quote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik niet, ik zit nooit in mijn neus, krab nooit aan mijn kont, heb nooit jeuk op plaatsen waar je het liever niet wil hebben, laat noooit een boer of methaantje etc. Jij wel?
Idd dat hoorde ik ook... Het is ook wat, carnaval in etappes vieren, met 4 flessen wijn en 12 mini biertjes, daar moet je echt een dag van bijkomen.....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef capuchon het volgende:
Sharon zegt: het is niet erg een keert vroeg
-_-
Dan moet je het spel wel spelen...quote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
Je kunt ook moe zijn van het spel toch ?
ah hier nog 1, wat een drama nu, hoe val ik nu snel in slaapquote:Op zondag 6 maart 2011 23:31 schreef mYsca het volgende:
Nu heb ik niks om naar te kijken om in slaap te vallen
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Laura je bent gewoon Dom
verstop je gewoon niet achter je dyslekslie / dyslexiesch/ dyslexidesadf/ Fuck it!
Al naar de tijd gekeken van de lapo van de vorie en de opening van deze?quote:
Ben verzorgende, geen annalistequote:
Zo jij bent goed met topics openen.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al naar de tijd gekeken van de lapo van de vorie en de opening van deze?
dat hoeft niks te zeggenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
Mo is niet hoogbegaafd had maar een 6 voor wiskubde op de havo
En jij voor nederlandsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
Mo is niet hoogbegaafd had maar een 6 voor wiskubde op de havo
Jo is haar dyslexie overgroeid zegt ze maar was heel slecht in rekenenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef minzo het volgende:
Ik heb zwaren dyslexie, maar ik ben bijvoorbeeld juist goed in wiskunde en taal juist slecht(grammatica niet)
ciaoquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef capuchon het volgende:
Ja nou weet je wat pleur op ik ga slapen
Doei mede fokkertjes
Jup kan zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo met een zesje voor wiskunde Havo gehaald. Kun je dan toch hoogbegaafd zijn?
zal wel aan het laden liggenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Al naar de tijd gekeken van de lapo van de vorie en de opening van deze?
Ja.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mo met een zesje voor wiskunde Havo gehaald. Kun je dan toch hoogbegaafd zijn?
Gelukkig, hebben we toch nog iig bewegende streams. Er zijn momenten midden op de dag dat dat nog teveel gevraagd is!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
O ze moeten nog plassen en tandenpoetsen![]()
Echt he ...
Benen hoog in de luchtquote:
Picsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben toe aan wat actie, ga dus even lekker met mezelf spelen en dan slapen!!
is dat op stream 5 ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gelukkig kijk ik nooit midden op de dag. Er mot af en toe echt gewerkt worden he.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig, hebben we toch nog iig bewegende streams. Er zijn momenten midden op de dag dat dat nog teveel gevraagd is!
Hoogbegaafdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef mYsca het volgende:
Hoogbegaafd ? Zal wel eidetisch geheugen hebben.
Hoogbegaafd vind ik nu wel heeel ver gaan
Daar maak je vrienden meequote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef RiftNL het volgende:
Joanna; Ik zeg altijd ik heb huidtering hahahaha die is echt maf hoor
suc 6 meid, geniet er van...en to morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat heb ik, staat los van dyslectiequote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Day het volgende:
Jo had eerst dylectie, waar ze over heen is gegroeid (wat niet kan) en 2 minuten later was het Dyscalculie.
"eidetisch geheugen"quote:Op zondag 6 maart 2011 23:37 schreef mYsca het volgende:
Hoogbegaafd ? Zal wel eidetisch geheugen hebben.
Hoogbegaafd vind ik nu wel heeel ver gaan
Ja, stream 5 t/m 8 speciale Alphons stream. Hij heb het programma alleen voor zich zelf gemaakt weet je.quote:
ik heb vandaag gewoon alle streamlocks gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
De helft slaapt al ruim een uurquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef MargrietV het volgende:
Lol Joann maakt gewoon veel gebruik denk ik van Windows Office.... en dan de correctie lol. Zo krijg je een brief aardig goed de deur uit.
Als maat voor hoogbegaafdheid wordt vaak het IQ genomen; men spreekt meestal van hoogbegaafdheid bij een IQ vanaf 130 (getest volgens David Wechsler; dit correspondeert met 136, 140 of 142 in andere tests). Dit komt erop neer dat degenen van de hoogste twee percentielen hoogbegaafd worden genoemd.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hoogbegaafd
Wat is dat toch hoogbegaafd?
Hoogbegaafdheid is meer dan alleen een hoog IQ hebben. Voor mij betekent hoogbegaafdheid oa een andere manier van denken.
Nu is op een andere manier denken niet zo erg, als je maar wederzijds begrip ontmoet. Aan dit laatste schort het vaak.
Doordat je een proces ingaat van onbegrip, raak je van de wal in de sloot. Allerlei overlevingsmechanismes worden in het werk gesteld, maar het blijken slechts fopspenen.
Opvallend is dat naast hoogbegaafdheid vaak parallelle verschijnselen optreden als: Hoogsensitiviteit, desoriëntatie (dyslexie / dyslcalculie / sociale fobie), beelddenken, AD(H)D en/of andere aandachtstekort problemen.
Ons systeem is om via onze ratio, gevoelsproblemen op te lossen, maar het is ons gevoel dat maakt of we ons goed voelen. Logisch lijkt het dan ook om via het gevoel naar de oplossing te gaan zoeken, met hulp van onze ratio.
Opvallend is het nog dat voeding zo'n grote invloed heeft op zowel het funcitoneren, als ook op ogenschijnlijk secundaire problemen, als huidproblemen, astma, bronchitus, angst e.d. Kijk voor voedingsadvies bij Hooggevoelig - HSP
Ik trap er niet weer inquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef md89 het volgende:
[..]
Nee ze maken zich klaar voor het hoerenfeest wat net is aangekondigd door de stem!(stream 5)
Pijnloos als je geen hersens hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"eidetisch geheugen"![]()
Is dat pijnlijk
Ik lees nu al drie weken verhalen wat hoogbegaafden allemaal niet kunnen.quote:
op elke stream wat andersquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
Wat een treurige ellende![]()
[ afbeelding ]
Zoiets bijvoorbeeld, zo moeilijk moet zo iets toch niet zijn. Aafke en Sharon hadden het er vanavond nog over dat ze meer hadden verwacht van het programma ...iets als fear factor of opdrrachten.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef RiftNL het volgende:
Komop stem ff de telefoon over laten gaan nu
jankenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik lees nu al drie weken verhalen wat hoogbegaafden allemaal niet kunnen.
Maar wat kunnen ze dan wel?? Blijkbaar ook al niet makkelijk de HAVO afronden.
Eckt eckt waar dit keer Pietert! Om 00:00 gaat het los! zie de tweet van alphons:quote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogbegaafdheid heb ook vaak een tegenpool he en dat laat Mo duidelijk zien. Zwakzinnigheid met dat gejank van haar steeds en wat zouden haar ouders denken en Nederland en dat is 31 jaarquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik lees nu al drie weken verhalen wat hoogbegaafden allemaal niet kunnen.
Maar wat kunnen ze dan wel?? Blijkbaar ook al niet makkelijk de HAVO afronden.
Weer faal zijn twitter is al 24 uur niet meer gebruiktquote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eckt eckt waar dit keer Pietert! Om 00:00 gaat het los! zie de tweet van alphons:
RT @alphons22: mensen om twaalf uur gaan we een onverwachte opdracht het huis ingooien. Dit gaat spectaculaire beelden opleveren! #sstnl
Ik bedoelde dus iBenny!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eckt eckt waar dit keer Pietert! Om 00:00 gaat het los! zie de tweet van alphons:
RT @alphons22: mensen om twaalf uur gaan we een onverwachte opdracht het huis ingooien. Dit gaat spectaculaire beelden opleveren! #sstnl
Tja dan ben ik ook hoogbegaafd bij deze.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hoogbegaafdheid heb ook vaak een tegenpool he en dat laat Mo duidelijk zien. Zwakzinnigheid met dat gejank van haar steeds en wat zouden haar ouders denken en Nederland en dat is 31 jaar
Van die dingen die je onder je schoenen moet binden idd.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef MargrietV het volgende:
Ze moeten Karim een paar rolschaatsen geven en dan door het huis laten racen. Wel die ouderwetse rolschaatsen, maken meer lawaai
*zucht* van zeikuser naar partypooper.. knap hoor!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Weer faal zijn twitter is al 24 uur niet meer gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |