Waar wordt ze voor beedigd?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef Thaboel het volgende:
Officiel uitnodiging is er nog niet eensze gaat vd week dr dt aanlaten meten. Ze weet ook niet eens waar het is. Alleen de datum staat vast
Klopt, had je al eens eerder gepost.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Cobra4 het volgende:
In dit filmpje zijn ER, Lotusss en ik te spotten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Helaas staat het einde van serious request van 2009 niet meer op YT, dat vond ik mooi met Kane, die no surrender speelde
Volg jij die programma's? Ik kan het allemaal niet aanzienquote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef EllaN het volgende:
Hey die Rochelle uit dat SR filmpje doet nu mee aan X factor.
Ik kom wel een aantal keer groot in beeld. ER wat minder. Lotusss herken je alleen aan een muts met ballen.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit ER op een foto gezien. Zijn jullie duidelijk te spotten Cobra?
1,2,3?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef AchJa het volgende:
Ik zit nu "Back to the Future" te kijken voor de zoveelste keer.
ze mag de eed afleggenquote:
Voila:quote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef Mores het volgende:
[..]
Alleen van mobieltjes, maar de tv versie dat ze uit het glazen huis kwamen staat er niet op
Ik kijk die dingen voor het slapen gaan, zodat mijn denk-knop op uit gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef Mores het volgende:
[..]
Volg jij die programma's? Ik kan het allemaal niet aanzien
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef hoogvlieger het volgende:
We razen er wel SC's doorheen. In 4 dagen tijd al 5 SC's gehad
Ik ga zo tukke. Truste
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 00:11 schreef hoogvlieger het volgende:
We razen er wel SC's doorheen. In 4 dagen tijd al 5 SC's gehad
Ik ga zo tukke. Truste
Daar gaat je denkknop idd van uitquote:Op maandag 7 maart 2011 00:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik kijk die dingen voor het slapen gaan, zodat mijn denk-knop op uit gaat.
Thanks, is toch best een kippevelmoment als die deur open gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voila:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_videonieuws/339659
Welk onderdeel?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ze mag de eed afleggen
@ellan cobra is echt goed te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |