jij hebt nog nooit pica gezienquote:Op zondag 6 maart 2011 21:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik zou je best doenik ben ook geen lesbo
Weer verder met een leuke topicwending dus.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahahaha oostblokker gekke meid
[..]
jij hebt nog nooit pica gezien
wel camquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hahahaha oostblokker gekke meid
[..]
jij hebt nog nooit pica gezien
wat ga je haar gevenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik ga je geven Oostblokker, ik ga je geven.
Klinker nog nooit gezien hebbenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef cool15 het volgende:
kinker kheb trouwens nooit een picca van jou gezien
ik eerstquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik ga je geven Oostblokker, ik ga je geven.
ik probeer jou losser te makenquote:
Supporter zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Klinkerbotsing nog nooit gezien hebben
wat wat watquote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Klinkerbotsing nog nooit gezien hebben
Ahw, another defender of klinkerbotsing. Lief van jequote:
Hee, dat zou tussen ons blijven.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
morgen probeer ik zieje me ik ga beetje sexy doen op cam
Trollquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ahw, another defender of klinkerbotsing. Lief van je
kan ik je msn krijgenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ah duidelijkquote:
spannend!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jaquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef broodjeeimetui het volgende:
Verkapte nachtbagger
Klinker ben je al aan het hosselen?
jijquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ahw, another defender of klinkerbotsing. Lief van je
ja ik hossel oostblokker jweetquote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef broodjeeimetui het volgende:
Verkapte nachtbagger
Klinker ben je al aan het hosselen?
dat heet jaloeziequote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik geef nooit me msn uit aleen meisjes me vriendje wil dat liever niet
jatogquote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oeeeh, klinkt goed.Gaan we samen wodka drinken in Polen?
![]()
je moet elkaar vertrouwen dat je andere niet fuckt...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hij mag ook niet van mij meisjes in zijn msn ik neuk hem gelijk hard beetje beetje
Al progressiequote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij
[..]
ja ik hossel oostblokker jweet
En dat denk jij omdat?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Klinkerbotsing's E-tepel groeit met de minuut
Maar dat weet haar vriendje niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
Ik snap iets niet, TS mag geen mannen op msn hebben maar geilt wel op alle mannen op Fok!
It's obvious.quote:
geilen is heel groot wordquote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Dimens het volgende:
Ik snap iets niet, TS mag geen mannen op msn hebben maar geilt wel op alle mannen op Fok!
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
morgen gaan we cammen; dan gaat ze bewijzen dat ze geen troll is
En hij vind het goed dat jij op Fok! zit?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn vriendje weet alles vann mij !
Daar is een nog ander topic voor.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef Oostblokker het volgende:
hij is de enigste die mij in bed wiepa wiepa geeft hij weeet hoe hard ik kreun
yep omdat ik niks verkeerd doe ik stuur geen dingen zoals kom afspreken en neuk me hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
En hij vind het goed dat jij op Fok! zit?
Waar pretendeer ik dat ik een probleem met je heb sahbi?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan met mij?
Ik lig nu met koppijn in bed en zit op m'n mobielquote:
Maar waarom niet, ik zou je wel geven hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
yep omdat ik niks verkeerd doe ik stuur geen dingen zoals kom afspreken en neuk me haha
Nou door je sarcastische opmerkingen en alles.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar pretendeer ik dat ik een probleem met je heb sahbi?
DEALquote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik lig nu met koppijn in bed en zit op m'n mobiel. Als je het morgen in nog zo'n pareltje van haar vraagt geef ik hem
Je kent E-Penis toch. Nou dit is hetzelfde maar jij bent een vrouw, snapje?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou door je sarcastische opmerkingen en alles.E-tepel; echt wtf?
daarom nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar waarom niet, ik zou je wel geven hoor.
Ja dat weet ik maar ik snap het verband niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je kent E-Penis toch. Nou dit is hetzelfde maar jij bent een vrouw, snapje?
Goh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |