Optiefen dan.quote:
Hey, volk!quote:
Heel geheim jaquote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
Heey vrienden en familie, Floxcie is gebanned tot Pasen. Vandaar deze geheime undercover kloon.
ben jij een kloon van Floxciequote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
Heey vrienden en familie, Floxcie is gebanned tot Pasen. Vandaar deze geheime undercover kloon.
weer lekker 10 uur schoolquote:
Jij niet?quote:
Oh beterquote:
Pas maar op voor yvonnequote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
met 10 uur school, bedoel ik van 8 tot 6quote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh beterIk hoef pas om half 3 te beginnen
maar wel tot elf uur door
(stage)
Jan is in elk geval vroeg naar bedquote:
Happybob is er normaliter als de kippen bij.quote:
Oh bah getsiederrie wat walgelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
met 10 uur school, bedoel ik van 8 tot 6
filosoofquote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef Flappings het volgende:
[..]
Elke mongool heeft een kloon.
Maar niet elke kloon een mongool.
op donderdag soms van 08:00 tot 22:00quote:Op maandag 7 maart 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh bah getsiederrie wat walgelijkmishandeling
Ja ik was een poging doen tot film kijken, maar geen succes en appel en jan gingen slapen.. En verder weet ik niet zo goed meer... ik was om elf uur ofzo weg denk?quote:Op maandag 7 maart 2011 00:08 schreef Beach het volgende:
Bloempje wat was dat kwam ik eindelijk de tc binnen was iedereen zowat al weg.
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik was een poging doen tot film kijken, maar geen succes en appel en jan gingen slapen.. En verder weet ik niet zo goed meer... ik was om elf uur ofzo weg denk?
Waaromquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Chloroform het volgende:
Gratis af te halen: een hele zak met in rood aluminiumfolie verpakte paaseitjes.
Dat is mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef Beach het volgende:
[..]
oh
Ik was er even was wel leuk met Flips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |