Is dat écht zo, of is dat het excuus achteraf, van dat oortje?quote:Op zondag 15 mei 2011 16:19 schreef totebel het volgende:
Ik had begrepen dat zijn oortje het niet deed en dat dat het pas na een minuut ging doen... en dan ook nog maar half.. dan wordt het wel wat lastig.
En toch vond ik hem wel het beste (en een snoepje om te zien, volgens mij een lief verlegen iemand)
.. waar het Songfestival *ook* voor bedoeld is in elk geval.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:30 schreef marcodej het volgende:
In ieder geval hulde voor Frankrijk om deze inzending te sturen. oa Frankrijk en Italië zonden weer liedjes waar het Songfestival voor bedoeld is.
Ik heb geen idee, vind dat ook een beetje vreemdquote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Z'n oortje deed het niet? Waarom stopte hij dan niet gewoon, dat mag dan toch?
The show must go on. En ik denk niet dat je zomaar mag stoppen en opnieuw mag beginnen. Ze zitten wel erg met een tijdschema natuurlijk. En anders gaat iedereen die een slechte dag heeft zeggen dat het oortje het niet deed.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Z'n oortje deed het niet? Waarom stopte hij dan niet gewoon, dat mag dan toch?
Oh dat stoppen is al eens vaker gedaan hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The show must go on. En ik denk niet dat je zomaar mag stoppen en opnieuw mag beginnen. Ze zitten wel erg met een tijdschema natuurlijk. En anders gaat iedereen die een slechte dag heeft zeggen dat het oortje het niet deed.
Oeh, dat was echt slecht geregeld. Terecht overigens. Hij hád kunnen stoppen, ik denk dat hij het dan misschien nog eens over zou mogen doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat stoppen is al eens vaker gedaan hoor
Vorig jaar werd het tijdsschema toch ook aangepast na Jimmy Jump? Dit is eigenlijk nog erger dan die malloot op het podium, want dit zorgt ervoor dat je geen noot kan halen, zeker niet bij zo'n lied.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
The show must go on. En ik denk niet dat je zomaar mag stoppen en opnieuw mag beginnen. Ze zitten wel erg met een tijdschema natuurlijk. En anders gaat iedereen die een slechte dag heeft zeggen dat het oortje het niet deed.
Sterker nog, Spanje mocht als alle liedjes geweest waren opnieuw optreden.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het tijdsschema toch ook aangepast na Jimmy Jump? Dit is eigenlijk nog erger dan die malloot op het podium, want dit zorgt ervoor dat je geen noot kan halen, zeker niet bij zo'n lied.
Ik wou iets roepen over een eventuele meedraaiende back-up, maar ineens bedacht ik me dat die vorig jaar bij Spanje ook niet is ingezet?!
Ja, dat bedoelde ik ook met 'aanpassen van het tijdschema'quote:Op maandag 16 mei 2011 01:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Sterker nog, Spanje mocht als alle liedjes geweest waren opnieuw optreden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |