volgende:
Zal Bos deze ook opgelost krijgen?
[ afbeelding ]
Die blijft ook echt goedquote:
Coolquote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vast wel, ben alleen benieuwd hoe lang hij erover zou doen
Of deze danquote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vast wel, ben alleen benieuwd hoe lang hij erover zou doen
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
CoolDie wil ik ook kopen voor Thijs als ie oud genoeg is
Sowieso moeten we dan naar het Escher museum in Den Haag
![]()
hij liever dan ik...quote:
mag ik mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolDie wil ik ook kopen voor Thijs als ie oud genoeg is
Sowieso moeten we dan naar het Escher museum in Den Haag
![]()
Alleen als je Muckje ook meeneemtquote:
Hoezo? Heb je even in de modder gespeeld?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Eigenlijk moet ik even gaan douchen...
Maar je bent toch op het werk?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk al, wat ruik ik toch..?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als je Muckje ook meeneemt![]()
Ja maar, ik dacht dat weekend had tot vandaagquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ideetjes, dus komt goed
pfoe!quote:
tot en metquote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar, ik dacht dat weekend had tot vandaag![]()
Dan heb ik dat gewoon verkeerd begrepen
Kom je nu wel koffiedrinken vanavond?
![]()
![]()
Bosquote:
werkschuwtuigquote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pfoe!
nog wel even bellen zo of ik donderdag vrij mag
Dat is te ver van mijn bed.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bos![]()
Wat vind je van deze sudoku's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee erger, naar preiquote:
Wowquote:Op maandag 7 maart 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
Leuk woord voor Scrabble: preventiemedewerkercursussen.
Oh ik dacht je ze wel binnen 5 minuten op kon lossenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is te ver van mijn bed.
Een Multisudoku vind ik nog wel leuk, maar dit..
nee, eerder papa naar crematie en mama net in het ziekenhuis geweestquote:
Nee, dat niet neequote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik dacht je ze wel binnen 5 minuten op kon lossen
Ik doe al minstens een kwartier over een 6x6 sudokuquote:
OKeequote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe al minstens een kwartier over een 6x6 sudoku
Nee, dat was echt vreselijkquote:
o dan mag je wel vrijquote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, eerder papa naar crematie en mama net in het ziekenhuis geweest![]()
en dan niet echt oppas voor Thijs
ik heb nog nooit een Sudoku opgelostquote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe al minstens een kwartier over een 6x6 sudoku
Deze bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat was echt vreselijkDat kon je toch kopen voor op je mobiel?
We moesten dat wel eens op de basisschoolquote:
geen idee, maar ik vind het een aanstekelijk liedjequote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat was echt vreselijkDat kon je toch kopen voor op je mobiel?
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, maar ik vind het een aanstekelijk liedje
Doe er je voordeel meequote:
Ohneeeee niet die weerquote:
De komende weken niet uit je hoofd te krijgenquote:
Hij poetst wel op het juiste ritmequote:Op maandag 7 maart 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, dat plaatje van die muis met dat meisje met de prei muziekje aan, whehehehe![]()
Ik klik lekker toch niet, ben toch op het werkquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
geen idee, maar ik vind het een aanstekelijk liedje
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
De komende weken niet uit je hoofd te krijgen.
[/qoute]
Ik heb hem nog steeds aanstaan![]()
[quote]
[..]
Hij poetst wel op het juiste ritme.
hooguit moet ik een paar uurtjes voor de telefoon, maar dan kan Thijs wel even om de hoek (bij mijn zus) spelenquote:
Jammer dat het geen konijn is, in jouw gevalquote:
Inderdaad, maar ga hem toch even in UI formaat makenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jammer dat het geen konijn is, in jouw geval
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem maar uitgezet, mijn collega werd een beetje kriegel
Hier ookquote:
Wat duivels, al die 6'enquote:aantal posts: 16666 (gemiddeld 56 per dag)
Ik heet RockNijntje en hoe heet ben jij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heet RockNijntje en hoe heet ben jij?ik ben 39.3 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Toek heeft serieus even een thermometer in z'n kont gestokenquote:
quote:
Neequote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Muck
Pas je een beetje goed op Toek?
Het gaat welquote:Op maandag 7 maart 2011 16:06 schreef pgrferrari het volgende:
Mart, alles goed met jou?
Tijdje niet gesproken
en zelfmoordneigingen uit angst voor de tandarts!quote:
Daar heb ik nou nooit last vanquote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef Muck het volgende:
Hehehe, best gek om lekker vanaf de bank hele bekende delen van Venlo te zien
kom naar huis en bel die dodoquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
en zelfmoordneigingen uit angst voor de tandarts!
maar moet ook geld verdienen, anders moet mijn Muck kleiner gaan wonenquote:
quote:
Ben je nou nog niet geweest?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ibfdamart: dan zoekt ze maar een andere paddestoelquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar moet ook geld verdienen, anders moet mijn Muck kleiner gaan wonen
Voor je het weet ben je weer uit de tandartsstoel, en dan wacht er thuis vast een keukenverrassing van Muck, die je de eerste uren niet mag opeten omdat de vulling nog moet uithardenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst in een droom kippenvel.quote:
kiespijn is zoooooooo klotequote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je weer uit de tandartsstoel, en dan wacht er thuis vast een keukenverrassing van Muck, die je de eerste uren niet mag opeten omdat de vulling nog moet uitharden.
Maar kiespijn is vele malen erger, en je hebt Muck mee als tandartsmepper als hij iets verkeerd doet, toch.
Ongeveer hetzelfde, gaat welquote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat wel.
En met jou alles goed?
Ga nou maar gewoon, het komt wel goed!quote:
Doet het pijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sinds zo'n anderhalf jaar pas
Maar wtf doen jullie nou?! Pruusen op een podium?![]()
Kun je niet iets huren in de Efteling? Kunnen we gelijk een meet daar organiseren op je housewarmingquote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ibfdamart: dan zoekt ze maar een andere paddestoel
Dat klinkt als een droomquote:Op maandag 7 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst in een droom kippenvel.
Ik liep door een tunnel in Eindhoven, het was er erg druk. Op een gegeven moment kwam er ANgel van Judas Priest door de speakers. Daarna begon iedereen mee e zingen. ANgel won't you set me free.![]()
![]()
Prachtig
Soms een beetjequote:
zou het huis van roodkapje nog vrij zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je niet iets huren in de Efteling? Kunnen we gelijk een meet daar organiseren op je housewarming.
Ja, dat is een echt Muckhuisje... met oven en lekkere daken... als je er maar geen ontploffiehuisje van maakt dan!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
zou het huis van roodkapje nog vrij zijn?
ofofof dat huisje van hans en grietjeeeee
Weer die wekker van MPG in mijn hoofdquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms een beetje
Merk wel dat ik het nog prima versta
En Pruuuuuse, dat weet je best
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer die wekker van MPG in mijn hoofd.
Dat moet pijn doen!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vast ook niet goed voor TJ's tandjesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is een echt Muckhuisje... met oven en lekkere daken... als je er maar geen ontploffiehuisje van maakt dan!
Graag gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Ken je het nummer ook? Ik vind het echt mooiquote:
Zo bij naam niet, als ik hem hoor misschien welquote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het nummer ook? Ik vind het echt mooi![]()
Staat op Angel of Retribution, volgens mij de eerste CD sinds de terugkeer van Rob
Maak ontploffietaart voor hem! Maar dan wel met timer, zodat de taart pas boem doet als TJ een hap heeft genomen... gegarandeerd geen last meer van zijn gebitquote:
Ik wil hdt niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms een beetje
Merk wel dat ik het nog prima versta
En Pruuuuuse, dat weet je best
Goed idee!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak ontploffietaart voor hem! Maar dan wel met timer, zodat de taart pas boem doet als TJ een hap heeft genomen... gegarandeerd geen last meer van zijn gebit.
Toch vreemd dat deze Utregse uit Rotterdam meer interesse heeft voor Neet oet Lottum dan jijquote:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat. Je praat Chineesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed idee!
[..]
Toch vreemd dat deze Utregse uit Rotterdam meer interesse heeft voor Neet oet Lottum dan jij
Knap he?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar het over gaat. Je praat Chinees
Sambal bij?quote:
Ja, you like sambal?quote:
Waarom praten die lui eigenlijk allemaal hetzelfde?quote:
Zullen ze wel bij de inburgeringscursus geleerd hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom praten die lui eigenlijk allemaal hetzelfde?
Ome Joop ik ken eenraadsel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
succes manquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
Pgr gaat ff wat drinken en dan solliciteren
Jaaaaaquote:
Dat vraag ik me ook weleens af ja...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom praten die lui eigenlijk allemaal hetzelfde?
Dan mogen ze de vervolgcursus wel eens doenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen ze wel bij de inburgeringscursus geleerd hebben
Succesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
Pgr gaat ff wat drinken en dan solliciteren
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ome Joop ik ken eenraadsel....
Het is heet en het vliegt door de lucht..Bei nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het mag toch geen ABN meer genoemd worden ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan mogen ze de vervolgcursus wel eens doen
Nou ja, gelukkig spreekt de jonge garde wel ABN
Hé da's PGR's autoquote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. [ afbeelding ]
Wij hebben briljante sambal van de toko. Gemaakt van Madame Jeanettesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af ja...
Je zou toch verwachten dat er een paar zijn met een iets ander spraakgebrek, maar nee, in Wijk bij Duurstede, Utrecht, Venlo en Rotterdam praten het allemaal hetzelfde
Owh/ hoe heet het dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het mag toch geen ABN meer genoemd worden ofzo?![]()
Heb ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben briljante sambal van de toko. Gemaakt van Madame Jeanettes
Hmmm, die hebben wij hier niet in de buurt. Zal het proberen te onthouden. Hoewel ik twijfel of het zo briljant kan worden als die zelfgemaaktequote:Op maandag 7 maart 2011 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb ik ook
Maar de mijne komt bij de Plus vandaan,die hebben 14 soorten staan
Best opmerkelijk voor een supermarkt vond ik!
Wie heeft dat verzonnen?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Standaardnederlands [ afbeelding ]
Geen ideequote:
Okee erg gevoelig nummer, ballad-achtig.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo bij naam niet, als ik hem hoor misschien wel
Ik zal 'm een keer luisterenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee erg gevoelig nummer, ballad-achtig.
klopt, ABN is afgeschaftquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen ideeLeraar Nederlands zei het laatst
Ah, dat verklaart. Die weten nooit waar ze het over hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen ideeLeraar Nederlands zei het laatst
Die indruk krijg je wel ooitquote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart. Die weten nooit waar ze het over hebben
Het hoeft dus niet meer beschaafd te zijn?quote:
GOFFERDOMMEquote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hoeft dus niet meer beschaafd te zijn?
Wat een allejezustoffe postquote:
In KSC sowieso nietquote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hoeft dus niet meer beschaafd te zijn?
Todat ik hier kwamquote:Op maandag 7 maart 2011 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij waren de meest beschaafde SC van FOK!
mwahahaha, vier jaar geleden een dagje denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wij zijn de meest beschaafde SC van FOK!
Ssssstttttt niet verklappenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
[..]
mwahahaha, vier jaar geleden een dagje denk ik
Doe er wat aan als je het niet bevaltquote:Op maandag 7 maart 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
Nou, ik vind het hier toch nu toe best braaf allemaal
Braafquote:
Ik deed slechts een constatering en geef geen waardeoordeelquote:Op maandag 7 maart 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe er wat aan als je het niet bevalt
GMTAquote:
Okequote:[..]
Ik deed slechts een constatering en geef geen waardeoordeel
Dankjequote:
Saaiquote:
Fijnquote:
Ik welquote:Op maandag 7 maart 2011 16:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Braaf
[..]
Ik deed slechts een constatering en geef geen waardeoordeel
In je rokje?quote:
TUUUURLIJKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dankjequote:Op maandag 7 maart 2011 16:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
TUUUURLIJK
dat brave moet er weer een beetje af![]()
Ja hoor :dquote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
He, ben je al weer thuis eigenlijk?
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:52 schreef Barreltje het volgende:
dan al ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijnquote:Op maandag 7 maart 2011 16:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja hoor :d
sinds zaterdag al :d
morgen een dagje vrij.. HEEERlijk naar de sauna
Pijnackerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
En wat heeeeerlijk!Naar welke ga je?
bowlen in rokjesquote:
Oh lekkerquote:
Straks is je mail toch nog geslooptquote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit hier te wachten op een mailtje dat maar niet komt
En het is een roosterwijziging voor morgen en nog een knap lastige ook...
Ik heb hem alvast opgezet, hoef ik alleen og op verzenden te klikken..
Even bellen dat ie em moet versturen omdat ie anders niet meer doorgevoerd wordt?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef Symphonic het volgende:
Sorryquote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks is je mail toch nog gesloopt.
Je ontvangt er een door op verzenden te klikken?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks is je mail toch nog gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |