quote:Zorgen om organisatie Inzell
Van onze speciale verslaggevers
INZELL - De organisatie van het wereldkampioenschap afstanden in Inzell baart Nederland grote zorgen. In januari was al bekend dat de overdekte ijsbaan niet op tijd klaar zou zijn.
Afgelopen week meldde Telesport al dat de vele vips genoegen moeten nemen met een zitplaats op de betonnen staantribune. Nu de deelnemende landen in Inzell zijn aangekomen, blijken er diverse organisatorische problemen onopgelost.
Bondscoach Wopke de Vegt: De verschillende schemas zijn nog niet klaar. Ook is het nog onbekend wanneer de dweilpauzes zijn en ook over het protocol voor dit weekeinde bestaat onduidelijkheid. Het ijs is op dit moment goed. Alleen ligt er op het binnenterrein een laag betonmortel. Wat gaat daarmee gebeuren als het stadion vol zit? Ik ben benieuwd of het ijs dan nog schoon blijft.
Helemaal overdekt zelfs tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Is die hal semi-overdekt? Hopelijk heeft de wind dan niet te veel invloed...
Ok, toch ziet het er half overdekt uit op mijn beeldscherm...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Helemaal overdekt zelfs tegenwoordig.
Het is toch eerst de herenquote:
Donderdag 10 maartquote:
De rit van Dobbin en Anesi dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Donderdag 10 maart
Tijd Onderdeel
15.30 uur 1500m heren
16.30 uur 3000m dames
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ok, toch ziet het er half overdekt uit op mijn beeldscherm...
Edit: zie het al: glas :-)
Ze durft idd niet aan Friesinger te vragen of Pechstein een favoriet is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef wimderon het volgende:
Dione stelt wel scherpe vragen hoor. Wie zou de grootste Nederlandse kanshebber zijn zeg.
'quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze durft idd niet aan Friesinger te vragen of Pechstein een favoriet is.
Ander ijs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef Agüero het volgende:
In Thialf is toch ook wel eens 4.00 gereden dus op deze hoogte mag er wel onder de 4 minuten gereden worden.
Ik verwacht 17:30 uurquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:54 schreef Felagund het volgende:
Hoelaat zal de 1500 meter afgelopen zijn? Ik hoop nog net de laatste ritten mee te kunnen pikken.
17:00 naar huis fietsen dus.quote:
Die logica ontgaat mij ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:55 schreef Ataraxy het volgende:
Vaag...
Programma WK afstanden gewijzigd.
Wie dacht van wel dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
blijkbaar dus toch geen Calgary omstandigheden
Misschien geen Calgary omstandigheden, maar er worden nu "Thialf tijden - 2 seconden" gereden.quote:
Maar Wüst gaat altijd voor goud.quote:
Goed begin van het WK.quote:
Oké. Doen we die schriftelijk af.quote:
Waarschijnlijk past het niet met het gelul en reclame e.d.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:13 schreef Agüero het volgende:
Waarom laten ze net als op 3000m ook nu de eerste rit niet zien?
Klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:16 schreef Agüero het volgende:
Het baanrecord volgens wiki:
1500m Tim Dommerich GER 2.05,52 19-02-2011
Dat weet ik maar het staat zo lullig en op andere afstanden zijn iets minder dramatischere tijden gereden door wat bekendere schaatsersquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Baan is door de verbouwing in feite nieuw en dus waren er nog geen snellere tijden in wedstrijdverband gereden.
Via nos.nlquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Dunckie het volgende:
Is het ergens via een live-stream te volgen?
http://nos.nl/sport/schaatsen/live/quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Dunckie het volgende:
Is het ergens via een live-stream te volgen?
Maar 27,3 is geen goed rondje.quote:
quote:
Nee, Groothuis faalt.quote:
ik ook. En leuk dat ie het in een rechtstreeks duel met Davis deed.quote:
Inderdaad, leuk voor 'm.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:50 schreef golfer het volgende:
ik ook. En leuk dat ie het in een rechtstreeks duel met Davis deed.
Het is nog niet zo erg als Anschutz.quote:
Zal hem veel boeien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:10 schreef Montov het volgende:
Tuitert DQ uiteindelijk nog, vanwege dat weggeschopte blokje.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef Ireenw het volgende:
Precies! Ik heb alweer de verkeerde medaille gehad.. Nieuw Wereld record op de 10km! 4.01.56 , die blijft wel even staan denk ik ;-)!
Die schaatst net zoals vorig jaar, tot januari ongenaakbaar daarna is eignelijk elke afstand een ronde te ver voor haar.quote:
Ik ook niet. Presentatie voorbereiden/thesis schrijven is belangrijker. Maar ik verwacht wel iets te kunnen zien nog van de 5 km.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef DennisDeBengel het volgende:
Kan vanmiddag niks zien![]()
Met een beetje geluk Radio 1 luisteren maar met de ramp in Japan zal het ook maar deels live zijn denk ik.
Ja, zal ook in het teken staan van de tsunami.quote:
Prima tijd.quote:
Niet te hopen voor deze wereldrace.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:14 schreef wimderon het volgende:
Ging hij niet door de blokken in de eerste ronde zoals Tuitert gisteren?
Hij heeft hem zojuist verdedigd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef borisz het volgende:
Marsicano zal zijn weredltitel niet verdedigen
Nee. Er is ook geen herhaling geweest dus het zal wel niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet te hopen voor deze wereldrace.
gelukkig niet, het is echt een klote regelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee. Er is ook geen herhaling geweest dus het zal wel niet.
TV doet het prima hier.quote:
Die is met pensioen.quote:
Knap.quote:
Ja, hij heeft het zelf verpest.quote:
ssstttquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef franklop het volgende:
dat is dan geen DSQ met die binnenbocht?
Raar van de regie dat ze ineens bij zo'n kruising Erben in beeld nemen.quote:
dione mag dat.....dione is namelijk lekkerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef borisz het volgende:
Dione met een vrouwlijke Mart Smeets trui.
Ja, weer net niet.quote:
ja nogalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:36 schreef Agüero het volgende:
[..]
Raar van de regie dat ze ineens bij zo'n kruising Erben in beeld nemen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:37 schreef Yankee het volgende:
dione mag dat.....dione is namelijk lekker
Mart mist haar ook niet.quote:
Ria mist ons ook niet, zo te zien:quote:
was toch al geen kanshebber voor een medaillequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:46 schreef golfer het volgende:
Sablikova heeft zich ook teruggetrokken voor de 1500 meter.
Ziek van het verlies van gisteren zeker.quote:
zou goed kunnenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ziek van het verlies van gisteren zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |