Wisselt een beetje, tijd lang een vaste gehad die langs kwam. Die stopte er mee, dus toen maar gewoon in het dorp een tijdje. En nu weer een vaste die langskomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
Stond bij mij al op de planning.
Iedereen hier ook een vaste kapper? Ik ga nu 13 jaar naar dezeflde kapper
Haha toevallig jaquote:
Hmm nee, niet echt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Thaboel het volgende:
Stond bij mij al op de planning.
Iedereen hier ook een vaste kapper? Ik ga nu 13 jaar naar dezeflde kapper
En bij mij is er vorige week een tondeuze overheen gehaald...quote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef EllaN het volgende:
Haha toevallig ja. Ik heb vorige week de afspraak gemaakt.
Zeven dagen in de week whut?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef Vronsky het volgende:
Kom ik met m'n 7 dagen in de week
Rust is voor mietjes.
Ik ga zo zelf even een poging doen om mijn haar weer wat blonder te krijgen... wish me luckquote:Op maandag 7 maart 2011 14:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En bij mij is er vorige week een tondeuze overheen gehaald...
De zon schijnt, de lente is in aantocht, en het kapper seizoen begonnen !
KCUL UOY HSIW I <-----------quote:Op maandag 7 maart 2011 15:55 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga zo zelf even een poging doen om mijn haar weer wat blonder te krijgen... wish me luck
puocuaeb icrem!!!quote:
Kracht training, hardlopen, fietsen en zwemmen, ik ga dat dus echt niet allemaal op 1 dag doenquote:
Als je niet elke dag dezelfde spiergroepen traint en cardio afwisselt met krachttraining, dan kan je best elke dag sporten geloof ikquote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef EllaN het volgende:
Volgens mij is het ook niet helemaal goed voor je lichaam om 7 dagen per week te sporten, maar die discussie is vaker gevoerd kan ik me herinneren.
Ik heb een keer (toen ik iets fitter was) een uur gesquasht en daarna nog driekwartier gespind... leek de volgende morgen een oud vrouwtjequote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef Vronsky het volgende:
Ach, zolang je genoeg slaapt, goed eet en het op een normale manier verspreid valt het goed te doen.
Zwemmen zou ik weer nooit doen op een dag dat ik ben hardlopen, werkt niet zo fijn.
Ow juist, snap ik, goed bezig trouwensquote:Op maandag 7 maart 2011 16:32 schreef Vronsky het volgende:
Kracht training, hardlopen, fietsen en zwemmen, ik ga dat dus echt niet allemaal op 1 dag doen.
Zolang je de spiergroepen voldoende rust geeft kun je gerust iedere dag trainen.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:35 schreef EllaN het volgende:
Volgens mij is het ook niet helemaal goed voor je lichaam om 7 dagen per week te sporten, maar die discussie is vaker gevoerd kan ik me herinneren.
ow... dat doe ik eigenlijk best vaakquote:Op maandag 7 maart 2011 16:36 schreef Vronsky het volgende:
Ach, zolang je genoeg slaapt, goed eet en het op een normale manier verspreid valt het goed te doen.
Zwemmen zou ik weer nooit doen op een dag dat ik ben hardlopen, werkt niet zo fijn.
Ik geef je gelijk hoor..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:04 schreef EllaN het volgende:
Dat spiergroepen verhaal ken ik inderdaad, maar ik dacht ook dat je je lichaam 1 dag sowieso met rust moet laten. Maaarr ik geloof jullie gelijk als jullie zeggen dat het kan.
Wij hadden Japanse Broccolischotelquote:Wat staat er op het menu vanavond bij iedereen?
Rust krijg je wel, spieren rusten als je een andere groep pakt of als je met cardio bezig bentquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk hoor..
Je gebruikt toch spieren elke dag? Allemaal? Dus rust krijgen ze nooit. Arme spieren.
[..]
Wij hadden Japanse Broccolischotel
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Rust krijg je wel, spieren rusten als je een andere groep pakt of als je met cardio bezig bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |