quote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit nooit in mijn neus, krab nooit aan mijn kont, heb nooit jeuk op plaatsen waar je het liever niet wil hebben, laat noooit een boer of methaantje etc. Jij wel?
Idd dat hoorde ik ook... Het is ook wat, carnaval in etappes vieren, met 4 flessen wijn en 12 mini biertjes, daar moet je echt een dag van bijkomen.....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef capuchon het volgende:
Sharon zegt: het is niet erg een keert vroeg
-_-
Dan moet je het spel wel spelen...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
Je kunt ook moe zijn van het spel toch ?
ah hier nog 1, wat een drama nu, hoe val ik nu snel in slaapquote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef mYsca het volgende:
Nu heb ik niks om naar te kijken om in slaap te vallen
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura je bent gewoon Dom
verstop je gewoon niet achter je dyslekslie / dyslexiesch/ dyslexidesadf/ Fuck it!
Al naar de tijd gekeken van de lapo van de vorie en de opening van deze?quote:
Ben verzorgende, geen annalistequote:
Zo jij bent goed met topics openen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al naar de tijd gekeken van de lapo van de vorie en de opening van deze?
dat hoeft niks te zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
Mo is niet hoogbegaafd had maar een 6 voor wiskubde op de havo
En jij voor nederlandsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
Mo is niet hoogbegaafd had maar een 6 voor wiskubde op de havo
Jo is haar dyslexie overgroeid zegt ze maar was heel slecht in rekenenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef minzo het volgende:
Ik heb zwaren dyslexie, maar ik ben bijvoorbeeld juist goed in wiskunde en taal juist slecht(grammatica niet)
ciaoquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef capuchon het volgende:
Ja nou weet je wat pleur op ik ga slapen
Doei mede fokkertjes
Jup kan zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo met een zesje voor wiskunde Havo gehaald. Kun je dan toch hoogbegaafd zijn?
zal wel aan het laden liggenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al naar de tijd gekeken van de lapo van de vorie en de opening van deze?
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo met een zesje voor wiskunde Havo gehaald. Kun je dan toch hoogbegaafd zijn?
Gelukkig, hebben we toch nog iig bewegende streams. Er zijn momenten midden op de dag dat dat nog teveel gevraagd is!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
O ze moeten nog plassen en tandenpoetsen![]()
Echt he ...
Benen hoog in de luchtquote:
Picsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben toe aan wat actie, ga dus even lekker met mezelf spelen en dan slapen!!
is dat op stream 5 ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gelukkig kijk ik nooit midden op de dag. Er mot af en toe echt gewerkt worden he.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig, hebben we toch nog iig bewegende streams. Er zijn momenten midden op de dag dat dat nog teveel gevraagd is!
Hoogbegaafdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef mYsca het volgende:
Hoogbegaafd ? Zal wel eidetisch geheugen hebben.
Hoogbegaafd vind ik nu wel heeel ver gaan
Daar maak je vrienden meequote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef RiftNL het volgende:
Joanna; Ik zeg altijd ik heb huidtering hahahaha die is echt maf hoor
suc 6 meid, geniet er van...en to morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat heb ik, staat los van dyslectiequote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Day het volgende:
Jo had eerst dylectie, waar ze over heen is gegroeid (wat niet kan) en 2 minuten later was het Dyscalculie.
"eidetisch geheugen"quote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef mYsca het volgende:
Hoogbegaafd ? Zal wel eidetisch geheugen hebben.
Hoogbegaafd vind ik nu wel heeel ver gaan
Ja, stream 5 t/m 8 speciale Alphons stream. Hij heb het programma alleen voor zich zelf gemaakt weet je.quote:
ik heb vandaag gewoon alle streamlocks gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
De helft slaapt al ruim een uurquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef MargrietV het volgende:
Lol Joann maakt gewoon veel gebruik denk ik van Windows Office.... en dan de correctie lol. Zo krijg je een brief aardig goed de deur uit.
Als maat voor hoogbegaafdheid wordt vaak het IQ genomen; men spreekt meestal van hoogbegaafdheid bij een IQ vanaf 130 (getest volgens David Wechsler; dit correspondeert met 136, 140 of 142 in andere tests). Dit komt erop neer dat degenen van de hoogste twee percentielen hoogbegaafd worden genoemd.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoogbegaafd
Wat is dat toch hoogbegaafd?
Hoogbegaafdheid is meer dan alleen een hoog IQ hebben. Voor mij betekent hoogbegaafdheid oa een andere manier van denken.
Nu is op een andere manier denken niet zo erg, als je maar wederzijds begrip ontmoet. Aan dit laatste schort het vaak.
Doordat je een proces ingaat van onbegrip, raak je van de wal in de sloot. Allerlei overlevingsmechanismes worden in het werk gesteld, maar het blijken slechts fopspenen.
Opvallend is dat naast hoogbegaafdheid vaak parallelle verschijnselen optreden als: Hoogsensitiviteit, desoriëntatie (dyslexie / dyslcalculie / sociale fobie), beelddenken, AD(H)D en/of andere aandachtstekort problemen.
Ons systeem is om via onze ratio, gevoelsproblemen op te lossen, maar het is ons gevoel dat maakt of we ons goed voelen. Logisch lijkt het dan ook om via het gevoel naar de oplossing te gaan zoeken, met hulp van onze ratio.
Opvallend is het nog dat voeding zo'n grote invloed heeft op zowel het funcitoneren, als ook op ogenschijnlijk secundaire problemen, als huidproblemen, astma, bronchitus, angst e.d. Kijk voor voedingsadvies bij Hooggevoelig - HSP
Ik trap er niet weer inquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef md89 het volgende:
[..]
Nee ze maken zich klaar voor het hoerenfeest wat net is aangekondigd door de stem!(stream 5)
Pijnloos als je geen hersens hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"eidetisch geheugen"![]()
Is dat pijnlijk
Ik lees nu al drie weken verhalen wat hoogbegaafden allemaal niet kunnen.quote:
op elke stream wat andersquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
Wat een treurige ellende![]()
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld, zo moeilijk moet zo iets toch niet zijn. Aafke en Sharon hadden het er vanavond nog over dat ze meer hadden verwacht van het programma ...iets als fear factor of opdrrachten.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef RiftNL het volgende:
Komop stem ff de telefoon over laten gaan nu
jankenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik lees nu al drie weken verhalen wat hoogbegaafden allemaal niet kunnen.
Maar wat kunnen ze dan wel?? Blijkbaar ook al niet makkelijk de HAVO afronden.
Eckt eckt waar dit keer Pietert! Om 00:00 gaat het los! zie de tweet van alphons:quote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogbegaafdheid heb ook vaak een tegenpool he en dat laat Mo duidelijk zien. Zwakzinnigheid met dat gejank van haar steeds en wat zouden haar ouders denken en Nederland en dat is 31 jaarquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik lees nu al drie weken verhalen wat hoogbegaafden allemaal niet kunnen.
Maar wat kunnen ze dan wel?? Blijkbaar ook al niet makkelijk de HAVO afronden.
Weer faal zijn twitter is al 24 uur niet meer gebruiktquote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eckt eckt waar dit keer Pietert! Om 00:00 gaat het los! zie de tweet van alphons:
RT @alphons22: mensen om twaalf uur gaan we een onverwachte opdracht het huis ingooien. Dit gaat spectaculaire beelden opleveren! #sstnl
Ik bedoelde dus iBenny!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eckt eckt waar dit keer Pietert! Om 00:00 gaat het los! zie de tweet van alphons:
RT @alphons22: mensen om twaalf uur gaan we een onverwachte opdracht het huis ingooien. Dit gaat spectaculaire beelden opleveren! #sstnl
Tja dan ben ik ook hoogbegaafd bij deze.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoogbegaafdheid heb ook vaak een tegenpool he en dat laat Mo duidelijk zien. Zwakzinnigheid met dat gejank van haar steeds en wat zouden haar ouders denken en Nederland en dat is 31 jaar
Van die dingen die je onder je schoenen moet binden idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef MargrietV het volgende:
Ze moeten Karim een paar rolschaatsen geven en dan door het huis laten racen. Wel die ouderwetse rolschaatsen, maken meer lawaai
*zucht* van zeikuser naar partypooper.. knap hoor!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Weer faal zijn twitter is al 24 uur niet meer gebruikt
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht* van zeikuser naar partypooper.. knap hoor!
quote:
wie niet ... ah de theedoek is weer op!quote:
hij zit in een hokjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef exify het volgende:
Zo, ben net terug uit Parijs.. Heb 't sinds woensdag via de streamverslagen een beetje gevolgd, handig zeg!
Heb ik vanavond nog iets belangrijks gemist? En is er al iets bekend over Maik?
maik komt morgenavond terug het huis in tijdens de uitzending. En verder weinig gebeurt.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef exify het volgende:
Zo, ben net terug uit Parijs.. Heb 't sinds woensdag via de streamverslagen een beetje gevolgd, handig zeg!
Dat wijf ligt al vanaf het avondeten op haar nest.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef RiftNL het volgende:
Ik zou ook gek worden als iedereen al zo vroeg ging slapen dus ik snap Olijfje wel
WB.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef exify het volgende:
valt wel mee, doe het de hele RLS alquote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef exify het volgende:
ah thanks.. haha lijkt me wel kut in zo'n hokje
Oh, ons talenwonder meldt zich. Vind (zonder t) je het nog leuk?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Caland het volgende:
Sofia heeft effe een pik in haar reet nodig.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
valt wel mee, doe het de hele RLS al
Ik vind er geen kudt aan, maar toch kijk ik elke dag wel evenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, ons talenwonder meldt zich. Vind (zonder t) je het nog leuk?
lol overgangquote:
Aaaaaaaaaaaaaah taal nazi galore op fok!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, ons talenwonder meldt zich. Vind (zonder t) je het nog leuk?
Lul nietquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Zixon het volgende:
Ben benieuwd... ik had hem net optijd kunnen screenen, hij is nu weer verwijderd![]()
[ afbeelding ]
good workquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Zixon het volgende:
Ben benieuwd... ik had hem net optijd kunnen screenen, hij is nu weer verwijderd![]()
[ afbeelding ]
Succes!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Annelies-G het volgende:
Snappen die lui nou niet dat Soof even alleen wil zijn?? Ik had ze allang wer het huis in gepleurd, al die bemoeials.
Ik ga tegen mijn man zijn kont aankruipen, heb morgen een drukke werkdag, voor het eerst alarmdienst draaien van 15:oo tot 23:oo (in de thuiszorg) eng
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind er geen kudt aan, maar toch kijk ik elke dag wel even
Dat zei ik dus, maar iBenny geloofde me nietquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Succes! Welterusten.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Annelies-G het volgende:
Snappen die lui nou niet dat Soof even alleen wil zijn?? Ik had ze allang wer het huis in gepleurd, al die bemoeials.
Ik ga tegen mijn man zijn kont aankruipen, heb morgen een drukke werkdag, voor het eerst alarmdienst draaien van 15:oo tot 23:oo (in de thuiszorg) eng
slaap wel! en suc6 voor morgen!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Annelies-G het volgende:
0:30?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Zixon het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ligt zelfs met zijn arm om Laura heen.quote:
Heb geen nut denk ik,. hij als programma maker en voorbeelden van andere landen zou toch beter moeten weten ondertussen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:53 schreef RiftNL het volgende:
Waarom bombarderen we Alfons niet met Tweets met ideeën ?
Wow ik wou net zeggen! Zijn ze een stel nu 't geheim van G&L bekend is?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij ligt zelfs met zijn arm om Laura heen.
Ja! Hij leest mee!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:53 schreef Chuckster het volgende:
Idd, zie ik Faalex nu op/naast Laura liggen?
ik zie ook een dik donse dekenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:53 schreef Chuckster het volgende:
Idd, zie ik Faalex nu op/naast Laura liggen?
No way.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef exify het volgende:
[..]
Wow ik wou net zeggen! Zijn ze een stel nu 't geheim van G&L bekend is?
dat dusquote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef md89 het volgende:
Goh Sofia neemt het spel veel te zwaar volgens zichzelf. Ze drukt ook zovaak!
Zijn kontje is voor Guidoquote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef Annelies-G het volgende:
oe oe, lau kriebelt Alex, man zijn kontje moet nog even wachten hehehe
En zij kriebelt hem alquote:Op zondag 6 maart 2011 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij ligt zelfs met zijn arm om Laura heen.
Ja, ik dacht dat het geluid niet goed stond. Zag de meidenkamer, maar hoorde een man.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef Reksie1981 het volgende:
NEE LAURA DAT IS ZIJN ARM< NIET ZIJN PIEMEL DIE JE NU KRIEBELT
Alex een man?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het geluid niet goed stond. Zag de meidenkamer, maar hoorde een man.
ne stemquote:
We gooien bij al die homo's ook is een lijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
En de casting dacht WAT precies?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef RiftNL het volgende:
Dalijk zegt Laura; Hihihihi vind dit wel eng hoor riddertje zon piemel
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
En bedankt! Ik had dat beeld net verdrongen....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef Ruudt het volgende:
Lol, ik zie nu pas dat gifje van Karim met z'n gitaartje.
Zijn Ernie en Bert pyjama laten zien what elsequote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
NEEEEEE WHAT THE FUCK DOET ALEX BIJ LAURA IN BED MET ARM OM HAAR HEEN????
Echt?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zei ik dus, maar iBenny geloofde me niet
Hé, een heks. Dat is misschien wel leuk voor het programma.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, te grappig!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En bedankt! Ik had dat beeld net verdrongen....
Dat dus... een berg homo's, een lijk, een hippie die graag zijn leuter in muziekinstrumenten steekt, een molenpaard met tsunami trauma, een hoogbegaafde jostiflip, een manboober, een kriebelkut...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef Lemar het volgende:
[..]
We gooien bij al die homo's ook is een lijk?
ja echt!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw got kijk Laura het ineens allemaal weten, weken houdt ze haar bek en nu voelt zze zich heel wat het grenzeloze meisje wat zo onder haar geheim gebukt ging.
wat een girlpower![]()
Beter stemt guido haar nu gewoon keihard op die bankquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef TimeJumper het volgende:
Ohw got kijk Laura het ineens allemaal weten, weken houdt ze haar bek en nu voelt zze zich heel wat het grenzeloze meisje wat zo onder haar geheim gebukt ging.
wat een girlpower![]()
En Alex voel zich ook meteen 'cool, relaxt en chill' tegelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef TimeJumper het volgende:
wat een girlpower![]()
Een Ga(y)me kleuter en een uitgerangeerde dansmarieke niet te vergeten....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat dus... een berg homo's, een lijk, een hippie die graag zijn leuter in muziekinstrumenten steekt, een molenpaard met tsunami trauma, een hoogbegaafde jostiflip, een manboober, een kriebelkut...
wanneer stopt de pijn?![]()
ja 12 uur porto tijd he, net als gisteren met de carnaval.. die begon ook om 21:00 porto tijd!quote:
Ik heb 'm er op VOL ook ff ingegooidquote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat zei ik dus, maar iBenny geloofde me niet
Zou ik wel gedaan hebben. Ze voeg niet veel toe, 0 keer gedrukt en alleen maar saai aan kriebelenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Beter stemt guido haar nu gewoon keihard op die bank
Die kans is aanwezig, hij noemde haar eerder vandaag al saai.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
En duik je even in het zwembad idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef MargrietV het volgende:
Als je het toch zo heet hebt, dat je wilt afkoelen, dan trek je dat geblokt ochtenjasje toch uit Sofie
Het kan Guidster geen reedt meer schelen heb ik het idee, hij trekt nu naar Stervioquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
wil het niet wetenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
En nou niemand meer zeggen dat LIjzige Laura niet wil he
Monique die uren zat te janken wat haar ouders wel niet moesten denken.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef exify het volgende:
Say whut? Ei geknapt? Hahahaa wat is dit nou
Beter maakt hij haar zwart; dat ze niet kan pijpen (tanden zitten in de weg) en dat ze niet lekker neukt etcquote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig, hij noemde haar eerder vandaag al saai.
Ze is hoogbegaafd en denkt natuurlijk het is donker nu HOREN mijn ouders mij niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Monique die uren zat te janken wat haar ouders wel niet moesten denken.
Verteld nu dat ze een ei in haar kont gepropt had wat ze er haast niet uit kreeg en nog barstte ook
doe wel ff melden dat het 12 uur porto tijd is ... anders missen ze het!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb 'm er op VOL ook ff ingegooid
Ja de waarheid is hard, ik leef met je meequote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
ik
[..]
wil het niet weten
Ga niet meer kijken
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:01 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ze is hoogbegaafd en denkt natuurlijk het is donker nu HOREN mijn ouders mij niet.
ECHT???quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Monique die uren zat te janken wat haar ouders wel niet moesten denken.
Verteld nu dat ze een ei in haar kont gepropt had wat ze er haast niet uit kreeg en nog barstte ook
heb idd wat troost nodigquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja de waarheid is hard, ik leef met je mee
Alphons.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Alex is kennelijk niks bijzonders voor Laura, hij kriigt precies dezelfde behandeling als Guido, Joanna, Monique , Karim, ehhh.....heb ik iemand vergeten?
Exact, Alnix vist achter het net, maar daar komt ie wel achter...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Alex is kennelijk niks bijzonders voor Laura, hij kriigt precies dezelfde behandeling als Guido, Joanna, Monique , Karim, ehhh.....heb ik iemand vergeten?
geweldig remarkquote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef Flow3r het volgende:
Oja duh SBS iddquote:Op maandag 7 maart 2011 00:04 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
De TV zender![]()
http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=4604
Idd mooi dan krijgen we IEDER jaar weer RLS yeaaaahh bitchesquote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
de naam SBS blijft echt niet bestaan
100% zeker!
Die homo doet mee aan Wipeout, wint geld, doet bingo's waar ie geld mee verdient en zit nu in een huis waar ie neits hoeft te doen..quote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef RiftNL het volgende:
Servio; als ik thuiskom ga ik lekker op vakantie IS DIT GEEN VAKANTIE DAN WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |