maar moet ook geld verdienen, anders moet mijn Muck kleiner gaan wonenquote:
quote:
Ben je nou nog niet geweest?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
en zelfmoordneigingen uit angst voor de tandarts!
ibfdamart: dan zoekt ze maar een andere paddestoelquote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar moet ook geld verdienen, anders moet mijn Muck kleiner gaan wonen
Voor je het weet ben je weer uit de tandartsstoel, en dan wacht er thuis vast een keukenverrassing van Muck, die je de eerste uren niet mag opeten omdat de vulling nog moet uithardenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
en zelfmoordneigingen uit angst voor de tandarts!
Ik kreeg laatst in een droom kippenvel.quote:
kiespijn is zoooooooo klotequote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je weer uit de tandartsstoel, en dan wacht er thuis vast een keukenverrassing van Muck, die je de eerste uren niet mag opeten omdat de vulling nog moet uitharden.
Maar kiespijn is vele malen erger, en je hebt Muck mee als tandartsmepper als hij iets verkeerd doet, toch.
Ongeveer hetzelfde, gaat welquote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat wel.
En met jou alles goed?
Ga nou maar gewoon, het komt wel goed!quote:
Doet het pijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
ik sinds zo'n anderhalf jaar pas
Maar wtf doen jullie nou?! Pruusen op een podium?![]()
Kun je niet iets huren in de Efteling? Kunnen we gelijk een meet daar organiseren op je housewarmingquote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ibfdamart: dan zoekt ze maar een andere paddestoel
Dat klinkt als een droomquote:Op maandag 7 maart 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst in een droom kippenvel.
Ik liep door een tunnel in Eindhoven, het was er erg druk. Op een gegeven moment kwam er ANgel van Judas Priest door de speakers. Daarna begon iedereen mee e zingen. ANgel won't you set me free.![]()
![]()
Prachtig
Soms een beetjequote:
zou het huis van roodkapje nog vrij zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je niet iets huren in de Efteling? Kunnen we gelijk een meet daar organiseren op je housewarming.
Ja, dat is een echt Muckhuisje... met oven en lekkere daken... als je er maar geen ontploffiehuisje van maakt dan!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
zou het huis van roodkapje nog vrij zijn?
ofofof dat huisje van hans en grietjeeeee
Weer die wekker van MPG in mijn hoofdquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms een beetje
Merk wel dat ik het nog prima versta
En Pruuuuuse, dat weet je best
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer die wekker van MPG in mijn hoofd.
Dat moet pijn doen!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vast ook niet goed voor TJ's tandjesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is een echt Muckhuisje... met oven en lekkere daken... als je er maar geen ontploffiehuisje van maakt dan!
Graag gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Ken je het nummer ook? Ik vind het echt mooiquote:
Zo bij naam niet, als ik hem hoor misschien welquote:Op maandag 7 maart 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je het nummer ook? Ik vind het echt mooi![]()
Staat op Angel of Retribution, volgens mij de eerste CD sinds de terugkeer van Rob
Maak ontploffietaart voor hem! Maar dan wel met timer, zodat de taart pas boem doet als TJ een hap heeft genomen... gegarandeerd geen last meer van zijn gebitquote:
Ik wil hdt niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Soms een beetje
Merk wel dat ik het nog prima versta
En Pruuuuuse, dat weet je best
Goed idee!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak ontploffietaart voor hem! Maar dan wel met timer, zodat de taart pas boem doet als TJ een hap heeft genomen... gegarandeerd geen last meer van zijn gebit.
Toch vreemd dat deze Utregse uit Rotterdam meer interesse heeft voor Neet oet Lottum dan jijquote:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat. Je praat Chineesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed idee!
[..]
Toch vreemd dat deze Utregse uit Rotterdam meer interesse heeft voor Neet oet Lottum dan jij
Knap he?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar het over gaat. Je praat Chinees
Sambal bij?quote:
Ja, you like sambal?quote:
Waarom praten die lui eigenlijk allemaal hetzelfde?quote:
Zullen ze wel bij de inburgeringscursus geleerd hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom praten die lui eigenlijk allemaal hetzelfde?
Ome Joop ik ken eenraadsel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
succes manquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
Pgr gaat ff wat drinken en dan solliciteren
Jaaaaaquote:
Dat vraag ik me ook weleens af ja...quote:Op maandag 7 maart 2011 16:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom praten die lui eigenlijk allemaal hetzelfde?
Dan mogen ze de vervolgcursus wel eens doenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen ze wel bij de inburgeringscursus geleerd hebben
Succesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
Pgr gaat ff wat drinken en dan solliciteren
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ome Joop ik ken eenraadsel....
Het is heet en het vliegt door de lucht..Bei nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het mag toch geen ABN meer genoemd worden ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan mogen ze de vervolgcursus wel eens doen
Nou ja, gelukkig spreekt de jonge garde wel ABN
Hé da's PGR's autoquote:Op maandag 7 maart 2011 16:29 schreef Solique het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. [ afbeelding ]
Wij hebben briljante sambal van de toko. Gemaakt van Madame Jeanettesquote:Op maandag 7 maart 2011 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Jaaaaa
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af ja...
Je zou toch verwachten dat er een paar zijn met een iets ander spraakgebrek, maar nee, in Wijk bij Duurstede, Utrecht, Venlo en Rotterdam praten het allemaal hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |