Ja het was echt droevig en inspiratieloos.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef smegmanus het volgende:
Afgelopen zaterdag nog geweest, kutwedstrijd... gelukkig wel gewonnen.
Gelukkig was er bierquote:Op maandag 7 maart 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja het was echt droevig en inspiratieloos.
We worden helemaal van de mat gespeeld als wij zo spelen als de afgelopen 2/3 maanden en Ajax zoals afgelopen weekend. Hopelijk is er wat meer inspiratie' (alsof een half miljoen salaris niet genoeg is) voor de grotere wedstrijden.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Dos37 het volgende:
@TT
Eigenlijk wel maar als ik op 9 mei en een week later bij de Grolsch Veste sta met een beker en een titel klaag ik niet.
eens! dan ben je dat slechte spel ineens helemaal vergetenquote:Op maandag 7 maart 2011 11:08 schreef Dos37 het volgende:
@TT
Eigenlijk wel maar als ik op 9 mei en een week later bij de Grolsch Veste sta met een beker en een titel klaag ik niet.
en toen hoorde je die mensen dus niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 11:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Goede TT
maar prijzen zijn ook tofen vorig jaar zaten veel mensen ook te zeuren over het slechte spel, en werden we toch maar mooi kampioen
preciesquote:Op maandag 7 maart 2011 13:02 schreef undissputed het volgende:
Wat zou lijper zijn? landskampioen of de europa league winnen?
Ach laten we gewoon beide winnen.
donderdag een goed resultaat neerzetten is in ieder geval een goed beginquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik ook Europa League maar zo ver zijn we nog lang niet.
Ik denk dat je thuis wel met 3-0 moet winnen om een goede kans te maken op de volgende ronde. Maar we zullen het wel zienquote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donderdag een goed resultaat neerzetten is in ieder geval een goed begin
zeg nooit nooit, ook niet over de uitwedstrijd...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik denk dat je thuis wel met 3-0 moet winnen om een goede kans te maken op de volgende ronde. Maar we zullen het wel zien
volgens mij geen zwelling, dus dan zou het mee kunnen vallen. en de wedstrijd is alleen op EL te zien volgens mij...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef Frutsel het volgende:
Is er al duidelijkheid over Brama? Las dat hij er donderdag misschien niet bij is?
wel klote dat het weer niet op tv isTv Oost ook niet?
Owkej, thx.. dan weet ik wel waar ik moet zoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij geen zwelling, dus dan zou het mee kunnen vallen. en de wedstrijd is alleen op EL te zien volgens mij...
precies, de bekende 'stromen'quote:Op maandag 7 maart 2011 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owkej, thx.. dan weet ik wel waar ik moet zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |