Ja daar had hij het over.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:43 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Als je deze bedoelt, dan is dat Alex' oom.
[ afbeelding ]
Weet ikquote:
Nee hoor, is beneden mijn niveauquote:
Jij denkt dat Joanna dat wel kan handelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Nee niet Sofia nomineren, die kan daar niet tegen.
Om echt te rellen moet Joanna genomineerd worden vanavond, samen met monique (die moet donderdag naar huis) en Laura
Beneden mijn niveau, je lijkt Faalex welquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee hoor, is beneden mijn niveau.
Als we commentaar op de users gaan toelaten wordt het van kwaad tot erger met offtopic en ander geneuzel.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vreemd genoeg geloof ik je ook nog
Wat zeg je?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef iBenny het volgende:
Heb ik vandaag al gezegd dat ik Karim vies vind en Alex een eikel?
Nee? Bij dezen
1000000 procent van fakkin welquote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat Joanna dat wel kan handelen?
Zijn we het toch ergens over eens........maar dit was nog mild, heb het veel erger gezien hier. Waar ik wel niet voor uit gemaakt ben, maar goed, dat is history:)quote:Op maandag 7 maart 2011 11:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee hoor, is beneden mijn niveau.
Als we commentaar op de users gaan toelaten wordt het van kwaad tot erger met offtopic en ander geneuzel.
Is het ook hoor of Lucardi juweliersquote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef Mylene het volgende:
Dat ketting met hartje is echt stom bij Laura, het lijkt wel een ding van de Kijkshop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |