abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 18:46:12 #51
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96850187
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Z'n oortje deed het niet? Waarom stopte hij dan niet gewoon, dat mag dan toch?
The show must go on. En ik denk niet dat je zomaar mag stoppen en opnieuw mag beginnen. Ze zitten wel erg met een tijdschema natuurlijk. En anders gaat iedereen die een slechte dag heeft zeggen dat het oortje het niet deed.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_96868390
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

The show must go on. En ik denk niet dat je zomaar mag stoppen en opnieuw mag beginnen. Ze zitten wel erg met een tijdschema natuurlijk. En anders gaat iedereen die een slechte dag heeft zeggen dat het oortje het niet deed.
Oh dat stoppen is al eens vaker gedaan hoor :D

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96868465
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Oh dat stoppen is al eens vaker gedaan hoor :D

Oeh, dat was echt slecht geregeld. Terecht overigens. Hij hád kunnen stoppen, ik denk dat hij het dan misschien nog eens over zou mogen doen.
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2011 @ 23:52:48 #54
43556 miss_dynastie
pi_96868607
quote:
3s.gif Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Vorig jaar werd het tijdsschema toch ook aangepast na Jimmy Jump? Dit is eigenlijk nog erger dan die malloot op het podium, want dit zorgt ervoor dat je geen noot kan halen, zeker niet bij zo'n lied.

Ik wou iets roepen over een eventuele meedraaiende back-up, maar ineens bedacht ik me dat die vorig jaar bij Spanje ook niet is ingezet?!
pi_96868811
Het is wel balen, maar aan de andere kant, hoeveel winnaars van het ESF worden na een jaar nog echt herinnerd? Ik denk dat deze jongen een hoop nieuwe, potentiele fans heeft bereikt. Het ESF wordt tot in noord en zuidamerika bekeken.. heb je me dan ff een podium voor een stijl die niet zo heel gangbaar is.
  maandag 16 mei 2011 @ 01:07:44 #56
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_96871682
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vorig jaar werd het tijdsschema toch ook aangepast na Jimmy Jump? Dit is eigenlijk nog erger dan die malloot op het podium, want dit zorgt ervoor dat je geen noot kan halen, zeker niet bij zo'n lied.

Ik wou iets roepen over een eventuele meedraaiende back-up, maar ineens bedacht ik me dat die vorig jaar bij Spanje ook niet is ingezet?!
Sterker nog, Spanje mocht als alle liedjes geweest waren opnieuw optreden.
Feyenoord Rotterdam
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2011 @ 01:16:05 #57
43556 miss_dynastie
pi_96871875
quote:
12s.gif Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef o.us het volgende:

[..]

Sterker nog, Spanje mocht als alle liedjes geweest waren opnieuw optreden.
Ja, dat bedoelde ik ook met 'aanpassen van het tijdschema' :) Extra liedje is blijkbaar niet zo'n probleem.
pi_96913223
http://www.rtl.be/people/(...)voir-pete-les-plombs hier wordt het allemaal uitgelegd. Mijn frans is niet zo heel denderend, maar het komt er uiteindelijk op neer dat de techniek het liet afweten en dat ie NIET mocht stoppen (en dat ie dood- en doodmoe was, maar dat even terzijde)
pi_100150353
Gisteren deed Amaury Vassili mee aan het TV-programma Fort Boyard, in een team met bekende Fransen (met o.m. oud-voetballer Sylvain Wiltord). Hij had de opdracht om door een donkere buis te kruipen, om op die manier de sleutel te vinden. In die buis zaten echter ook een heleboel ratten, en daar bleek Amaury bijzonder bang voor te zijn...

Uiteindelijk durfde hij het niet aan, en kwam hij via de ingang weer naar buiten (met lege handen).
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 4 augustus 2011 @ 09:08:01 #60
163650 Greys
pi_100304327
Ahhhhh :D

Lullig.
(En doe dan niet mee aan zulke programma's denk ik dan :@ Je weet toch dat er zulke opdrachten langs kunnen komen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100996211
Ik heb altijd al gezegd dat Frankrijk de tegenvaller zou zijn van dit jaar. Er is altijd wel een favoriet die afgaat op de avond zelf. Degene waar ik mee naar het songfestival ging en ik de website www.eurovisie.wordpress.com heb ( sluikreclame,oeps!) dacht wel dat het Parijs 2012 zou worden al hield hij ook wel rekening met een teleurstelling, maar niet zo'n grote denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')