Snap ik ook nietquote:Op maandag 7 maart 2011 00:22 schreef Muck het volgende:
[..]
liever alles eruit.
whiskers is er ook vaak periodes wel, dan weer een tijd niet, en dan weer een tijdje wel, dus dat snap ik op zich wel.
dat die MissMSX erin staat, snap ik ook niet hoor, wie heeft dat nou weer gedaan?
Natuurlijk! Maar die overziet het vooral! Het uitvoerende werk laat hij of zij toch over aan de meest geharde personen in de KSC.quote:
daarom: alles eruit. het hele open karakter van KSC is weg op deze manier, er is telkens gezeik over de OP en i hoef niet zo nodig bij zo'n eng kliekje te horenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat laatste werkt ook niet, iemans met bijvoorbeeld 10000 posts kan ook ineens wegblijven
In wiens UI?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
overigens stond ik zelf ook verdomde snel in de UI, ook geen idee waarom
Waarom? Kan er wel uit ook. Kutfiguur dat t is.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
ik riep laatst dat deze [ afbeelding ]
er wel uitkon.... kreeg ik gelijk de halve SC over me heen
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Natuurlijk! Maar die overziet het vooral! Het uitvoerende werk laat hij of zij toch over aan de meest geharde personen in de KSC.
MPG en GF reageerden er vrij heftig opquote:Op maandag 7 maart 2011 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Kan er wel uit ook. Kutfiguur dat t is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we de complete OP weghalen en er een kleurplaat voor in de plaats doen. Dan hebben we ook nog wat leuks te doen op het werk naast het koffie drinken.
Oh en mensen die gaan haten op kleurplaten zijn dus mooi niet meer mijn Fok!-matties.
Oh en mensen die gaan haten op kleurplaten zijn dus mooi niet meer mijn Fok!-matties.
Beetje chillen en toekijken. Je hebt werk en luxepaardjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
MPG is te dun, ik ben te ziek, Buzzer is te druk met shaggies rollen, dus wij delegeren gewoon
Nee mijn Koffiebordquote:Op maandag 7 maart 2011 00:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik stel voor dat we de complete OP weghalen en er een kleurplaat voor in de plaats doen. Dan hebben we ook nog wat leuks te doen op het werk naast het koffie drinken.
Ja, tata uit mijn lijst he.quote:
Dat is natuurlijk ook een goede optie.quote:
Boeit mij wat.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MPG en GF reageerden er vrij heftig op
Lekker, gebakjesquote:Op maandag 7 maart 2011 00:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou deze willen voorstellen. Met gebakjes en alles.
Die hoort om de 100 topics bijgwerkt te worden, maar MPG is te druk met carnavallenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
die clickable topiclijst in de OP is ook weer vrij lang aan het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |