waterquote:
Moet Maik dan serieus de hele fucking dag daar in dat hok zitten? Kan toch niet man. Volgens mij halen ze em er wel uit als de streams er niet op gericht zijn.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het lijkt wel een snoepketting, en dan nog die staartjes en dat peuterrokje
En hop weer aan Guidette kleven.
Eruit met die bitch
Gewoon laten zitten, Volgende week spreek je wel anders. Ze gaat helemaal los komenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eruit met die bitch
ja wat denk je zelf? ik geloof het echt niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef kaos- het volgende:
[..]
Moet Maik dan serieus de hele fucking dag daar in dat hok zitten? Kan toch niet man. Volgens mij halen ze em er wel uit als de streams er niet op gericht zijn.
Jij weet het slimmerikquote:Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef kaos- het volgende:
[..]
Moet Maik dan serieus de hele fucking dag daar in dat hok zitten? Kan toch niet man. Volgens mij halen ze em er wel uit als de streams er niet op gericht zijn.
Dat denk ik stiekum ook, hij moet toch ook ff luchten ... mag zelfs in de bakquote:Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja dat zei je een paar dagen geleden ook alquote:Op maandag 7 maart 2011 11:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten, Volgende week spreek je wel anders. Ze gaat helemaal los komen
Als het een bitch is dan moet ze juist blijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Eruit met die bitch
Nergens op, ze heeft om stofzuigerzakken gevraagd en net gekregen.quote:
Wie weet. Kan niet wachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:53 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat zei je een paar dagen geleden ook al![]()
![]()
Ik zit nog te wachten.
Die komt alleen maar los door een groepsrape en dan is het eigenlijk nog afwachten![]()
![]()
Hij is echt altijd de lul idd. Vind het ook niet 1 van de tofste mensen daar, maar elke keer hem in de zeik zetten is ook weer zoiets.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:57 schreef bollokus het volgende:
haha Alex zou er ook een jaar blijven voor 5 ton....krijt meteen te horen...DAN HEB JIJEEN KUT LEVEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |