quote:
Je gaat Piel niet vermoorden.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Oja, ik was naar school inderdaad. Eerst even een pakje chesterfield halen. Piel, ik vermoord je als het niet lekker is. Gr gr kus kus doei doei hartje hartje lebber lebber smak smak
Let me know, dan kom ik ze wel persoonlijk ophalen! Neem ik gelijk die teqetuila mee!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Oja, ik was naar school inderdaad. Eerst even een pakje chesterfield halen. Piel, ik vermoord je als het niet lekker is. Gr gr kus kus doei doei hartje hartje lebber lebber smak smak
Sherry, Sharr, Disaronno... de tering!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey, gewoon Cherrytomaten. Sherry noemt mijn moeder me, dan voel ik me beledigd.
Chesterfieldquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
quote:
Ik heb trauma's door JJ 3/4quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Chesterfield
Rook Camel of Javaanse jongens 3/4
Camel..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Chesterfield
Rook Camel of Javaanse jongens 3/4
We gaan samen heenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuf. het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2462258/bruno-mars-opnieuw-nederland.html
Speciaal voor koelendekast namens Goudvis_ maar ze kan zelf niet op Fok op school
rokenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Camel..
Javaanse Jongens..
Chesterfield, Lucky strike en Duin halfzwaar...
Dat is tenminste nog 'n beetje te doen!
quote:
Altijdquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan je JMJ verwerken in je show koelkast?
Hypocriet!quote:
Onjuist, momenteel zie je dat wel ja maar dat zijn geen echte producers. De eerste kicks werden geproduceerd door in de handen te klappen of op de tafel te slaan en dat te vervormen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijft fruityloopswerk van 12 jarigen
Elektronische kicks komen gewoon uit een TR-909 hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onjuist, momenteel zie je dat wel ja maar dat zijn geen echte producers. De eerste kicks werden geproduceerd door in de handen te klappen of op de tafel te slaan en dat te vervormen.
doet mij denken aan dit filmpjequote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onjuist, momenteel zie je dat wel ja maar dat zijn geen echte producers. De eerste kicks werden geproduceerd door in de handen te klappen of op de tafel te slaan en dat te vervormen.
Chesterfield smaakt naar gedroogde poep, Lucky Strike is me dan weer te licht en Duin halfzwaar is idd best goed te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Camel..
Javaanse Jongens..
Chesterfield, Lucky strike en Duin halfzwaar...
Dat is tenminste nog 'n beetje te doen!
Mijn laptop kan 8 uur mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef mc-Piel het volgende:
Boyzz, de batterij van deze laptop is bijna leeg!
Zaadlaptops![]()
Acer..
Ik ga d'r zo maar weer eens vandoor. Op naar het volgende uurtje!
Nog 4 te gaan
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Chesterfield smaakt naar gedroogde poep, Lucky Strike is me dan weer te licht en Duin halfzwaar is idd best goed te doen.
Maar echt niks gaat boven JJ 3/4
School laptopquote:
Het is niet lekker, dat is de hele truc. Het is verslavend en kent geen enkel voordeel. Geen enkel.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef utopie het volgende:
niks gaat boven niet rokershet meurt als ik weet niet wat, en wat is er lekker aan
?
Macbook Pro.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
School laptop..
Acer TravelMate 5730
om te huilen!
Weet je wat echt lekker is?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef utopie het volgende:
niks gaat boven niet rokershet meurt als ik weet niet wat, en wat is er lekker aan
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Jeweetwel, avondje stappen enzulks!quote:
kloptquote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is de moeder van alle elektronische kicks
Jupquote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Dan wordt het dus Duin halfzwaar als wij 'n keer een peukie gaan doen!
Seks met vriendje, schoonpapa die de kamer in komt en zegt: sorry dat ik stoor, ziet er goed uit daar trouwens maar ik heb zo'n trek in een JJ 3/4.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet je wat echt lekker is?Mits vers geperst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Maar wat doe je als je daar geen geld voor had? Volgens mij waren die dingen best prijzig.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elektronische kicks komen gewoon uit een TR-909 hoor.
ik vind het echt pauper als iemand zegt dat ie niet kan stoppen met roken, omdat het verslavend is.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is niet lekker, dat is de hele truc. Het is verslavend en kent geen enkel voordeel. Geen enkel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks met vriendje, schoonpapa die de kamer in komt en zegt: sorry dat ik stoor, ziet er goed uit daar trouwens maar ik heb zo'n trek in een JJ 3/4.
Als je niet wil stoppen wordt het moeilijker dan dat je gemotiveerd bent om te stoppenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef utopie het volgende:
[..]
ik vind het echt pauper als iemand zegt dat ie niet kan stoppen met roken, omdat het verslavend is.
het zit toch tussen je oren of niet? Als je stopt, dan stop je toch ? En dan heb je ook nog allemaal van die nicotinel pleisters en weet ik veel wat
Hypocrieten allemaal hier en shit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Nicotine is een lichamelijke verslaving dus dat zit niet tussen je oren, of zeg ik iets verkeerds nu?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef utopie het volgende:
[..]
ik vind het echt pauper als iemand zegt dat ie niet kan stoppen met roken, omdat het verslavend is.
het zit toch tussen je oren of niet? Als je stopt, dan stop je toch ? En dan heb je ook nog allemaal van die nicotinel pleisters en weet ik veel wat
Een Amiga als sampler (de eerste hakkuhmuziek is Amiga-made)quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar wat doe je als je daar geen geld voor had? Volgens mij waren die dingen best prijzig.
Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker. Vooral als je een beetje een kruidige of zoetige shag hebt.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef utopie het volgende:
[..]
Kretekquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel lekker. Vooral als je een beetje een kruidige of zoetige shag hebt.
En nu nog alles met samplesquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een Amiga als sampler (de eerste hakkuhmuziek is Amiga-made)
Propellerheads had een emulator later voor de pc
Of gewoon een neppe TR-909 met een distortion, maar dat hoor je.
Het begon allemaal op de Amiga, met samples.
Nicotine geeft een lichamelijke verslaving van 24 uur.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nicotine is een lichamelijke verslaving dus dat zit niet tussen je oren, of zeg ik iets verkeerds nu?
tuurlijk zit het tussen je oren, je hersenen raken gewent aan de dagelijkse dosis nicotine. als je ineens je hersenen niet meer voorziet van die nicotine behoefte die je door de jaren heen hebt opgebouwt dan gaan ze zeker wel lastig doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik vind af en toe een sigaret best lekker, maar dat is gewoon gewenning, als ik met vrienden een biertje drink krijg ik automatisch zin in een sigaret maar dan heb ik de volgende dag ook écht geen zin in een sigaretquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nicotine geeft een lichamelijke verslaving van 24 uur.
Een dag niet roken en dan is de lichamelijke verslaving voorbij.
Het zit tussen de oren inderdaad, het is voornamelijk de gewenning.
De een is ook gevoeliger voor een verslaving dan de ander.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind af en toe een sigaret best lekker, maar dat is gewoon gewenning, als ik met vrienden een biertje drink krijg ik automatisch zin in een sigaret maar dan heb ik de volgende dag ook écht geen zin in een sigaret
Ja dat klopt, waarschijnlijk ben ik minder gevoelig voor een nicotine verslaving.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De een is ook gevoeliger voor een verslaving dan de ander.
Het hangt natuurlijk ook af van motivatie en discipline om te stoppen.
Heb je geen van beiden, dan zul je tot je 70ste roken!
Bikkel, ook aan de SOS en alles!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Ragboer het volgende:
Ik spuit heroïne, stelletje pussies zijn jullie met je sigaretten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef mc-Piel het volgende:
Tevens, batterij is nu écht leeg! Hij schoot net in slaapstand.
Tot vanmiddag schatjes!
Kusjelikjedansje
Ait G box en hou hem hard (quote:Op maandag 7 maart 2011 11:49 schreef mc-Piel het volgende:
Tevens, batterij is nu écht leeg! Hij schoot net in slaapstand.
Tot vanmiddag schatjes!
Kusjelikjedansje
Kennelijk weten ze dat je Utopie van FOK! bentquote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef utopie het volgende:
ik hoorde de derde geld te krijgen.... nog steeds niet gekregen. bel je die mensen op, is degene die erover gaat vandaag afwezig.
lekker dan
Uitkering?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef utopie het volgende:
ik hoorde de derde geld te krijgen.... nog steeds niet gekregen. bel je die mensen op, is degene die erover gaat vandaag afwezig.
lekker dan
jahquote:
Dit, en die dream version danquote:
Dat dus. en ik wil godverdomme deze week guitar hero hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Mij lijkt het zo kut hè, om zo zonder geld te zitten en elke maand maar afhankelijk zijn van je werkgever of het UWV. Ik heb altijd een reserve en kan nog maanden vooruit mocht er iets gebeuren. Ik weet dat niet iedereen dit kan maar toch lijkt het me zwaar kut.
Dat is het ookquote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Patje1987 het volgende:
Mij lijkt het zo kut hè, om zo zonder geld te zitten en elke maand maar afhankelijk zijn van je werkgever of het UWV. Ik heb altijd een reserve en kan nog maanden vooruit mocht er iets gebeuren. Ik weet dat niet iedereen dit kan maar toch lijkt het me zwaar kut.
ben je nu nog niet wegquote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef sharr het volgende:
Best wel te doen, chesterfield. Ze hebben hier nog niets met de prijs gedaan
En rdr en lbp 2quote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat dus. en ik wil godverdomme deze week guitar hero hebben
Ik wil alleen maar een vloerquote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef utopie het volgende:
[..]
je stelt wel prioriteitenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Gast... je brengt mijn tienerhersens in de warquote:
Wat denk jij. Ze moeten het elke 3de van de maand uitbetalen, bel ik vanochtend op is die lul de hele dag afwezigquote:
Blijf dat dan doen en haal rdr. Waarom zou je nu het spel dubbel halen als je er maar 1 kunt kiezen?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Gast... je brengt mijn tienerhersens in de warik kan maar 1 spel halen. Of little big planet 2, of red dead redemption of guitar hero
![]()
Maar GH is baaaaaaaaaaszzzzik speelde dat altijd op de xbox360
Omdat ik me Xbox360 verkocht hadquote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Blijf dat dan doen en haal rdr. Waarom zou je nu het spel dubbel halen als je er maar 1 kunt kiezen?
hahahhaquote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef sharr het volgende:
[..]
jawel, ik wacht tot de concierge weg is en ik veilig erdoor kan.
eigenlijk is de eerste maandag van de maand de perfecte dag om een aanslag te plegen, toch niemand kijkt er dan van op als de sirenes afgaanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:01 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo, schrik me de tering van die sirenes.
dankeschonquote:Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
slagsmaalsklubben-sponsored_by_destiny
Knetter!!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het was nog net niet snaveltjes toe bla bladiebla
Denk het, dit nummer heb ik vanmorgenvroeg aangevraagdquote:
Nummer duurt 9 minuten, dus je hebt nog evenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef ValHallen het volgende:
Als het goed is kan ik nu zo ongeveerna dit nummer dus
fantaatjequote:
Draakje is vernoemd naar Dragems. Dus ergens heb je gelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef Graseter het volgende:
Ik dacht altijd dat draakje een user was.
Het is de verzoekjesmachine en jij moet ook jingles inspreken!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef Graseter het volgende:
Ik dacht altijd dat draakje een user was.
okidokiquote:Op maandag 7 maart 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
Je zit er in![]()
Laat mij het per PM/DM even weten als je wil stoppen, dan zet in Draakje na jou in tot 15u. Als je tot 15u wil ook prima
Als niemand wat aanvraagt is het:quote:Op maandag 7 maart 2011 12:17 schreef Stokstaart het volgende:
Draait Draakje ook wel eens echt random Koelkast?
Bliepjes helpt daar wel bijquote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef ValHallen het volgende:
Dan moet ik het dus wel heel erg verprutsen als hij met de pek aan komt zetten
Met deze muziek nietquote:
Ik heb hem nog nooit gezien/ gehoordquote:Op maandag 7 maart 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oude nieuweHij heeft vaker gedraaid.
Dit is pas mijn 3e show, de eerste 2 zijn al lang geledenquote:Op maandag 7 maart 2011 12:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met deze muziek niet
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien/ gehoord
Je username lijkt te erg op "Van Halen"quote:Op maandag 7 maart 2011 12:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit is pas mijn 3e show, de eerste 2 zijn al lang geleden
S'nachts en half Januari om precies te zijn
Ik heb geen Van Halen op mijn laptop staanquote:Op maandag 7 maart 2011 12:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je username lijkt te erg op "Van Halen"
Nu moet je voor straf iets van hem draaien
Super Justice Friends!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan gewoon niet op de cartoon komen waar die ValHallen uit is
Ah, jammer.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen Van Halen op mijn laptop staan![]()
Bij mij hapert ie niet hoorquote:
Dat is bekend inderdaad.quote:
You have my sword.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het nou grappige plaatjes waren.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Toon hou eens op met die plaatjes die niks maar dan ook echt niks met de radio te maken hebben. Of wil je graag dat de reeks gesloten wordt?
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Toon hou eens op met die plaatjes die niks maar dan ook echt niks met de radio te maken hebben. Of wil je graag dat de reeks gesloten wordt?
quote:
Die laatste snappen jullie alleen nietquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als het nou grappige plaatjes waren.
Het interesseert me ook gewoon geen moer.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die laatste snappen jullie alleen niet
Nou en.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:57 schreef killerbee911 het volgende:
Dat had met mij te maken die laatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef utopie het volgende:
MetallicaAls jij nu ook kapt met die kankeralpacaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef utopie het volgende:
MetallicaDoe nou niettttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als jij nu ook kapt met die kankeralpaca
Dat is wel heel erg offtopicquote:
wat had je neergezetquote:
quote:
Zoiets was het, ik weet het niet meer precies: "Hé schatje, krijg ik jou er ook bij? Dan kunnen we samen heel knus in je eenspersoonsbed gaan liggen. Knuffeltje, likje, sabbeltje. xxx Ragboer"quote:
Dus je toonde interesse in het aangeboden product en was aan het onderhandelen? Hoezo offtopicquote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Zoiets was het, ik weet het niet meer precies: "Hé schatje, krijg ik jou er ook bij? Dan kunnen we samen heel knus in je eenspersoonsbed gaan liggen. Knuffeltje, likje, sabbeltje. xxx Ragboer"
Ahjaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef ValHallen het volgende:
Nu ga ik even moeilijk kijken en langzaam headbangen
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
wat is de zon toch scherp vandaag, maar gelukkig heb ik verduisterende gordijnen die nu dicht zijn
ik wou net zeggen want hier aan zee is het eeuwige windquote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
____
Het is vet chill weer, uit de wind
heb nachtje doorgehaald, en dan is die felle zon best irritant.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
____
Het is vet chill weer, uit de wind
Aan zeequote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ik wou net zeggen want hier aan zee is het eeuwige wind
Zee is altijdquote:
Je bevriest nu op het strand hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zee is altijd![]()
Ik wil weer naar zee
Scheveningenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zee is altijd![]()
Ik wil weer naar zee
hahaquote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Ragboer het volgende:
Ze zijn nu boos op me: FHF Feedback, hulpverzoeken alleen voor FOK!kers onderling
waarom doe je dan ook zo stoer?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:17 schreef Ragboer het volgende:
Ze zijn nu boos op me: FHF Feedback, hulpverzoeken alleen voor FOK!kers onderling
Compensatiequote:
quote:
quote:
quote:
Hou je dan op?quote:
Lach maar, je moet weten hoe ik eruit zie als ik 30 ben. Dan lijk ik 22. Wie wilt dat niet?quote:
De site van Draakje is een andere site dan die in de OP. De link van Draakje willen we niet in het topic zien ivm spamrequestjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef killerbee911 het volgende:
De hele site is best gaarniks doet het bij mij
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lach maar, je moet weten hoe ik eruit zie als ik 30 ben. Dan lijk ik 22. Wie wilt dat niet?
Ja had hem al een keer eerder gehad geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De site van Draakje is een andere site dan die in de OP. De link van Draakje willen we niet in het topic zien ivm spamrequestjes.
De site die in de OP staat is idd het een en ander mee mis, wordt aan gewerkt geloof ik
Die site is gaar ja maar momenteel wordt er aan een nieuwe gewerkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef killerbee911 het volgende:
De hele site is best gaarniks doet het bij mij
Ophoeren nouquote:
quote:
Ik ben razend, woest.quote:
geen idee wat da is, maar moet vast wel beter zijn dan dit nummerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef utopie het volgende:
heeft iemand nog een vette album met skrillex / dubstep ?
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef _Fanta het volgende:
dit is wel lekker nummertje, krijg je toch gwoon zin van in de zomer niewaar
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef utopie het volgende:
[..]zal zo ff luisteren als dit nummer is afgelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef utopie het volgende:
[..]vind dr eerlijk gezegt nie zoveel aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij is al off-airquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef dockx het volgende:
Hoi DJ ValHallen, ik luister vanaf nu naar je.
Ik check hem evenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Firebeatz - It's Like That 2011
Is kapot denk ik koelkast, had hem aangevraagd en zag hem staan bij 'de volgende twee verzoekjens'..
editquote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef dockx het volgende:
Firebeatz - It's Like That 2011
Is kapot denk ik koelkast, had hem aangevraagd en zag hem staan bij 'de volgende twee verzoekjens'..
Je zal nooit eens een fatsig wijf tegen komenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
En toch wil ik een keer naar Amerika tijdens de Spring Break.
http://www.skoften.net/index/gallery/springbreak_chicks
Ik sta nou eenmaal boven julliequote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef _Fanta het volgende:
volgens mij staan de geluidsinstellingen niet helemaal goed, de hoge tonen overheersen nogal..
inkoppertjequote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik sta nou eenmaal boven jullie
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal nooit eens een fatsig wijf tegen komen
Baasquote:
Kweenie, ik luister nietquote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
inkoppertje. maar muziek klinkt echt alsof die triple knop helemaal open staat ofzow :S
Jep, hierquote:Op maandag 7 maart 2011 14:04 schreef _Fanta het volgende:
meer mensen last van dat de muziek momenteel nogal blikkerig klinkt?
triple?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
inkoppertje. maar muziek klinkt echt alsof die triple knop helemaal open staat ofzow :S
Goed bezig!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Ik heb mensen overgehaald deze radio te gaan luisteren, aardig gelukt
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef sharr het volgende:
Ik heb mensen overgehaald deze radio te gaan luisteren, aardig gelukt
zit je nu al buiten jah? is het nie fking koud?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zit nu lekker in het zonnetje te luisteren via de laptop
Valt best meequote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zit je nu al buiten jah? is het nie fking koud?
ik wacht toch liever nog even tot paar graadjes warmer is voordat ik met mn laptopje op balkon ga zittequote:
Beste AH van Nederlandquote:
Ik nietquote:
Hier staat de AH pal tegenover de Dirk.quote:
Ewa klap jij ook altijd die Fernandes van de Dirk?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier staat de AH pal tegenover de Dirk.
praat us gewoon normaal man, je bent toch hollander, geen mocroquote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa klap jij ook altijd die Fernandes van de Dirk?
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
praat us gewoon normaal man, je bent toch hollander, geen mocro
quote:Fucking vette film, heb hem besteld in blu-ray, ook al heb ik geen blu-ray speler maar dat maakt niet uit, hoe beter de kwaliteit hoe beter:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |