Hoho, eerst die zaag van jou uit de kast pakken!quote:
Koffie zeker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Ik zit aan de drank, moet toch iets doen
Mops is al bijna de oudequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:12 schreef -moppie- het volgende:
Ik zit aan de drank, moet toch iets doen
ACH GOSSIEEEE!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:14 schreef Inu het volgende:
Ik was er vanochtend pas om 10 uur dus moet eigenlijk vet lang door
Doe ff normaal tegen bbquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
moet je maar niet om 22:30 pas naar bed gaan, hooligan!
Oh, die proskihooliganquote:
Na carnaval... neuh..quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb zin om in de kroeg te zitten met een vaasje koud bier en metalmuziek
Is dat raar?
gekkie, daar komt toch geen bonneke uit!quote:
Start, uitvoeren, excelquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
gekkie, daar komt toch geen bonneke uit!
Gewoon lekker ouderwets in BASICquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Gewoon lekker ouderwets in BASIC
1+2 > LPT1
Je zag ze dus ze waren niet niet-opvallendquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef Dale. het volgende:
wtf is er loos in Eindhoven...
Kwamen gewoon net 5 van die geblindeerde niet opvallende politie/aivd auto'tjes voor bij racen...
nix aan de hand, zowel artic als ik reizen altijd zo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef Dale. het volgende:
wtf is er loos in Eindhoven...
Kwamen gewoon net 5 van die geblindeerde niet opvallende politie/aivd auto'tjes voor bij racen...
Als jullie je beide niet aan de snelheid kunnen houden, leen ik jullie mijn auto's niet meer uit!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix aan de hand, zowel artic als ik reizen altijd zo.
Ja, maar dat is al 2,5 uur later dan normaal hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
moet je maar niet om 22:30 pas naar bed gaan, hooligan!
Bij 1 portomonnee wel ja, als je er twee verliest is het -2quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef febster het volgende:
Je portemonnee verliezen in de stad. Heeeel erg -1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |