site van SS zelfquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
"schijnbaar", "is er kans", "ik hoorde iets"
bron?
Heb je een linkje naar het betreffende bericht?quote:
in de chat op SS zijn mensen die op de casting zijn geweest,. en die bepaalde info hebben ,. maar weet het niet zeker, maar zoals jij zegt, het zou idd kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar het betreffende bericht?
Gewoon. Omdat het kan.
Mwoah, een chat neem ik niet serieus als bron.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef haroldvanhoof het volgende:
in de chat op SS zijn mensen die op de casting zijn geweest,. en die bepaalde info hebben ,. maar weet het niet zeker, maar zoals jij zegt, het zou idd kunnen
Mijn dikke ... ook!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:08 schreef jurien het volgende:
Mijn dikke duim zit ook nog vol geruchten!
Goh, bijzonder. Jurien zou ook terugkomen hoorde ik!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn neef is vandaag opgeroepen om naar Portugal te vliegen. Hij is de nieuwe bewoner van SST! Zijn naam is Karel
klinkt als....Alexquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn neef is vandaag opgeroepen om naar Portugal te vliegen. Hij is de nieuwe bewoner van SST! Zijn naam is Karel
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:13 schreef Praatpoeder het volgende:
Verkeerde forum vriend, Tijgertje zit in oh oh Tirol
OOOOOH Gemeen de nieuwe bewoners konden niet weggestemd worden vorige weken. Ik zou ze aanklagen Harold !!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef haroldvanhoof het volgende:
schijnbaar zijn er een aantal mensen in afzondering,.en is er kans dat er nieuwe mensen komen , ik hoorde iets over een meisje, genaamd Joyce
Streamlock Storyquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef Rosevink het volgende:
[..]
En deze beelden zullen ongetwijfeld gepaard gaan met een heeeeuule dikke vettige STREAMLOCK
en jij gelooft dat stemmen helpt. Ze lieten Maik terugkomen, lijkt me erg een teken dat ze niet zoveel van de stemmers aantrekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:38 schreef djian het volgende:
Mensen laat je niet gek maken.. er zijn wel uit voorzorg mensen apart.. maar dat is nu nog niet aan de orde
STEM DONDERDAG SOFIA ERUIT, zij wilde al 3x het huis verlaten. Maik komt er weer in en het probleem is opgelost!!!
Tinus Plotselingquote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde iets over een jongen met de naam Tinus.
Dat was afgelopen nacht, dat er iets zou gebeuren om 1 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef Rosevink het volgende:
[..]
En deze beelden zullen ongetwijfeld gepaard gaan met een heeeeuule dikke vettige STREAMLOCK
In welke situaties?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:52 schreef Coos het volgende:
Tinus Plotseling![]()
Dat zei een oud leraar altijd.
Ik verslikte mequote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef orangegoblin het volgende:
Joyce heeft het syndroom van Down.
"HAHAHAHAHA! Wedden dat niemand achter mijn geheim komt?"
"Joyce, heb jij syndroom van Down?"
"Oh kut!"
Tinus Plotselingquote:Op maandag 7 maart 2011 17:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Tinus Plotseling![]()
Dat zei een oud leraar altijd.
Ik denk dat de Joyce-optie me toch beter bevalt..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde iets over een jongen met de naam Tinus.
Mien Vlugopdekutquote:Op maandag 7 maart 2011 17:56 schreef Danny het volgende:
[..]
Tinus Plotseling
Jan Stapallemachtig
Kaat Haarindewar
Dollefie Zallefie
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nep? Nee joh, heul niet!
[ afbeelding ]
er komt geen joyce in het huis.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:35 schreef B.F.J. het volgende:
Heb haar op Facebook gezien, die Joyce. Ze is ook een keer op de chat geweest op sstnl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |