nope zit nu op mn werkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je na die presentatie naar bed?dat lijkt me dan het meest verstandige!
Waarom tegen mij?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je in het Engels tegen Diaan zeggen...
Dan snap ik hem nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt het zelf nog niet vertaald, begrijp ik hier uit?
Wat doe je voor werk dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dit wordt m nietik ga mezelf maar es naar huis wankelen op mn torenhoge hakken en pencil skirt
O, doe je dat werk...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dit wordt m nietik ga mezelf maar es naar huis wankelen op mn torenhoge hakken en pencil skirt
Even voor de duidelijkheid: daar doelde ik dus niet opquote:
Ik wel...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: daar doelde ik dus niet op
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Primeurtje.
Mag officieel nog niet openbaar, maar dit hebben ze er dus van gemaakt:Ik kan hem niet openen op m'n iPad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Herkansing...
Primeurtje.
Mag officieel nog niet openbaar, maar dit hebben ze er dus van gemaakt:Ja nu zie ik hem wel. Mooi geworden hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember?![]()
Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Toen 'ie nog zo was, was het 'm niet hier:omdat de foto an sich nogal een saai en groot bovenste deel heeft, maar door daar juist het logo + tekst in te zetten is het een geslaagde poster, zeg ik dan maar even als leekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
http://www.nu.nl/opmerkel(...)sende-voet-pump.htmlquote:LONDEN - Een Britse vrouw heeft jarenlang tegen artsen gelogen over pijn in haar voeten, zodat ze instemden met een operatie waardoor ze in haar designpumps zou passen.
Er is een uitsnede gemaakt, de kleuren zijn aangepast, de boven- en onderzijde zijn verlopend naar zwart en de tekst is er in gekomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
omdat de foto an sich nogal een saai en groot bovenste deel heeft, maar door daar juist het logo + tekst in te zetten is het een geslaagde poster, zeg ik dan maar even als leek
Tsja...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)sende-voet-pump.html
Soort vanquote:
Volgend jaar komt de 'plus' versie waar ook nog urine en stront in zit?quote:Lady GaGa komt met parfum van bloed en sperma
Luchtje moet ruiken naar luxe prostituee
LOS ANGELES - Lady GaGa is een van de weinigen celebs die nog geen eigen parfum heeft. Maar het wachten wordt beloond. De excentrieke zangeres wil namelijk een luchtje op de markt brengen waar bloed en sperma in verwerkt zitten.
In een Amerikaans radio-interview liet GaGa weten dat het luchtje naar een 'luxe prostituee' moest ruiken, vandaar het gebruik van lichaamsappen.
GaGa wilde overigens niet vertellen wie de donor(en) zijn voor haar eerste parfum. Wel vertelde GaGa dat ze de samenwerking aan gaat met Coty Inc en dat het geurtje in het voorjaar van 2012 in de winkels ligt. (BRUNOPRESS)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |