quote:Op maandag 7 maart 2011 02:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga m echt morgen voor je op de bus doen![]()
Je gaat echt goed lachen meisje![]()
Je kent mequote:Op maandag 7 maart 2011 03:05 schreef Nonneke het volgende:
idd ik wou dat ik niet had gedaan
[..]
![]()
![]()
![]()
ik geloof niet dat ik iets heb voor je om te lenen, geloof nooit dat ik je blij maak met dingen als the l word, gooische vrouwen en vrienden voor het leven![]()
Oe, niet je geweldige L Word uitlenen aan oh-oh; straks gaat ze het leuk vindenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:05 schreef Nonneke het volgende:
idd ik wou dat ik niet had gedaan
[..]
![]()
![]()
![]()
ik geloof niet dat ik iets heb voor je om te lenen, geloof nooit dat ik je blij maak met dingen als the l word, gooische vrouwen en vrienden voor het leven![]()
Bek houwe mankequote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Non, dat zijn allemaal series waar mn moeder dol op is , sneuneusje
Ik ken de L word en ik vind dr niks aanquote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, niet je geweldige L Word uitlenen aan oh-oh; straks gaat ze het leuk vinden
Ow ja, ik heb echt een uur in bed gelegen (minstens), maar mijn ereader was leeg en ik kon niet slapen
Pak van mijn hart; straks kijk je het mooie van Bette af en dat zou suckenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken de L word en ik vind dr niks aan![]()
Stelletje lesbo's
Moet je ff aan een mod vragen, of ze je dr bij willen zetten.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik hoor nog geeneens bij de stamgasten![]()
Whehehehe doe mij Sofia Vergara dan maarquote:Op maandag 7 maart 2011 03:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je ff aan een mod vragen, of ze je dr bij willen zetten.
Ik bak daar niks van.
Maar ik denk dat Elies t ook niet kan
quote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Non, dat zijn allemaal series waar mn moeder dol op is , sneuneusje
Hm idd, wou jij ze lenen dan ?quote:Op maandag 7 maart 2011 03:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, niet je geweldige L Word uitlenen aan oh-oh; straks gaat ze het leuk vinden
Ow ja, ik heb echt een uur in bed gelegen (minstens), maar mijn ereader was leeg en ik kon niet slapen
Ik heb ze alle zesquote:
Leer mij Elies kennenquote:
het was ook niet zo leuk als ik me dacht te herinneren, achteraf ben ik blij dat ik alleen seizoen 1 heb gevondenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bek houwe manke
Hoewel ik Vrienden voor het leven graag aan me voorbij laat gaan
But she is soooooo funnyyyyyyyyyquote:Op maandag 7 maart 2011 03:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heur jurkje is te klein
[ afbeelding ]
Je moet dr het woord G-String es horen zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 03:13 schreef ElisaB het volgende:
Tis een thema; heur broekje is ook te klein
[ afbeelding ]
Ik kijk ernaar uitquote:Op maandag 7 maart 2011 03:14 schreef oh-oh het volgende:
Je moet dr het woord G-String es horen zeggen
moet ik em door naar jou sturen ?quote:Op maandag 7 maart 2011 03:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kijk ernaar uit
Mijn bakje yoghurt is leeg, mijn ereader is weer opgeladen, dus ik kruip het bed weer in
Ze heeft m al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden, maar ze begint dr maar niet aanquote:
oooooohquote:Op maandag 7 maart 2011 03:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze heeft m al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden, maar ze begint dr maar niet aan
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:02 schreef Rewimo het volgende:
Er vinden nestbouwactiviteiten plaats in onze spar
Ik denk een cheetahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk een cheetahNiet eens een wielewaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las ere-ader. Ik wilde er bijna op gaan googelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 03:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kijk ernaar uit
Mijn bakje yoghurt is leeg, mijn ereader is weer opgeladen, dus ik kruip het bed weer in
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, heddegij nou verkering of fuck-ering?
Die maken anders behoorlijk herrie, kan je beter lijsters hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het pas echt leuk vinden als het die buizerd van gisteren was!
Ja he?quote:
Leuk Leuk Leukquote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Ynske het volgende:
Laten we het erop houden dat ik geniet en een geweldig weekend achter de rug heb
Ah, het was het tweede dusquote:Op maandag 7 maart 2011 10:48 schreef Ynske het volgende:
Laten we het erop houden dat ik geniet en een geweldig weekend achter de rug heb
Dat is waarquote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef Barbaaf het volgende:
Die maken anders behoorlijk herrie, kan je beter lijsters hebben
Alaaaaaf Catquote:Op maandag 7 maart 2011 10:54 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Belasting ingevuld, puberkater met lente in de kop op een hoogte van anderhalve meter uit de vitrage geplukt(goddank in één sprong en toen bleef hij plakken). Een nieuwe carnavalsdag is begonnen.
Ik heb hem ook nog niet verzonden. Ik krijg minder terug dan vorig jaar en ik kan niet uitstaan dat ik er niet achter ben hoe dat komt. En sowieso wil ik hem nog 10 keer controleren.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alaaaaaf Cat![]()
Hier staat de aangifte klaar voor verzending, maar om definitief op den knop "verzenden" te drukken vind ik altijd een bietsje eng.
Dus vandaag ga ik em wrs. nog wel zo'n 100x weer doornemen![]()
Hier ook 2 lente-puberts
Als het veel minder is zou ik het zeker nog ff goed nalopen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet verzonden. Ik krijg minder terug dan vorig jaar en ik kan niet uitstaan dat ik er niet achter ben hoe dat komt. En sowieso wil ik hem nog 10 keer controleren.
Zou heel prima te maken kunnen hebben met aangepaste tarieven.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:18 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb hem ook nog niet verzonden. Ik krijg minder terug dan vorig jaar en ik kan niet uitstaan dat ik er niet achter ben hoe dat komt. En sowieso wil ik hem nog 10 keer controleren.
Welke tarieven?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou heel prima te maken kunnen hebben met aangepaste tarieven.
De tarieven die de belastingdienst hanteert natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 11:48 schreef Cat22 het volgende:
Welke tarieven?
En financieel is er ook eea veranderd het afgelopen jaar (baan erbij en zo) dus dat kan de aftrekposten ook beïnvloed hebben natuurlijk.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De tarieven die de belastingdienst hanteert natuurlijk
Moet je even op de site van de BD kijken; daar staat vaak een overzicht van zaken die gewijzigd zijn ten opzichte van het eerdere jaarquote:Op maandag 7 maart 2011 11:58 schreef Cat22 het volgende:
![]()
En hoe zijn die tarieven veranderd en op welke posten hebben ze betrekking?
En je praatte er net zo verstandig over.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moet je even op de site van de BD kijken; daar staat vaak een overzicht van zaken die gewijzigd zijn ten opzichte van het eerdere jaar
Ik hou het zelf helemaal niet bij
Mensen geloven eerder iemand die veel praat en uit zijn nek zwetst, dan iemand die weinig zegt maar alleen zinnige dingen te vermelden heeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je praatte er net zo verstandig over.
Ik geloof je direct.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mensen geloven eerder iemand die veel praat en uit zijn nek zwetst, dan iemand die weinig zegt maar alleen zinnige dingen te vermelden heeft.
quote:
65 cent?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Maar triomf! Ik heb nog wat kosten voor medicijnen en hulpmiddelen toegevoegd, toch weer meer terug van onze belastingvrienden.
Natuurlijk haal ik niet jouw astronomische bedragen maar eenoog wil ook wat.quote:
In het land der blinden...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Natuurlijk haal ik niet jouw astronomische bedragen maar eenoog wil ook wat.
Ik zie niet goed of dit een compliment is of niet.quote:
I see what you did there.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie niet goed of dit een compliment is of niet.
Elementary, my dear Watson.quote:
Ach gut, heb je het koud?quote:
Niet best. Ik ben in een zeer pissige bui op de lui van de fucking badkamer. Nu is er godverdomme vanmiddag niemand aan het werk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Hea Q, hoe is het?
Pagan, ben jij weer helemaal opgeknapt? En Strega ook?
Opgeknapt wel, maar ik heb de conditie van een natte krant. Gisteren een uurtje ofzo in de tuin gewerkt en dan ben ik hartstikke moe en nu verrek ik van de spierpijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Hea Q, hoe is het?
Pagan, ben jij weer helemaal opgeknapt? En Strega ook?
Gebeurt dat vaker bij nakies? Was sneu zeg!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee 2 naakte reuen en 2 naakte teven dood zelfs
2 zijn er gestikt, omdat ze aan de moeder vastplakken met die naakte vellen, en 2 waren erg zwakquote:Op maandag 7 maart 2011 12:59 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaker bij nakies? Was sneu zeg!
Wat akelig...is dat iets waar je op moet letten met nakie-beebies? Dat plakken bedoel ik?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
2 zijn er gestikt, omdat ze aan de moeder vastplakken met die naakte vellen, en 2 waren erg zwak
Bij die grote peruanen dus wel, maar ja, ze zijn dr rond de klok mee bezig, en dan nog kan het gebeuren.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat akelig...is dat iets waar je op moet letten met nakie-beebies? Dat plakken bedoel ik?
Jeetjequote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Kan ik me voorstellen.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben zo hun best lopen doen, blegh.
Maar goed, nu blijven alle teefjes daar, 2 kale, 2 harige, en de twee kleinere harige reuen ook.
En dan ga ik mn stinkende best doen voor die grote jongens hier vanaf morgen.
Ik kan morgen mijn reserve weegschaal komen brengen als de mannen er zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Alleen kwam ik dr net achter dat mn keukenweegschaal stuk is.
Dus ik sms ff de hele buurt rond om zo een ding te kunnen lenen.
Of ik ga dr woensdag meteen een kopen, dan zijn de winkels pas weer open
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan morgen mijn reserve weegschaal komen brengen als de mannen er zijn.
Als ik er ben fles ik wel mee hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en help je dan ook met flessen?
Tis hier wel echt mayhem, met loopse teven, honden, mank been etc etc.
Maar ik ben al rond aan het smssen, ik denk dat ik dr wel een kan roggelen hier gewoon![]()
Lief aangeboden though, en als je wil komen kijken een keer dan ben je natuurlijk welkom
Whehehehe lap je mn ramen dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik er ben fles ik wel mee hoor.![]()
Of kan wat andere klusjes opknappen.
Stuur maar een PM als je de weegschaal nodig hebt, dan lees ik die straks wel na het carrrrnavalllll.
Veel plezier rewimoquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Rewimo het volgende:
LK doe je wel voorzichtig? Je hoeft nou ook weer niet plaatsvervangend onder een auto te gaan liggen.
Ik ben inmiddels flink beglitterd. Over een half uurtje gaan we naar de optocht. Hij vertrekt om 14.11 uur
Vaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehe lap je mn ramen dan?
![]()
En dan laat ik de vaat voor je staan![]()
Nee, ik vermoed dat dr hier wel iemand zo een kloemel heeft staan, dus dat gaat helemaal goedkomen.En woensdag wordt mn huis ontloopseteeft door een van de papa's van de teven ( oooooooh die voelen zich schuldig) dus dan heb ik ook hulp
Heel lief!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vaat.![]()
Ramen.![]()
Pupsels.![]()
Ik hoor het wel als je hulp nodig hebt.
Oh dat vond ik altijd het stomste.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ga straks even op de webcam naar het Trööteconcour (hoe spel je dat) kijken op de markt in Sittard. Vond ik vroeger altijd het leukste moment van de vastelaovend
Noooooh!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat vond ik altijd het stomste.
Appelsiene sjmiete is het leukst
Dat is morgen hier he.quote:
Zelfs via de webcam?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat wel natuurlijk maar ben inmiddels stikallergisch voor fruit
Ze was er zelf bang voor he.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Nee, vroeg ik me ook al af, oh-oh. Ze zal toch niet weer opgenomen zijn?
Die weten je nog via de webcam een appelsien tegen je kop te kwakken, dat weet ik zekerquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die weten je nog via de webcam een appelsien tegen je kop te kwakken, dat weet ik zeker
Of ik stuur je er gewoon eentje, want vroeger, toen seks nog vies was, verkocht ik die dingen. Jeweets.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Alleen kwam ik dr net achter dat mn keukenweegschaal stuk is.
Dus ik sms ff de hele buurt rond om zo een ding te kunnen lenen.
Of ik ga dr woensdag meteen een kopen, dan zijn de winkels pas weer open
Niet teveel zorgen maken denk ik. Met die misselijkheid hikte ze er al tegenaan weer opgenomen te moeten worden. Maar voor zover ik weet heeft de baby het altijd nog prima gedaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef Lottekoekkie het volgende:
had F-R een pb gestuurd 2 dagen geleden maar nix, zal toch niet fout gaan
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ik stuur je er gewoon eentje, want vroeger, toen seks nog vies was, Jeweets.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die weten je nog via de webcam een appelsien tegen je kop te kwakken, dat weet ik zeker
Ew!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ik stuur je er gewoon eentje, want vroeger, toen seks nog vies was, verkocht ik die dingen. Jeweets.
Oooooh ja, de keukenweegschaalmevrouwquote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of ik stuur je er gewoon eentje, want vroeger, toen seks nog vies was, verkocht ik die dingen. Jeweets.
Joh.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh en crap, mn heup / hele been doet vandaag meer zeer dan de afgelopen dagen.
Al dat geloop en dat gedweil doet me geen goed schijnbaar
Ik heb in elk geval de mijne (en ik het de sleutel van het pand nogquote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh ja, de keukenweegschaalmevrouw![]()
Heb je thuis nog een berg van die dingen liggen die je los moet dan?
Geef toe, you are lovin' it.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
ik ben aan het rellen met het badkamer bedrijf
Auw!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
Arme jij![]()
Ter troost, hebben paar maanden geleden nieuwe eettafel gekregen, met zelfde blad als het aanrecht dus een kilootje of 100
Gaat vanmorgen de bel, ik sjees weer ongecoordineerd vanuit de keuken richting gang en BAF! vól tegen de hoek vd tafel. Heb nu dus een akelige blauw bovenbeen met een búlt. Heb even niet zulke nette woorden gezegd, Lot had de pootjes over de oren, zulke taal heb ik uitgeslagen (en weet nog steeds niet wie er voor de deur stond)
Dus hier ook au
Aan de ene kant : Absoluut.quote:
Moet je die dingen aanslingeren met een slingerding?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval de mijne (en ik het de sleutel van het pand nog)
Ik wíst het.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aan de ene kant : Absoluut.
Maar aan de andere kant zorgt die geouwehoer er wel weer voor dat mijn crohn lekker actief is en ik morgen weer naar het ziekenhuis mag
Dus het is 50/50
Ik had er ook geen tot ik kittens kreeg. Maar nu is hij verrekte handig ivm het afwegen van de CB. Dus heb ik er twee in huis, geen zin om in het kitten seizoen dat ding 2 keer per dag op en neer te slepen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je die dingen aanslingeren met een slingerding?
Of gaan ze op batterijen?
Als je hem zelf echt echt kan missen zou het wel heel handig zijn, ik wil de mannetjes wel elke dag goed kunnen wegen.
En tot nu toe heb ik al van drie mensen e en sms terug met "keukenweegschaal, wtf? nee heb ik niet "![]()
Ik moet natuurlijk wel een digitale hebben, elk grammetje telt
Ik volg jullie toeren met opknappen, gaat vast heel erg gaaf worden!quote:
Je had Chico toch gemept?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een mega blauwe plek op mn arm en geen flauw idee hoe ik daar aan kom, zo hard kan ik Sjon nooit geslagen hebben en ik heb Sjon al lang niet meer geslagen , tenminste, niet bewust
Ze weet zelf niet meer wie ze allemaal mept.quote:
Ja met de vlakke hand een pets op de billen, dus dat was het ook niet.quote:
Ik heb het al 2 keer overleefd en nu heeft ze een handicap, zou goed moeten komen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze weet zelf niet meer wie ze allemaal mept.
Zou je er wel heengaan?
Sync!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Cat is hier al twee keer levend weggekomen hoor
Ik denk voor een plan voor een behandeling. Ik zou 2 weken geleden al prednison krijgen maar dat kon niet ivm mijn poot operatie. Dus ik heb niks gehad. En nu zit het vol met bloed e.dquote:Op maandag 7 maart 2011 13:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wíst het.![]()
Maar wel balen dat je Crohn het niet leuk vindt.Moet je voor controle of infuus? En hoe houdt de poot het?
Ik denk echt niet dat dat vandaag gaat gebeuren, die post in Limbolandquote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het al 2 keer overleefd en nu heeft ze een handicap, zou goed moeten komen.![]()
Trouwens nog steeds geen post en normaal bezorgen ze rond 12 uur dus ik ben er bang voor...![]()
Balen op alle fronten dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk voor een plan voor een behandeling. Ik zou 2 weken geleden al prednison krijgen maar dat kon niet ivm mijn poot operatie. Dus ik heb niks gehad. En nu zit het vol met bloed e.d
Dus ik moest gelijk morgen komen.
Mijn poot, ja, ach. Pijnlijk, dik, 3x doorheen geklapt met brace, maar ik leef nog. En dat zonder pijnstillers
Ik heb morgen vrij dus ik vind het geen probleem om langs te komen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat dat vandaag gaat gebeuren, die post in Limboland![]()
En idd, ik ben niet zo snel als normaal, dus tis vrij veilig hier![]()
Maar Elies dr optie is wellicht handiger.
Ik wacht nog op 1 sms terug, van de buuf, es zien of die wel weet wat een digitale keukenweegschaal is
Dat zou jammer zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef Cat22 het volgende:
Trouwens nog steeds geen post en normaal bezorgen ze rond 12 uur dus ik ben er bang voor...![]()
Het is drama, heb nog maar 20 boeken om te lezen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn
Nou, we gaan begrijp ik. Tot later![]()
Pakketten zullen morgen toch wel weer bezorgd worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij dus ik vind het geen probleem om langs te komen.
Want pakketbezorging zal ook wel op z'n gat liggen.![]()
Laat maar wat weten. Ik ga me omkleden en off!
Jij met je vaagheidquote:
JIj boft maar weer vandaag! Ik heb er een die door een klant geretourneerd is. Geen idee waarom. Ik heb 'm net getest en hij werkt. Hoor wel iets rammelenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef oh-oh het volgende:
Moet je die dingen aanslingeren met een slingerding?
Of gaan ze op batterijen?
Als je hem zelf echt echt kan missen zou het wel heel handig zijn, ik wil de mannetjes wel elke dag goed kunnen wegen.
En tot nu toe heb ik al van drie mensen e en sms terug met "keukenweegschaal, wtf? nee heb ik niet "![]()
Ik moet natuurlijk wel een digitale hebben, elk grammetje telt
Ja, maar die grote jongens zijn te druk en sterk en wild om bij de rest te leggen, en ze heeft nog steeds niet bijster veel melk.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet zo maar eens naar de bank..wat geld storten.
Arme pups, gaat het met de andere wel goed? Ben benieuwd naar de reutjes, veel foto's maken he
Doe mij zo'n weegschaal!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JIj boft maar weer vandaag! Ik heb er een die door een klant geretourneerd is. Geen idee waarom. Ik heb 'm net getest en hij werkt. Hoor wel iets rammelen
Anywayzzz... 6kg/1g, voorzien van oplaadbare accu
Weegt die ook onder de kilo op de gram nauwkeurig?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JIj boft maar weer vandaag! Ik heb er een die door een klant geretourneerd is. Geen idee waarom. Ik heb 'm net getest en hij werkt. Hoor wel iets rammelen
Anywayzzz... 6kg/1g, voorzien van oplaadbare accu
\quote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, maar die grote jongens zijn te druk en sterk en wild om bij de rest te leggen, en ze heeft nog steeds niet bijster veel melk.
De grote jongens drinken nu overdag elke 2 uur bij mama en 's nachts elke 3 uur, en dan moeten ze weer apart, zodat de meisjes erbij kunnen.
En de kleintjes drinken bij mama en krijgen bijvoeding als de jongens liggen te tanken.
Amuseer jequote:
Ik heb er nog één, maar die is van de beeb. Dus eigenlijk: er is er nog een in huis, maar die is niet van mijquote:Op maandag 7 maart 2011 13:48 schreef Cat22 het volgende:
Doe mij zo'n weegschaal!Met of zonder rammel.
En dan kunnen ze straks allemaal gezellig binnen komen wonenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lot staat de hele tijd met haar harige waterkop in de buxusbol waarvan ik vermoed dat daar een muizennestje zit. Ga zo even naar de Formido wat kippengaas halen en de bol isoleren voor HHH, kan muisje de kindjes veilig baren/grootbrengen
De aanduiding 6kg/1g betekent dat hij tot 6 kilo weegt, op een gram nauwkeurig. Als het goed is, doen alle weegschalen tot 6kg dat (en dat weer vanwege de 30.000 weegeenheden die een weegschaal aankan). Ja ja, je leert nog eens wat!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:49 schreef oh-oh het volgende:
Weegt die ook onder de kilo op de gram nauwkeurig?
Want ze wegen nog lang geen kilo hoor, ze komen nu richting 3 ons
I know maar ze zitten 4 meter vd achterdeur af en ik ben dol op muisjes, die ijver van mam muis om dat nestmateriaal naar die buxus te slepen, achossiequote:Op maandag 7 maart 2011 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan kunnen ze straks allemaal gezellig binnen komen wonen
Nee twee naakte teven over, en alle peludos.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
\
Ah oke, triest zeg. Dus nog maar 2 naakte reutjes over. Hopelijk red de rest het wel.
Oh die klinkt helemaal perfectquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De aanduiding 6kg/1g betekent dat hij tot 6 kilo weegt, op een gram nauwkeurig. Als het goed is, doen alle weegschalen tot 6kg dat (en dat weer vanwege de 30.000 weegeenheden die een weegschaal aankan). Ja ja, je leert nog eens wat!
Kijk, een telefoon van 136 gramquote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh die klinkt helemaal perfect![]()
Denk je dat je die vandaag kan versturen?
Morgen worden ze thuis nog gewogen, dus als ik m woensdag kan hebben is het ook al helemaal prima natuurlijk
Oow ja.. had het ff omgedraaid. Hopelijk nu alleen nog goede updatesquote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee twee naakte teven over, en alle peludos.
[..]
Oh die klinkt helemaal perfect![]()
Denk je dat je die vandaag kan versturen?
Morgen worden ze thuis nog gewogen, dus als ik m woensdag kan hebben is het ook al helemaal prima natuurlijk
wow, wat een mean machine!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk, een telefoon van 136 gram
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Sjon woog ik als pup elke week op de brievenweegschaal op kantoor, met zo een A4 papierbakkie dr op, echt keihandig
En dan bleef ie nog keurig stil zitten ook, echt te grappig was datquote:
Hier weeg ik ze bijna nooit..en anders gaan ze gewoon op de normale weegschaal. De zwaarste weegt 14kg en de lichtste weegt 7,5kg. Tenminste...een tijdje terug danquote:Op maandag 7 maart 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan bleef ie nog keurig stil zitten ook, echt te grappig was dat![]()
Chico weeg ik vaak bij de da, omdat die snel afvalt en dat moeten we niet hebben.
Maar die weet die grote weegschaal altijd te saboteren met zn gewiebel
De Ohaus Valor 1000 V11P6, ook verkrijgbaar in 3kg/0,5g, 15kg/2g en 30kg/5g uitvoering. BAM!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
wow, wat een mean machine!
Als ik m niet meer nodig heb zal ik hem netjes terugsturen natuurlijk![]()
Alhoewel, tot 6 kilo, daar kan ik mn eigen honden zelfs op wegen
Jij bent ergens best af en toe een beetje liefquote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De Ohaus Valor 1000 V11P6, ook verkrijgbaar in 3kg/0,5g, 15kg/2g en 30kg/5g uitvoering. BAM!
Ik hoef 'm niet terug; hij staat hier al zeker driekwart jaar in een doosje te staan. Dus je mag 'm houden, of aan iemand geven die veel en vaak hondjes of poesjes moet wegen. Dus.
Chico zn gewicht hou ik in de gaten. Ik denk dat ie nu met die loopse teven in huis wel al weer is afgevallen, en hij was eigenlijk precies goed nu.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hier weeg ik ze bijna nooit..en anders gaan ze gewoon op de normale weegschaal. De zwaarste weegt 14kg en de lichtste weegt 7,5kg. Tenminste...een tijdje terug dan
Het is vooral lief dat ik naar de post wil lopen; verder staat het ding hier maarquote:Op maandag 7 maart 2011 14:03 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij bent ergens best af en toe een beetje lief![]()
Aan de beterende handquote:hoest met Beeb?
Ze wil jou zien lijdenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom die loopse teef met dr bloedende framboos de hele tijd persé op het witte dekbedje wil liggen????????????
Ik ga het niet meer verschonen, het gaat morgenavond wel in de kookwas.
Uhhh, nee hoor; de supermarkt (met postagentschap) is hier gewoon openquote:Op maandag 7 maart 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Elies ligt bij jullie niet het hele sociale leven plat?
Zijn de winkels en zo wel open eigenlijk?
Als je voor niks gaat zou ook zonde zijn.
Wooooooooow, ik wilde je al bijna mn adres weer gaan PB-en, voor de zoveelste keer , jij bent echt goed vandaagquote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh, nee hoor; de supermarkt (met postagentschap) is hier gewoon open
Ik heb je adres nog; hoe knap is dat
Doe 'm de garoeten terugquote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Fijn!
Hub vroeg gisteren nog naar je en moest je de groeten doen
knoevelmomentjequote:Op maandag 7 maart 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het kind is zo bijdehand, met dr nog geen 4 jaar oud![]()
Als ze Sjon wil zoenen, en dat is nogal vaak, vraag me niet waarom, dan pakt ze eerst met 1 hand zijn bek stevig vast en houdt die dicht, om hem vervolgens overal kusjes te geven![]()
En dan zegt ze " Dan ken Sjonnieboy mich neet biete en kin ich m waal poene he"
Ik heb een helder moment; gebruik van maken!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Wooooooooow, ik wilde je al bijna mn adres weer gaan PB-en, voor de zoveelste keer , jij bent echt goed vandaag![]()
Ach, wat een sneu nieuws.quote:
Hij noemde jou "hoe heet ze ook alweer, dat hele leuke mens van FOK"quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb een helder moment; gebruik van maken!
Dat ie mijn maten niet weet, soit. Maar dat ie niet meer weet hoe ik heetquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hij noemde jou "hoe heet ze ook alweer, dat hele leuke mens van FOK"
quote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, oh-oh: bij aankomst even helemaal opladen. Daarna stekker eruit en gebruiken tot ie helemaal leeg is (zou rond de 80 uur wegen moeten zijn), dan weer helemaal opladen en vanaf dat moment kun je doen wat je wilt!
En als je denkt: help, hij doet het niet: on / off knop zit rechts
Dat staat erg grappigquote:
Fijn dat je er weer bent!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lag weer in het z-huis. Ik neem er maar een strippenkaart op denk ik.
Ik ben nu wel weer heel misselijk. Maar meestal als je uit het z-huis komt krijgt je een terugval.
Heejquote:Op maandag 7 maart 2011 14:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lag weer in het z-huis. Ik neem er maar een strippenkaart op denk ik.
Ik ben nu wel weer heel misselijk. Maar meestal als je uit het z-huis komt krijgt je een terugval.
Qwea sterkte met je Crohn en je pootjequote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk voor een plan voor een behandeling. Ik zou 2 weken geleden al prednison krijgen maar dat kon niet ivm mijn poot operatie. Dus ik heb niks gehad. En nu zit het vol met bloed e.d
Dus ik moest gelijk morgen komen.
Mijn poot, ja, ach. Pijnlijk, dik, 3x doorheen geklapt met brace, maar ik leef nog. En dat zonder pijnstillers
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Net ff in het huis van Tante geweest, aangezien de woningstichting kwam kijken hoe het erbij stond.
Mams was mee, dus ik heb m'n genante momenten voor vandaag wel weer gehad.
Die denkt echt dat de hele wereld geinteresseerd in de uitgebreide levensgeschiedenis van Tante.
En die man probeerde er maar steeds doorheen te praten over hetgeen wat ook echt besproken moest worden.
Echt...als er een luik in de vloer had gezeten, was ik er in gesprongen
Zijn die woningstichtingen bij juliie ook zo lastig met opleveren, een kennis van ons moest de muren wit gaan verven,terwijl die een heel zacht gele kleur haddenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Net ff in het huis van Tante geweest, aangezien de woningstichting kwam kijken hoe het erbij stond.
Mams was mee, dus ik heb m'n genante momenten voor vandaag wel weer gehad.
Die denkt echt dat de hele wereld geinteresseerd in de uitgebreide levensgeschiedenis van Tante.
En die man probeerde er maar steeds doorheen te praten over hetgeen wat ook echt besproken moest worden.
Echt...als er een luik in de vloer had gezeten, was ik er in gesprongen
Ah , dat is nog best lang zeg, pfffff.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Oognip had mij al een PM gestuurd of ik soms weer in het z-huis lag. Ja dus van vrij t/m vanmiddag
Wat er met de hondjes oh-oh? En hoe is het met je heup?
Hoe is het met P+S?
Schiet het al op met klussen Q?
Da's toch genant?quote:
Jup, ik ben dwars door haar heen met die kerel gaan praten en toen hield ze zich eindelijk stilquote:Op maandag 7 maart 2011 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Is alles uiteindelijk wel besproken?
Ik ben vrijdag ingetaped, en dat is wel fijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes met de puppies.
12 is wel heel erg veel ja.
En een loopse teef je hebt het er maar druk mee. Werkt de fysio nog een beetje? of sta je nu stil?
Nee! Viel ons heel erg mee; een paar grotere gaten dichtsmeren en de dakplaten van de garage laten checken op asbest.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Zijn die woningstichtingen bij juliie ook zo lastig met opleveren, een kennis van ons moest de muren wit gaan verven,terwijl die een heel zacht gele kleur hadden
Aaaaw, wat schattigquote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Tegenover mij lag een vrouw van bijna 80 en die had tegen haar kleindochter verteld dat ze mij zo zielig vond. Kreeg ik toch een ontzettend lief cadeautje een ballon met een beertje voor de baby erin.
Kleindochter heeft een cadeau/snoepwinkel is 16 jaar en heeft een verstandelijke beperking en samen met haar moeder dit opgezet. Zo ontzettend lief vond ik het.
Ah dat is ook wel heel erg lief zegquote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Tegenover mij lag een vrouw van bijna 80 en die had tegen haar kleindochter verteld dat ze mij zo zielig vond. Kreeg ik toch een ontzettend lief cadeautje een ballon met een beertje voor de baby erin.
Kleindochter heeft een cadeau/snoepwinkel is 16 jaar en heeft een verstandelijke beperking en samen met haar moeder dit opgezet. Zo ontzettend lief vond ik het.
Gelukkig, zo zijn er bij zo'n rot opname toch weer kleine lichtpuntjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar goed dat ze morgen terugkomen, anders draaien je eigen hondjes nog door.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is ook wel heel erg lief zeg![]()
OMG zelfs Kees wordt nu geil van Bella en probeert haar te versieren
Ach ,een eigenwijsjequote:Op maandag 7 maart 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Mini wilde het hartje niet laten horen. Telkens als de doptone op mijn buik werd gezet trapte het er tegenaan. Maar het leeft en dat is goed.
Chico kan er heel slecht tegen, die moet ik zn eten al door zn strot douwen sinds gisteren, die doet niks als rondjes rennen en piepenquote:Op maandag 7 maart 2011 15:39 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar goed dat ze morgen terugkomen, anders draaien je eigen hondjes nog door.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Mini wilde het hartje niet laten horen. Telkens als de doptone op mijn buik werd gezet trapte het er tegenaan. Maar het leeft en dat is goed.
Ja, dat lijkt me beter voor hem!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico kan er heel slecht tegen, die moet ik zn eten al door zn strot douwen sinds gisteren, die doet niks als rondjes rennen en piepen![]()
Klappertandend ende kwijlend![]()
Arme ouwe baas van me![]()
Maar als morgen de pupjes komen kan hij fijn daarbij gaan liggen moederen, dat is rustgevend voor hem
Alleen Kees is geholpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Jouw honden zijn toch niet gecastreerd of wel oh-oh?
Dan word het echt hoog tijd dat de dames weer gehaald worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Chico is denk ik flink afgevallen al op die paar dagen.
Gelukkig kan ik hem ook wegen op die geweldige weegschaal van Elies
Ik heb ze vannacht in de bench gedaan en niet in bed genomen.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Gaat het wel goed dan?
Of moet je ze opsluiten?
Dat is wel normaal, ze zijn pas dekrijp ergens na 9 dagen, dan gaan ze er ook pas voor staan gelukkigquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Een dame met pit dus. Wel loops maar gedekt willen worden ho maar.
Oh, mij mailen ze altijd net een leuke aanbieding nadat ik besteld heb, rukkersquote:Op maandag 7 maart 2011 15:45 schreef Nonneke het volgende:
![]()
stomme zooplus, ik vannacht voer enzo besteld, krijg ik nu net een mailtje dat je vanaf vandaag dubbele punten krijgt
erg tochquote:Op maandag 7 maart 2011 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, mij mailen ze altijd net een leuke aanbieding nadat ik besteld heb, rukkers
Hier gaan de dames ook met elkaar aan de gang als ze loops zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Kees loopt dr nu te dekken geloof ik, dat mag
En die reuen moet je verontwaardigd zien kijken danquote:Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Hier gaan de dames ook met elkaar aan de gang als ze loops zijn
Kun je met die punten ook korting krijgen op je gewone bestelling of kun je er alleen die speciale meuk die ik toch nooit hoef mee kopen eigenlijk?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
erg toch![]()
ik had expres al geen kattenbrokken besteld omdat ik anders vandaag vast een mailtje kreeg dat alle RC kattenbrokken voor de helft waren ofzo
mjah alleen in die bonuswinkel helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
Ah, alleen bonus produkten.
Ik heb 496 punten waarvan er 36 vervallen eind deze maand
zeurpietenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die van mij vinden dat zo lekker dat ze daarna hun carocroc senior niet meer vreten
Boh, echtquote:
Mss is ze aan het updatenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
De puppypagina doet het niet van de nakerdjes![]()
Hier zijn ze gelukkig niet lastig met brokken eten, alleen kunnen ze tegen een heleboel nietquote:Op maandag 7 maart 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boh, echt![]()
Zo, de ibu's van Elies zijn ook alweer bijna opperdepop
Hier kunnen ze overal tegen maar zijn ze redelijk kieskeurigquote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Hier zijn ze gelukkig niet lastig met brokken eten, alleen kunnen ze tegen een heleboel niet
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Onze aanloper is weer thuis! Bleek om de hoek te wonen
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef ElisaB het volgende:
Onze aanloper is weer thuis! Bleek om de hoek te wonen
Mja, we zijn een paar keer met twee volle tassen thuisgekomen. Nu maar een halvequote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Tegenvallende oogst?
In Duitsland?
Jeetjemina, tis wat
Bummerquote:Op maandag 7 maart 2011 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, we zijn een paar keer met twee volle tassen thuisgekomen. Nu maar een halve
Yups. DA heeft het verklaptquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
weet je nu waar je m voortaan thuis kan brengen?
Dat is wel zo handig ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. DA heeft het verklapt
Ik was gisterenavond nog even naar de DA gegaan om te kijken of ie een chip had en deze uit te laten lezen. Bleek ie dus te hebben. DA gebeld, poes daar gebleven. En nu net dus een email van de DA. Zodat ik weet waar ik 'm heen moet sturen als ie weer besluit hierheen te komen
Misschien wil ie liever bij jullie wonenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef ElisaB het volgende:
Yups. DA heeft het verklapt
Ik was gisterenavond nog even naar de DA gegaan om te kijken of ie een chip had en deze uit te laten lezen. Bleek ie dus te hebben. DA gebeld, poes daar gebleven. En nu net dus een email van de DA. Zodat ik weet waar ik 'm heen moet sturen als ie weer besluit hierheen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |