Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende: Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende: Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Waarom noemen ze steden waar ze überhaupt niet weten hoe of wat met carnaval, anders dan de rest van 't jaar. Doen we hier in Maastricht(wat we het hele jaar gewoon Mestreech noemen) zelfs niet
Altijd maar zeiken over carnaval in het zuiden, maar er toch ziels graag bij willen horen
Eigen schuld, plat hoofd De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Mijn stad heet trouwens Boeskoolstad (Oldenzaal), waar ook de grote Twentse Carnavalsoptocht wordt gehouden, en doet écht niet onder dan de optochten van Brabant en Limburg. Moest eens even gezegd worden. Om eerlijk te zijn vind ik de optochten hier zelfs stiekem veel mooier dan daar, maar dat blijft een geheimpje...