Gedeeltelijk wel. Ze zullen niet alles hebben kunnen filmen op 1 dag, dus een aantal shots (die met veel mensen op de achtergrond) zullen ze tijdens Koninginnedag gefilmd hebben, en de rest later.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef flowerbox het volgende:
Was het nou echt koninginnedag tijdens die uitzending? Of hadden ze gewoon de halve stad afgezet met heel veel figuranten?
En het ergste is dat de vuilnisman plat Utregs praotquote:Op maandag 7 maart 2011 17:03 schreef Toad het volgende:
Ik vond het echt verschrikkelijk. Sowieso die dubbele betekenis achter die naam van die serie.Een paar ideetjes bij elkaar gemixt en kijken of het werkt. Alles voelt zo gekunsteld aan. De personages zijn wandelende clichés. Iedereen uit Zeeland draagt jaren '80 jassen. De scene waarbij dat meisje aan die zwerver smeekte om zijn leven te veranderen was echt hilarisch.
Wat een serie, en iedereen pikt het.Het zou allemaal niet zo erg zijn, als de serie zich zelf niet zo serieus nam. Dat je een beetje aan de haal gaat met die mozaïekverhalen van de laatste tijd, en die films die proberen mee te liften op de 'naam' van een stad. Maar deze serie doet het nog eens dunnetjes over, maar dan een stuk slechter. En een stuk pretentieuzer.
Maar goed, Eva kan wel acteren.
Ja, dat vond ik ook erg raar. Het voegde ook niks toe.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:58 schreef Naamah het volgende:
Net de eerste twee afleveringen gekeken. Zeker een vermakelijke serie en ik blijf ook zeker kijken. Begreep alleen niet dat de Koninginnedag ineens de Koninginnedag van de aanslag bleek te zijn, wat daar het nut van was. Is ten eerste toch alweer twee jaar geleden en daarnaast zijn heel veel dingen in de serie niet zoals in het echt en dat dan ineens weer wel, zonder dat daar verder iets mee gedaan wordt.
Volgens mij had het er mee te maken dat eerst dat soapsterretje dat werd (nep) aangerand op voorpagina stond en dat er later op de dag dus die aanslag gebeurde waardoor de voorpagina weer anders werd.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:40 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook erg raar. Het voegde ook niks toe.
Nee, het dagelijks leven in enschede of meppel spreekt mensen aan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:17 schreef TLC het volgende:
Wat me aan dit soort series stoort is dat ze altijd, maar dan ook altijd, in Amsterdam moeten plaats vinden, doe het ook eens buiten de randstad !
Nederland is meer dan alleen Amsterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |