quote:Op maandag 7 maart 2011 12:52 schreef Green1 het volgende:
[..]
Volgens mij schrik jij soms 'snachts weleens wakker met:
"AAAH LAURA!!! STOM WIJF"
en val je dan weer in slaap..
Of niet?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Hummie is al lang niet meer ongesteld...
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef Stability het volgende:
hier dus verder, ik zal al in het verkeerde topic
is geen cosquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef kahaarin het volgende:
Is dit de COS of deze: Waar de stem boos is
Deze lijkt me beterquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef kahaarin het volgende:
ik zag het veel te laat dat het topic dicht was....... anders krijg je weer 25 nieuwe topics... vandaarquote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je doet het erom. Niet openen maar wel fipo machen
Staat geen COS en geen OPquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef kahaarin het volgende:
klopt jaquote:
Ja maar ja maar er werd daar gevraagd of het de COS was en die was wel eerder, iBenny zeg er eens wat van?quote:
Was die wel bedoeld als COS?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er werd daar gevraagd of het de COS was en die was wel eerder, iBenny zeg er eens wat van?
maar dat geeft allemaal niks want wij houden van elkaarquote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar ja maar er werd daar gevraagd of het de COS was en die was wel eerder, iBenny zeg er eens wat van?
Geen idee, het kan, maar zonder COS ervoor en zonder OP is het natuurlijk triestquote:
Geen idee, dat werd daar ook al gevraagd, het is wel een titel alsof het een COS is, vandaar.quote:
nee hoor?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:58 schreef Stability het volgende:
haha ik kreeg ff een binnenpretje...alex werd vannacht weggestuurd van laura's nest hahahaha hoe komisch
Aw!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat geeft allemaal niks want wij houden van elkaar
holadieee holadioooooo
Ik blijf gewoon hierquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Geen idee, dat werd daar ook al gevraagd, het is wel een titel alsof het een COS is, vandaar.
oh , ik vroeg het namelijk vanmorgen, want ik heb het zelf niet gezien, toen kreeg ik als antwoord dat hij weggestuurd werd door laura omdat ze wilde gaan slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee hoor?
Ze hebben heel lang bij elkaar gelegen en gekriebeld terwijl er door de andere meiden veel gekletst werd. Toen de andere dames gingen slapen en het stil werd is Alex nog een tijdje blijven liggen en toen uiteindelijk zelf opgestapt nadat ie Laura een zoen op haar hand had gegeven en welterusten had gewenst omdat ie moe werd en wilde gaan slapen
Ik was erbij
WB KMquote:
Mooi gesproken!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dat geeft allemaal niks want wij houden van elkaar
holadieee holadioooooo
ik probeer dat wel eensquote:
Zo'n hopeloos figuurquote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
oh , ik vroeg het namelijk vanmorgen, want ik heb het zelf niet gezien, toen kreeg ik als antwoord dat hij weggestuurd werd door laura omdat ze wilde gaan slapen
had het nog effe ge-editquote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
oh , ik vroeg het namelijk vanmorgen, want ik heb het zelf niet gezien, toen kreeg ik als antwoord dat hij weggestuurd werd door laura omdat ze wilde gaan slapen
Yep, ik zie het niets worden tussen die twee. Ik denk dat Laura Guido meer ziet zitten..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef Anneloortje het volgende:
Laura is weer lekker positief over Alex
toch ook leuk als er iemand nog een vet blauwtje looptquote:
Hmm, er werd nadat het stil was geworden even gefluisterd en toen gaf hij haar een kus op de hand en ging weg, geen idee of zij hem weg stuurde of hij weg ging maar het was niet zo dat hij met zijn staart tussen de benen afdroop iig.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Stability het volgende:
[..]
Eind van de middag/begin van de avond altijd.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Kaasmix het volgende:
Rond hoelaat zijn de nominaties vandaag trouwens?
http://www.spixtv.nl/reclame.phpquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Tinos85 het volgende:
Godver net nu Philip wat aan Sharon vraagt reclame
eind van de dag denk ik rond 16 a 17 uurquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Kaasmix het volgende:
Rond hoelaat zijn de nominaties vandaag trouwens?
Haha ja. Die Alex wil z'n stokje in elk gaatje stekenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
toch ook leuk als er iemand nog een vet blauwtje loopt
neem firefox addblock en spixtvquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Tinos85 het volgende:
zwaard*quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Haha ja. Die Alex wil z'n stokje in elk gaatje steken
FF met adblocker, no problemsquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef Tinos85 het volgende:
yepquote:Op maandag 7 maart 2011 13:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, er werd nadat het stil was geworden even gefluisterd en toen gaf hij haar een kus op de hand en ging weg, geen idee of zij hem weg stuurde of hij weg ging maar het was niet zo dat hij met zijn staart tussen de benen afdroop iig.Ik had het idee dat ze beiden wilden slapen.
mac??quote:
Zij was al bijna onder zeil had ik het idee.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yep![]()
alleen bleef zij gewoon kriebelen tot Alex besloot om naar zijn eigen bed te gaan,dus neem ik aan dat het niet haar idee was om te gaan slapen
dan werkt Firefox met adblocker toch ook!quote:
Ja ben ik nu aan het installerenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan werkt Firefox met adblocker toch ook!
nietquote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zij was al bijna onder zeil had ik het idee.Van haar hoefde hij niet per se weg geloof ik.
Hoe hij het spel speelt. Nu probeert hij Sharon weer zo ver te krijgen dat FaAlex ook voor half broer en zus Philip en Joanna gaat drukken.quote:
Ken me niet schelen... Alex is dan ook gewoon een sukkeltjequote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk best erg dat Laura nu min of meer onder druk van de publieke opinie in het huis haar 'liefde' voor Alex zo'n beetje begint te verloochenen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |