Zat je voor de deur in het park?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar binnen te gaan en beginnen met eten maken!
Om half vijf??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om naar binnen te gaan en beginnen met eten maken!
Diaan en uitgebreid eten...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om half vijf??![]()
Wordt het een uitgebreide maaltijd of eten jullie echt heel vroeg?
Dat zit ik me net ook al af te vragenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je voor de deur in het park?
Je hebt toch geen 3G op je iPad?
Ken ook zo iemand.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zit ik me net ook al af te vragen
Hier in de straat woont iemand die volgens mij pleinvrees heeft ofzo.
Ze komt *altijd* langsrenhuppelen. Of ze nu een brief gaat posten of naar de metro. En ik kan me niet voorstellen dat je permanent haast hebt.
Ik mag haar wel, qua muziek bedoel ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Beth Hart, is dat wat? qua muziek bedoel ik
Vind ik welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Beth Hart, is dat wat? qua muziek bedoel ik
Ik zal het je laten wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een portemonnee van 22 cm lang???![]()
Daar ga je nog scheef van lopen joh
Hier is het al opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Om half vijf??![]()
Wordt het een uitgebreide maaltijd of eten jullie echt heel vroeg?
Half 7 is echt te laat. Lennon gaat rond 7 uur naar bed... Op mn werkdagen eten we rond kwart over 6. Lennon heeft dan al bij mn ouders of op kdv gegeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga meestal rond half 7 koken, soms wat eerder, soms ook wat later.
Als ik nu al mn avondeten op zou hebben, hield ik het niet vol tot ik naar bed ging hoor
Oh, dat is ook best vroeg! Ja dan verschuift alles natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Half 7 is echt te laat. Lennon gaat rond 7 uur naar bed... Op mn werkdagen eten we rond kwart over 6. Lennon heeft dan al bij mn ouders of op kdv gegeten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm vanuit de fossielenlaag op Youtube:
:p duidelijk nog onder invloedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
pfff wat een avond weer gister.had al dagen hoofdpijn maar gisteravond werd het zo erg dat we naar de ER zijn geracet. tot 2 am feestje in het ziekenhuis
overigens geen duidelijke reden gevonden, maar ze gaven
een drug waar die waanzinnig high en dus heel erg blij van werd. Maar leuk was anders haha. nahja eigenlijk na dat medicijn was het wel lachen, mijn beste vriendin was er ook, zij had ons in zijn auto er heen gereden en we hadden eigenlijk wel pret met zn 3en
Wees blij. Ik keek eerder op de dag en toen stond voor AL die dagen 80% kans op neerslag aangegeven met 9 gradenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef LadyBlack het volgende:
Mn goede humeur wat doe jeDie voorspelling voor donderdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |