Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is al 4 jaar geleden begonnen.
[ afbeelding ]
Die had je 4 jaar geleden nog niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En als je een paar jaar vooruit wilt kunnen:
http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/E2000?lid=LearnMore
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
you must be kiddin'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was toen en op vrijwilige basis.
Nu gaat onze nationaal geweten, de Telegraaf, zich er mee bemoeien...
Het idee alleen al is het probleem...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus alleen Telegraaf lezers komen daar mee in aanraking. Dus wat is het probleem?
Nee...quote:
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:19 schreef Cobra4 het volgende:
Dan kun je beter de Telegraaf vermijden. Die zijn al jaren pro "onze jongens"
PVV-stemmers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als de Telegraaf het zegt, dan is het voor velen ook zo en gaan ze het nog volgen/uitvoeren ook.
Zie de PVV-stemmers...
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus Telegraaf lezers zijn PVV stemmers?
Je dekt je zelf in?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik een term als 'velen', wat ruimte open laat voor andersgezinden.![]()
Maar als je de ingezonden reacties op Telegraaf.nl leest als het over Geert of de PVV gaat...
Nee, ik ben realistisch...quote:
Ja, op het werk lees ik de headers meestal wel, net zoals de meesten dat wel eens doen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:39 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk om te zien dat de anti Telegraaf mensen die krant dus wel lezen.
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Net als de mensen die een tegen reactie op die site plaatsen.
Dat bedoel ik.quote:
Die is 2 november pas jarig hoorquote:
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.quote:
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wacht maar even. Ze heeft goed nieuws.
Ik was daar al op zoek...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.
Ik ga hier toch echt niet vertellen dat ze zich gaat verloven. Dat mag ze zelf doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij verklapt het al... ik heb haar op Twitter al gefeliciteerd.
Hmm weg verrassing....quote:
Wat nou verrassing?quote:
Als jij d'r niet voortijdig had gefeliciteerd, dan had MM het niet kunnen verklappenquote:
Over op de Methadon?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag mijn laatste penicillinedag. Prima spul, maar ik krijg er direct maagzuur van
Uh huh. Ja, want wat Kadaffi zegt is natuurlijk allemaal waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat de 3 Nederlandse gevangenen in Libië er politiek asiel hebben aangevraagd.
Het was allemaal vooropgezet spel dus, ze wilde gewoon gevangen genomen worden...
Nee, nog 2 pillen dus nog 2x maagzuur en dan is het wel gedaanquote:
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uh huh. Ja, want wat Kadaffi zegt is natuurlijk allemaal waar
quote:"Controversial question to start the morning out, "Parents teach their children how to swim, how to ride a bicycle and how to drive. Should they also teach their teenagers how to drink responsibly?" What do you think?"
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?quote:
Nah, dat laat ik aan professionals over.quote:
Siquote:Horloge, interessant concept. Dat was vroeger een (draagbaar) middel om op te zien hoe laat het is?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?
zouden mijn ouders zomaar kunnen doen...
Maar, congrats !
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Met een briefje er bij 'tijd om aan het werk te gaan' ?
zouden mijn ouders zomaar kunnen doen...
Maar, congrats !
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zelf gebakken?
Horloge, interessant concept. Dat was vroeger een (draagbaar) middel om op te zien hoe laat het is, toch?
Daarom wilde ik dus een horlogequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.
Ik vind het verschrikkelijk om de hele tijd zo'n ding om je arm te hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk als ik mijn horloge niet om heb. Die gebruik ik echt vaak. Is ook veel gemakkelijker dan de hele tijd je telefoon uit je zak halen.
Maar ik wil niet dat het wentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef wyccie het volgende:
En toch went het op een gegeven moment wel als je maar lang genoeg je horloge niet om doet.
Zelf vind ik het ook fijner mét.
Feli Etcie.
1 blik op de stand van de zon...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat het went
Ik wil gewoon de tijd direct beschikbaar hebben
Helemaal gelijk, die schijnt hier natuurlijk 24/7quote:
Voor een Parkinsonpatient beweegt 'ie redelijk jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 'm best goed bewegen eignelijk. Alleen de wenkbrauwen bewegen te veel mee.
Maar ik heb 'm nog niet zien lopen.
quote:Departed - DFW Airport, TX, United States, Tuesday, 03/08/2011
Daarvoor heeft hij dan weer te veel expressie in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
Voor een Parkinsonpatient beweegt 'ie redelijk ja
Reisschema van je portemonnee?quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:23 schreef Etcetera het volgende:
JaIk zit die pagina een beetje te F5'en
Ze kunnen hem nog niet inzetten om John Connor te redden/slopen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Al jaren willen ze robots steeds meer op mensen laten lijken. Het resultaat is tot nu toe nog steeds teleurstellend.
Nu hebben ze dus weer een nieuwe en Nu.NL kopt met:
"Nieuwe robot nauwelijks van mens te onderscheiden"
http://www.nu.nl/wetensch(...)s-onderscheiden.html
Toegegeven: het gezicht ziet er op fotos redelijk uit.
Maar serieus? De poppen in de Fata Morgana bewegen nog beter
Hoezo: "nauwelijks" te onderscheiden? ":')
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef wyccie het volgende:
Cool. En handig met de pennenhouder.
100 jaar garantie!
Binnenzak van m'n jas, moet toch nog een nieuwe zomerjas dus dan moet ik m'n jas er maar op aanpassenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef wyccie het volgende:
Maar Etcie, zo'n grote portemonnee betekent wel dat je een tas bij je moet hebben, past nooit in je kontzak.
Ik vind je geen tassendame. Oh, wacht...rugzak?
Ding is zo'n 22 centimeter langquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef wyccie het volgende:
De portemonnee lijkt op de foto groter dan een binnenzak eigenlijk.
Van buiten in het zonnetje lopen ben ik opeens heel erg moe geworden. Ik kruip maar weer in bed.
Bedanktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, gefeliciteerd met je diploma!!!!!!!
Goed bezigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
En bij Randstad naar binnen geweest om me aan te melden voor de belastingtelefoon
Zat je voor de deur in het park?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar binnen te gaan en beginnen met eten maken!
Om half vijf??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar binnen te gaan en beginnen met eten maken!
Diaan en uitgebreid eten...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om half vijf??![]()
Wordt het een uitgebreide maaltijd of eten jullie echt heel vroeg?
Dat zit ik me net ook al af te vragenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je voor de deur in het park?
Je hebt toch geen 3G op je iPad?
Ken ook zo iemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zit ik me net ook al af te vragen
Hier in de straat woont iemand die volgens mij pleinvrees heeft ofzo.
Ze komt *altijd* langsrenhuppelen. Of ze nu een brief gaat posten of naar de metro. En ik kan me niet voorstellen dat je permanent haast hebt.
Ik mag haar wel, qua muziek bedoel ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Beth Hart, is dat wat? qua muziek bedoel ik
Vind ik welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Beth Hart, is dat wat? qua muziek bedoel ik
Ik zal het je laten wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een portemonnee van 22 cm lang???![]()
Daar ga je nog scheef van lopen joh
Hier is het al opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om half vijf??![]()
Wordt het een uitgebreide maaltijd of eten jullie echt heel vroeg?
Half 7 is echt te laat. Lennon gaat rond 7 uur naar bed... Op mn werkdagen eten we rond kwart over 6. Lennon heeft dan al bij mn ouders of op kdv gegeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga meestal rond half 7 koken, soms wat eerder, soms ook wat later.
Als ik nu al mn avondeten op zou hebben, hield ik het niet vol tot ik naar bed ging hoor
Oh, dat is ook best vroeg! Ja dan verschuift alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Half 7 is echt te laat. Lennon gaat rond 7 uur naar bed... Op mn werkdagen eten we rond kwart over 6. Lennon heeft dan al bij mn ouders of op kdv gegeten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm vanuit de fossielenlaag op Youtube:
:p duidelijk nog onder invloedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pfff wat een avond weer gister.had al dagen hoofdpijn maar gisteravond werd het zo erg dat we naar de ER zijn geracet. tot 2 am feestje in het ziekenhuis
overigens geen duidelijke reden gevonden, maar ze gaven
een drug waar die waanzinnig high en dus heel erg blij van werd. Maar leuk was anders haha. nahja eigenlijk na dat medicijn was het wel lachen, mijn beste vriendin was er ook, zij had ons in zijn auto er heen gereden en we hadden eigenlijk wel pret met zn 3en
Wees blij. Ik keek eerder op de dag en toen stond voor AL die dagen 80% kans op neerslag aangegeven met 9 gradenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Mn goede humeur wat doe jeDie voorspelling voor donderdag...
Oh ik lees er zo overheenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pfff wat een avond weer gister.had al dagen hoofdpijn maar gisteravond werd het zo erg dat we naar de ER zijn geracet. tot 2 am feestje in het ziekenhuis
overigens geen duidelijke reden gevonden, maar ze gaven
een drug waar die waanzinnig high en dus heel erg blij van werd. Maar leuk was anders haha. nahja eigenlijk na dat medicijn was het wel lachen, mijn beste vriendin was er ook, zij had ons in zijn auto er heen gereden en we hadden eigenlijk wel pret met zn 3en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |