He wat vervelendquote:
Die gaat iemand oppikken zag ik net!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de kersen trouwens?
Oke, ik ga er van de week ook weer even koekeloerenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gaat iemand oppikken zag ik net!.
Het topic was een beetje slapend.
geen tijd voor koffiequote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom even zitten, koffie? wat is er loos![]()
Nee, zo ging dat niet... maar de reactie als er ineens een golf tegen je benen of rug rolt, terwijl je dat niet verwacht, is best grappig om te zienquote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
verschrikt weer boven water komen en dan er achter komen dat je wat mist...
zoals Mr. Bean toen hij van de duikplank was gesprongen
Ja, dat is zo... reacties van mensen op onverwachte dingen zijn over het algemeen leukquote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo ging dat niet... maar de reactie als er ineens een golf tegen je benen of rug rolt, terwijl je dat niet verwacht, is best grappig om te zien.
Ja, ik zat ook al na te denken, maar had weinig inspiratie voor de schoot van de paus. En ik was ook vooral even bezig met deze actie voor vanavond op FOK!.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke, ik ga er van de week ook weer even koekeloeren
Ik snap het niet helemaal. Maar er is geld niet dus dat is kutquote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen tijd voor koffie
Stom klote bedrijf heeft mijn geld nog niet gestort.. heeft de wijziging van JANUARI nog niet doorgevoerd en eigenlijk komt het er op neer: Als de ouders niet betalen dan krijg ik ook geen geld... dus of ik er zelf even achteraan wil gaan
Niet tofquote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen tijd voor koffie
Stom klote bedrijf heeft mijn geld nog niet gestort.. heeft de wijziging van JANUARI nog niet doorgevoerd en eigenlijk komt het er op neer: Als de ouders niet betalen dan krijg ik ook geen geld... dus of ik er zelf even achteraan wil gaan
o ja, heelijk. van hun probleem jouw probleem maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen tijd voor koffie
Oh ja, is goed dat je me er aan herinnertquote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al na te denken, maar had weinig inspiratie voor de schoot van de paus. En ik was ook vooral even bezig met deze actie voor vanavond op FOK!.
dus je scenario is: ik wordt hier ontslagen en er bestaan geen andere ICT functies oid.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er bestaan geen vacatures voor ICT.
dus wat wil je doen?
Omdat wij wettelijk verplicht zijn u namens de ouders uit te betalen kunnen wij u pas uitbetalen als de betaling van de ouders bij ons binnen is.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, heelijk. van hun probleem jouw probleem maken.![]()
hm.. briefie aan wijten?
aansprakelijk stelen juridische procedure, registratie bij craydon..
Jij hebt een overeenkomst met dat bedrijf, niet met de ouders. Jij bent je afspraken nagekomen en hebt werkzaamheden verricht, nu moeten zij hun afspraken nakomen, en dat is betalen. Hoe zij aan dat geld komen, is jouw zorg niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen tijd voor koffie
Wrong.. ik heb een overeenkomst met de oudersquote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt een overeenkomst met dat bedrijf, niet met de ouders. Jij bent je afspraken nagekomen en hebt werkzaamheden verricht, nu moeten zij hun afspraken nakomen, en dat is betalen. Hoe zij aan dat geld komen, is jouw zorg niet.
Is het trouwens een arbeidsovereenkomst met dat bedrijf? Dan kan het bedrag mogelijk nog gaan oplopen met een wettelijke verhoging namelijk, als ze niet op tijd betalen.
Namens de ouders lijkt me wat anders dan 'als de ouders betaald hebben'. Het bedrijf heeft een vordering op de ouders, of ze jou nu al betalen of niet. Betalen de ouders niet, dan kunnen ze dus gewoon een incassoprocdure opstarten.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat wij wettelijk verplicht zijn u namens de ouders uit te betalen kunnen wij u pas uitbetalen als de betaling van de ouders bij ons binnen is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet tofIk zou Mart een advocatenbriefje laten sturen
En is het al 4 uur?![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, heelijk. van hun probleem jouw probleem maken.![]()
hm.. briefie aan wijten?
aansprakelijk stelen juridische procedure, registratie bij craydon..
3 zielen....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt een overeenkomst met dat bedrijf, niet met de ouders. Jij bent je afspraken nagekomen en hebt werkzaamheden verricht, nu moeten zij hun afspraken nakomen, en dat is betalen. Hoe zij aan dat geld komen, is jouw zorg niet.
Is het trouwens een arbeidsovereenkomst met dat bedrijf? Dan kan het bedrag mogelijk nog gaan oplopen met een wettelijke verhoging namelijk, als ze niet op tijd betalen.
1 gedachtequote:
Wat luister jij? Kinderradio FM?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lief...
Maar wat een pauperzooi zeg
Ik ga vanavond wel iets VET lekkers eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |