quote:Op maandag 7 maart 2011 12:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Volgens mij schrik jij soms 'snachts weleens wakker met:
"AAAH LAURA!!! STOM WIJF"
en val je dan weer in slaap..
Of niet?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Hummie is al lang niet meer ongesteld...
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef Stability het volgende:
hier dus verder, ik zal al in het verkeerde topic
is geen cosquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Is dit de COS of deze: Waar de stem boos is
Deze lijkt me beterquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef kahaarin het volgende:
ik zag het veel te laat dat het topic dicht was....... anders krijg je weer 25 nieuwe topics... vandaarquote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je doet het erom. Niet openen maar wel fipo machen
Staat geen COS en geen OPquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef kahaarin het volgende:
klopt jaquote:
Ja maar ja maar er werd daar gevraagd of het de COS was en die was wel eerder, iBenny zeg er eens wat van?quote:
Was die wel bedoeld als COS?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er werd daar gevraagd of het de COS was en die was wel eerder, iBenny zeg er eens wat van?
maar dat geeft allemaal niks want wij houden van elkaarquote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er werd daar gevraagd of het de COS was en die was wel eerder, iBenny zeg er eens wat van?
Geen idee, het kan, maar zonder COS ervoor en zonder OP is het natuurlijk triestquote:
Geen idee, dat werd daar ook al gevraagd, het is wel een titel alsof het een COS is, vandaar.quote:
nee hoor?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Stability het volgende:
haha ik kreeg ff een binnenpretje...alex werd vannacht weggestuurd van laura's nest hahahaha hoe komisch
Aw!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat geeft allemaal niks want wij houden van elkaar
holadieee holadioooooo
Ik blijf gewoon hierquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee, dat werd daar ook al gevraagd, het is wel een titel alsof het een COS is, vandaar.
oh , ik vroeg het namelijk vanmorgen, want ik heb het zelf niet gezien, toen kreeg ik als antwoord dat hij weggestuurd werd door laura omdat ze wilde gaan slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor?
Ze hebben heel lang bij elkaar gelegen en gekriebeld terwijl er door de andere meiden veel gekletst werd. Toen de andere dames gingen slapen en het stil werd is Alex nog een tijdje blijven liggen en toen uiteindelijk zelf opgestapt nadat ie Laura een zoen op haar hand had gegeven en welterusten had gewenst omdat ie moe werd en wilde gaan slapen
Ik was erbij
WB KMquote:
Mooi gesproken!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat geeft allemaal niks want wij houden van elkaar
holadieee holadioooooo
ik probeer dat wel eensquote:
Zo'n hopeloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
oh , ik vroeg het namelijk vanmorgen, want ik heb het zelf niet gezien, toen kreeg ik als antwoord dat hij weggestuurd werd door laura omdat ze wilde gaan slapen
had het nog effe ge-editquote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
oh , ik vroeg het namelijk vanmorgen, want ik heb het zelf niet gezien, toen kreeg ik als antwoord dat hij weggestuurd werd door laura omdat ze wilde gaan slapen
Yep, ik zie het niets worden tussen die twee. Ik denk dat Laura Guido meer ziet zitten..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef Anneloortje het volgende:
Laura is weer lekker positief over Alex
toch ook leuk als er iemand nog een vet blauwtje looptquote:
Hmm, er werd nadat het stil was geworden even gefluisterd en toen gaf hij haar een kus op de hand en ging weg, geen idee of zij hem weg stuurde of hij weg ging maar het was niet zo dat hij met zijn staart tussen de benen afdroop iig.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
Eind van de middag/begin van de avond altijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Kaasmix het volgende:
Rond hoelaat zijn de nominaties vandaag trouwens?
http://www.spixtv.nl/reclame.phpquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Tinos85 het volgende:
Godver net nu Philip wat aan Sharon vraagt reclame
eind van de dag denk ik rond 16 a 17 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Kaasmix het volgende:
Rond hoelaat zijn de nominaties vandaag trouwens?
Haha ja. Die Alex wil z'n stokje in elk gaatje stekenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch ook leuk als er iemand nog een vet blauwtje loopt
neem firefox addblock en spixtvquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Tinos85 het volgende:
zwaard*quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Haha ja. Die Alex wil z'n stokje in elk gaatje steken
FF met adblocker, no problemsquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Tinos85 het volgende:
yepquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, er werd nadat het stil was geworden even gefluisterd en toen gaf hij haar een kus op de hand en ging weg, geen idee of zij hem weg stuurde of hij weg ging maar het was niet zo dat hij met zijn staart tussen de benen afdroop iig.Ik had het idee dat ze beiden wilden slapen.
mac??quote:
Zij was al bijna onder zeil had ik het idee.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yep![]()
alleen bleef zij gewoon kriebelen tot Alex besloot om naar zijn eigen bed te gaan,dus neem ik aan dat het niet haar idee was om te gaan slapen
dan werkt Firefox met adblocker toch ook!quote:
Ja ben ik nu aan het installerenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan werkt Firefox met adblocker toch ook!
nietquote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zij was al bijna onder zeil had ik het idee.Van haar hoefde hij niet per se weg geloof ik.
Hoe hij het spel speelt. Nu probeert hij Sharon weer zo ver te krijgen dat FaAlex ook voor half broer en zus Philip en Joanna gaat drukken.quote:
Ken me niet schelen... Alex is dan ook gewoon een sukkeltjequote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk best erg dat Laura nu min of meer onder druk van de publieke opinie in het huis haar 'liefde' voor Alex zo'n beetje begint te verloochenen...
deftig bakkiequote:
Als jullie net naar het gesprek van Laura en Joanne geluisterd hebt, zij ze tegen, Alex straks gaan ze je zoeken, en is hij toen weg gegaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet![]()
Hij lag op zijn buik met zijn hoofd afgewend van Laura , en zij maar kriebelen door zijn haren.
Toen draaide hij zich om , fluisterde wat tegen haar, kuste haar hand en ging weg.
Als ie dus was blijven liggen was ze doorgegaan met kriebelen tot de in slaap zou vallen denk ik
Dat bedoel ik toch ook? Ze was iig niet meer helemaal wakker en helder, zij lag toch al met haar ogen dicht lekker tegen hem aan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
niet![]()
Hij lag op zijn buik met zijn hoofd afgewend van Laura , en zij maar kriebelen door zijn haren.
Toen draaide hij zich om , fluisterde wat tegen haar, kuste haar hand en ging weg.
Als ie dus was blijven liggen was ze doorgegaan met kriebelen tot ze in slaap zou vallen denk ik
Nou het geeft wel een beetje aan wat voor type ze isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken me niet schelen... Alex is dan ook gewoon een sukkeltje
jaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ook? Ze was iig niet meer helemaal wakker en helder, zij lag toch al met haar ogen dicht lekker tegen hem aan?
ze verloochent niks, want er is geen relatiequote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk best erg dat Laura nu min of meer onder druk van de publieke opinie in het huis haar 'liefde' voor Alex zo'n beetje begint te verloochenen...
Dit dus, ik snap al niet dat ze iets hem zag in de 1e weekquote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ken me niet schelen... Alex is dan ook gewoon een sukkeltje
Dom, als hij nu gewoon had gezegd boeie en tegen haar aan was gekropen was het ook goed geweest imo.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Als jullie net naar het gesprek van Laura en Joanne geluisterd hebt, zij ze tegen, Alex straks gaan ze je zoeken, en is hij toen weg gegaan.
Ze vind hem vanaf dag 1 al tof en ze begint alleen niets met hem omdat ze dan misschien ook buiten de groep gaat vallen...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze verloochent niks, want er is geen relatie
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou het geeft wel een beetje aan wat voor type ze is
Dat is jou interpretatie, heeft ze niet gezegd...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze vind hem vanaf dag 1 al tof en ze begint alleen niets met hem omdat ze dan misschien ook buiten de groep gaat vallen...
ik geloof niet dat ze verliefd is op Guidoquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef delfse het volgende:
Laura weet nog niet dat ze zelf heel erg zielig is. Ze is verliefd geworden op een jongen met een vriendin thuis maar hij wil na de geheime missie denk ik niet zo veel meer van haar hebben. Ze moest eens weten wat Guido over haar gezegd heeft dat ze b.v heel saai is. En ze komt lekker betrouwbaar over ze is nog wel zo bang om slecht over tekomen op tv voor haar werk . Het is een zielig meisje.
Ja dan had ze nog een beetje tegengesputterd, van jaa da ken nie voor me werk en dan waren ze samen gaan slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dom, als hij nu gewoon had gezegd boeie en tegen haar aan was gekropen was het ook goed geweest imo.
Heeft ze duidelijk over gesproken in de KvdW, maakten ze ook een heel issue van tijdens de uitzendingen...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is jou interpretatie, heeft ze niet gezegd...
Hebben ze het toch nog gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Hoe werd er eigenlijk gereageerd op dat bestek van vannacht?
[ afbeelding ]
Onzin...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heeft ze duidelijk over gesproken in de KvdW, maakten ze ook een heel issue van tijdens de uitzendingen...
Mooie jasje, faggot.quote:
Sharon heeft toen op Joanne en Philip zijn halfbroer en zus gedrukt, en Alex wou het ook bijna doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het verloochenen is eerder er langzaamaan erachter komen dat hij een slappe lul is.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Psies. Gemiste kans, hij had tegen Gerard gezegd dat hij wel wat ging proberen toch? Vast weer categorie 100% knallen, morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dan had ze nog een beetje tegengesputterd, van jaa da ken nie voor me werk en dan waren ze samen gaan slapen
Gerard legde het uit dat er een halfzus en halfbroer in huis waren:quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
aah oke!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Sharon heeft toen op Joanne en Philip zijn halfbroer en zus gedrukt, en Alex wou het ook bijna doen.
dus datquote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verloochenen is eerder er langzaamaan erachter komen dat hij een slappe lul is.
bedankt even kijken!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Gerard legde het uit dat het een halfzus en halfbroer in huis waren:
http://www.secretstory.nl(...)+en+-zus+in+het+huis
Inderdaad, dat begon al tijdens dat ruzietje tussen Alnix en Servio.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verloochenen is eerder er langzaamaan erachter komen dat hij een slappe lul is.
haha ja, die is stomquote:Op maandag 7 maart 2011 13:12 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Gerard legde het uit dat het een halfzus en halfbroer in huis waren:
http://www.secretstory.nl(...)+en+-zus+in+het+huis
Ik ook niet, ze hebben gewoon een erge hechte band opgebouwd wat logisch is in zo'n situatie.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze verliefd is op Guido
Verliefd misschien niet, maar ze vind hem wel leukquote:Op maandag 7 maart 2011 13:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze verliefd is op Guido
Hadden ze nou vannacht eindelijk de nep-clue neergelegd?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hoe hij het spel speelt. Nu probeert hij Sharon weer zo ver te krijgen dat FaAlex ook voor half broer en zus Philip en Joanna gaat drukken.
Inderdaad, dat is wel duidelijk met al dat gekriebelquote:Op maandag 7 maart 2011 13:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verliefd misschien niet, maar ze vind hem wel leuk
Leuk vinden is iets heel anders dan lekker vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Verliefd misschien niet, maar ze vind hem wel leuk
Zij denkt dat ze een hechte band hebben opgebouwd. Guidette vind haar maar saaiiiiiiquote:Op maandag 7 maart 2011 13:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze hebben gewoon een erge hechte band opgebouwd wat logisch is in zo'n situatie.
Kijk terug dan de eerste 2 weken...quote:
Ja, zie hierbovenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hadden ze nou vannacht eindelijk de nep-clue neergelegd?
Tja als het Guido isquote:Op maandag 7 maart 2011 13:13 schreef Anneloortje het volgende:
De 2 secreten kroelen met elkaar Ser & Jo. Ik taai af
leuk en lekker danquote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Leuk vinden is iets heel anders dan lekker vinden.
Er zit veel verschil in tussen maatje en iemand leuk vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kijk terug dan de eerste 2 weken...
Hoe het nu zit weet ik niet, maar ze noemde hem tijdens het nomineren de laatste keer nog wel haar maatje...
Nee hij dan, met zijn slapen en gezeur over dat hij niets wilde doen vanwege zijn vriendin in Nederland...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Zij denkt dat ze een hechte band hebben opgebouwd. Guidette vind haar maar saaiiiiii
In het begin gaf ze nog aan dat ze moeite had met haar geheim met Guido omdat ze Alex ook zo leuk vond...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef mYsca het volgende:
[..]
Er zit veel verschil in tussen maatje en iemand leuk vinden
Nu vind Laura zelf ook dat ze saai is dus dat scheelt en daarom is Guido een spannender type voor haar dan de even saaie Alex. Een vriendje moet de spanning brengen in het leven van Laura. En Laura kan best een bitch zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef delfse het volgende:
Laura weet nog niet dat ze zelf heel erg zielig is. Ze is verliefd geworden op een jongen met een vriendin thuis maar hij wil na de geheime missie denk ik niet zo veel meer van haar hebben. Ze moest eens weten wat Guido over haar gezegd heeft dat ze b.v heel saai is. En ze komt lekker betrouwbaar over ze is nog wel zo bang om slecht over tekomen op tv voor haar werk . Het is een zielig meisje.
dat willen wij helemaal niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
ik wil toch even off topic vermelden dat het hier heerlijk weer is en ik in mijn tshirt buiten de streams aan het bekijken ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je nooit in Nederland zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
ik wil toch even off topic vermelden dat het hier heerlijk weer is en ik in mijn tshirt buiten de streams aan het bekijken ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja helemaal met je eens, ik herhaal de feiten alleen maar wat hij heeft gezegd hahaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hij dan, met zijn slapen en gezeur over dat hij niets wilde doen vanwege zijn vriendin in Nederland...
in het begin ja, maar daar is ze wel van terug gekomen geloof ik , nu ze Alex beter kentquote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In het begin gaf ze nog aan dat ze moeite had met haar geheim met Guido omdat ze Alex ook zo leuk vond...
Nou, jij zo een dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is een website geweest die de streams doorgaf, maar deze is offline gehaald door SBS (ofja, onder dreiging van SBS)quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Kwaliteit het volgende:
Misschien een rare vraag maar, lukt het iemand streams te maken naar de iPhone / iPod toe?
desnoods host ik de scripting wel
dat is ook helemaal waar...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Dan kan je nooit in Nederland zijn..![]()
Alhoewel het mooi weer is, veelte koud
Goh, wat zijn we het eens vandaag.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja helemaal met je eens, ik herhaal de feiten alleen maar wat hij heeft gezegd haha
staat Adblock aan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Annelies-G het volgende:
flugeltje , wat jij zegt beaam ik
Kan geen smily's gebruiken en zie heel veel kruisje bij de ava's
die guido heeft gewoon een flinke beurt nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef delfse het volgende:
Wat zal die Laura op haar neus kijken als ze al die berichten over Guido zijn geaardheid leest en de gay foto s ziet.
Ze krijgt van hem wel seintjes terugquote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk alleen leuk.Ze reageert veel meer op Alex iig.
Van wie is de hamvraag.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
die guido heeft gewoon een flinke beurt nodig
...van Servioquote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar dan van Servio of Maik.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ik denk dat het anders was gelopen als Alex niet zo slecht in de groep had gelegen...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
in het begin ja, maar daar is ze wel van terug gekomen geloof ik , nu ze Alex beter kent
Dan heb je Aafke nog niet bezig gezienquote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij kriebelt zelfs! Volgens mij is ze gewoon kriebelig aangelegd.
ja erg hequote:
Lol, dan maar hopen dat ze vanavond na het nomineren een drankje krijgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef mYsca het volgende:
Nou jah, Alex heeft nog ~30 uur om Laura te zoenen.
dat kan natuurlijk ook, het heeft met meer factoren te makenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet... Ik denk dat het anders was gelopen als Alex niet zo slecht in de groep had gelegen...
jup!!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan maar hopen dat ze vanavond na het nomineren een drankje krijgen.
Geaardheid en foto's zegt helemaal niets. Veel pornoacteurs van de homo films zijn gewoon hetro.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef delfse het volgende:
Wat zal die Laura op haar neus kijken als ze al die berichten over Guido zijn geaardheid leest en de gay foto s ziet.
MissJ zegt het, persoonlijk denk ik dat het never nooit gaat gebeuren omdat Laura Alex neit ziet zittenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dan maar hopen dat ze vanavond na het nomineren een drankje krijgen.
ja hoor de televaag weer!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ique__.html?sn=prive
Ohw, dat zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij kriebelt zelfs! Volgens mij is ze gewoon kriebelig aangelegd.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja erg he![]()
Ik ga eens actief boodschappen doen want ik word helemaal lethargisch van SST
Die heeft onderhand chronisch jeuk en wil Philip, alleen Jo is nog een stoorzender.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Dan heb je Aafke nog niet bezig gezien
Televaag, dat is toch logisch? Hij is verplicht te prijs te delen met de nr.2 (als hij wint), dan wilt hij natuurlijk het liefst dat dat iemand is die hij mag..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef MargrietV het volgende:
lol hij wil straks NOG meer maik aan monique laten zien hahahahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef MargrietV het volgende:
Ik denk dat ze issues heeft met haar werk en haar reputatie maar niet met Alex, de tijd zal het leren.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef mYsca het volgende:
[..]
MissJ zegt het, persoonlijk denk ik dat het never nooit gaat gebeuren omdat Laura Alex neit ziet zitten
logischquote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef Kaasmix het volgende:
Laura speelt het spelletje dus met Guido samen..
ja aafke is super jaloersquote:Op maandag 7 maart 2011 13:20 schreef kahaarin het volgende:
Die heeft onderhand chronisch jeuk en wil Philip, alleen Jo is nog een stoorzender.
ja, doeiquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Sperma het volgende:
Hoi. Ik schakel net in.
Is het geheim van Laura al geraden?
Doei.
Ja, al een aantal dagen geleden geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Sperma het volgende:
Hoi. Ik schakel net in.
Is het geheim van Laura al geraden?
Doei.
Ik vind eerder dat Jo er steeds bij komt zitten als Aafke en Philip het gezellig dreigen te krijgen. Jo moet niet zeuren, die heeft een vent thuis zitten.quote:
Hoi.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ja, al een aantal dagen geleden geloof ik
Die ze niet meer wil omdat ze Flip nu kentquote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat Jo er steeds bij komt zitten als Aafke en Philip het gezellig dreigen te krijgen. Jo moet niet zeuren, die heeft een vent thuis zitten.
Jo wil ook wel weer es pik denk ik, die gunt het de ander nietquote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat Jo er steeds bij komt zitten als Aafke en Philip het gezellig dreigen te krijgen. Jo moet niet zeuren, die heeft een vent thuis zitten.
ja klopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hihiquote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
ik denk dat de topic titel ff aangepast moet worden? stem is opeens tem geworden?
COS#385] Waar de tem streng gaat optreden
Sinds het begin van het topic al zo. We zijn onderhand al ver over de helft dus veel zin heeft het niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
ik denk dat de topic titel ff aangepast moet worden? stem is opeens tem geworden?
Bovendien denk ik niet dat Alex zin heeft om continu verbeterd te worden door madame.quote:
Is dat dan gevalletje cock blocker?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef kaos- het volgende:
[..]
Jo wil ook wel weer es pik denk ik, die gunt het de ander niet
Oh noes, driehoek 2 in de maak.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef mYsca het volgende:
[..]
Die ze niet meer wil omdat ze Flip nu kent
ja , ik zie het net pasquote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Sinds het begin van het topic al zo. We zijn onderhand al ver over de helft dus veel zin heeft het niet meer
Hij wodt niet de winnaar. Ik denk dat de groep toch de pest erin hebben dat hij terug is vanavonden terecht het spel wordt hierdoor ook verziekt. Er gaan hoop ik geen mensen meer sms of stemmen per telefoon. Het is toch zwendel. Ze zullen o zo blij zijn vanavond in zijn gezicht maar achter zijn rug we zullen het zien .quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef MargrietV het volgende:
*bam*quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Stability het volgende:
Alleen Mo is denk ik echt blij maar ik weet niet of Maik daar zo blij mee moet zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Hij wodt niet de winnaar. Ik denk dat de groep toch de pest erin hebben dat hij terug is vanavonden terecht het spel wordt hierdoor ook verziekt. Er gaan hoop ik geen mensen meer sms of stemmen per telefoon. Het is toch zwendel. Ze zullen o zo blij zijn vanavond in zijn gezicht maar achter zijn rug we zullen het zien .
Ik denk dat iedereen boos is behalve Monique met der pyama en pumpsquote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Hij wodt niet de winnaar. Ik denk dat de groep toch de pest erin hebben dat hij terug is vanavonden terecht het spel wordt hierdoor ook verziekt. Er gaan hoop ik geen mensen meer sms of stemmen per telefoon. Het is toch zwendel. Ze zullen o zo blij zijn vanavond in zijn gezicht maar achter zijn rug we zullen het zien .
heb fok gereset en nu doet alles het weerquote:
100 punten. Kan daar echt zó slecht tegen he.quote:
Is idd een beetje vaag, ik niet dan niemand. Hopelijk gaat Aafke daar wat aan doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef kaos- het volgende:
[..]
100 punten. Kan daar echt zó slecht tegen he.
k zie dat liever dan dieogenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef DownToEarth het volgende:
Zouden Monique en Maik vanavond meteen het koffer induiken?
Nee.. Monique gaat eerst de hele avond en nacht janken omdat ze in de waan was dat hij definitief is vertrokkenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef DownToEarth het volgende:
Dat denk ik wel, kan ze morgen weer piepen over haar ouders....quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef DownToEarth het volgende:
als ze echt hoogbegaafd is doet ze het niet !quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef DownToEarth het volgende:
Oh nee, niet weer. Dan stel ik voor dat ze der in het zwembad verzuipenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, kan ze morgen weer piepen over haar ouders....
Als iedereen dat maar gaat overnemen staat hij dus in de finale.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef afca_oc het volgende:
Karim heeft door dat Alex nooit een geheim gaat raden en daardoor niet gevaarlijk is
Of donderdag naar huis sturen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Oh nee, niet weer. Dan stel ik voor dat ze der in het zwembad verzuipen
Dan moet Maik weer huilen..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Dat zou echt lachen zijn. Kan ze thuis verder janken, zijn wij er van af.
Is het weer zover? Man man, die Alex tochquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef Stability het volgende:
zie je een vriend in mij, vraagt alex aan joanna hahahaha omg
hahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef kaos- het volgende:
[..]
Is het weer zover? Man man, die Alex toch
Ik denk dat haar volgende missie wordt er voor te zorgen dat het ook niks wordt tussen Alex en Laura.quote:
Hij is typisch zo'n kerel die het verdomd lang gaat uithouden ben ik bang voor.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef pullup het volgende:
Alex is koning ...die verveelt iedereen gewoon het huis uit.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Dat zou echt lachen zijn. Kan ze thuis verder janken, zijn wij er van af.
Ik denk dat Maik er sneller over heen is dan Mo.quote:
hardnekkig onkruid?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij is typisch zo'n kerel die het verdomd lang gaat uithouden ben ik bang voor.
Hij moet nominerenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef Flow3r het volgende:
zit Alex nu te slijmen om niet genomineerd te worden?
ja, de toekomstige winnaarquote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij is typisch zo'n kerel die het verdomd lang gaat uithouden ben ik bang voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |