quote:
Je gaat Piel niet vermoorden.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Oja, ik was naar school inderdaad. Eerst even een pakje chesterfield halen. Piel, ik vermoord je als het niet lekker is. Gr gr kus kus doei doei hartje hartje lebber lebber smak smak
Let me know, dan kom ik ze wel persoonlijk ophalen! Neem ik gelijk die teqetuila mee!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
Oja, ik was naar school inderdaad. Eerst even een pakje chesterfield halen. Piel, ik vermoord je als het niet lekker is. Gr gr kus kus doei doei hartje hartje lebber lebber smak smak
Sherry, Sharr, Disaronno... de tering!quote:Op maandag 7 maart 2011 11:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey, gewoon Cherrytomaten. Sherry noemt mijn moeder me, dan voel ik me beledigd.
Chesterfieldquote:Op maandag 7 maart 2011 11:34 schreef sharr het volgende:
quote:
Ik heb trauma's door JJ 3/4quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Chesterfield
Rook Camel of Javaanse jongens 3/4
Camel..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Chesterfield
Rook Camel of Javaanse jongens 3/4
We gaan samen heenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Snuf. het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2462258/bruno-mars-opnieuw-nederland.html
Speciaal voor koelendekast namens Goudvis_ maar ze kan zelf niet op Fok op school
rokenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Camel..
Javaanse Jongens..
Chesterfield, Lucky strike en Duin halfzwaar...
Dat is tenminste nog 'n beetje te doen!
quote:
Altijdquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan je JMJ verwerken in je show koelkast?
Hypocriet!quote:
Onjuist, momenteel zie je dat wel ja maar dat zijn geen echte producers. De eerste kicks werden geproduceerd door in de handen te klappen of op de tafel te slaan en dat te vervormen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blijft fruityloopswerk van 12 jarigen
Elektronische kicks komen gewoon uit een TR-909 hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onjuist, momenteel zie je dat wel ja maar dat zijn geen echte producers. De eerste kicks werden geproduceerd door in de handen te klappen of op de tafel te slaan en dat te vervormen.
doet mij denken aan dit filmpjequote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Onjuist, momenteel zie je dat wel ja maar dat zijn geen echte producers. De eerste kicks werden geproduceerd door in de handen te klappen of op de tafel te slaan en dat te vervormen.
Chesterfield smaakt naar gedroogde poep, Lucky Strike is me dan weer te licht en Duin halfzwaar is idd best goed te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Camel..
Javaanse Jongens..
Chesterfield, Lucky strike en Duin halfzwaar...
Dat is tenminste nog 'n beetje te doen!
Mijn laptop kan 8 uur mee.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef mc-Piel het volgende:
Boyzz, de batterij van deze laptop is bijna leeg!
Zaadlaptops![]()
Acer..
Ik ga d'r zo maar weer eens vandoor. Op naar het volgende uurtje!
Nog 4 te gaan
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Chesterfield smaakt naar gedroogde poep, Lucky Strike is me dan weer te licht en Duin halfzwaar is idd best goed te doen.
Maar echt niks gaat boven JJ 3/4
School laptopquote:
Het is niet lekker, dat is de hele truc. Het is verslavend en kent geen enkel voordeel. Geen enkel.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef utopie het volgende:
niks gaat boven niet rokershet meurt als ik weet niet wat, en wat is er lekker aan
?
Macbook Pro.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
School laptop..
Acer TravelMate 5730
om te huilen!
Weet je wat echt lekker is?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef utopie het volgende:
niks gaat boven niet rokershet meurt als ik weet niet wat, en wat is er lekker aan
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Jeweetwel, avondje stappen enzulks!quote:
kloptquote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is de moeder van alle elektronische kicks
Jupquote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Dan wordt het dus Duin halfzwaar als wij 'n keer een peukie gaan doen!
Seks met vriendje, schoonpapa die de kamer in komt en zegt: sorry dat ik stoor, ziet er goed uit daar trouwens maar ik heb zo'n trek in een JJ 3/4.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Weet je wat echt lekker is?Mits vers geperst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Maar wat doe je als je daar geen geld voor had? Volgens mij waren die dingen best prijzig.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Elektronische kicks komen gewoon uit een TR-909 hoor.
ik vind het echt pauper als iemand zegt dat ie niet kan stoppen met roken, omdat het verslavend is.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is niet lekker, dat is de hele truc. Het is verslavend en kent geen enkel voordeel. Geen enkel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks met vriendje, schoonpapa die de kamer in komt en zegt: sorry dat ik stoor, ziet er goed uit daar trouwens maar ik heb zo'n trek in een JJ 3/4.
Als je niet wil stoppen wordt het moeilijker dan dat je gemotiveerd bent om te stoppenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:42 schreef utopie het volgende:
[..]
ik vind het echt pauper als iemand zegt dat ie niet kan stoppen met roken, omdat het verslavend is.
het zit toch tussen je oren of niet? Als je stopt, dan stop je toch ? En dan heb je ook nog allemaal van die nicotinel pleisters en weet ik veel wat
Hypocrieten allemaal hier en shit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |