quote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
Aanvankelijk hadden we het plan opgevat om een rustige avond in het uitgaancscentra te beleven.
Ik keek nu wat rond. Op de dansvloer zag ik schaars geklede chickita’s.
Zij stond vlak voor de dansvloer. Om meteen indruk te maken besloot ik een simpele opener erin te knallen.
De dame in kwestie was nu ineens niet meer zo leuk.
Ik leef in een oneerlijke wereld.
Goed initiatief, wil jij summarizer worden op FOK! ?quote:
Dit+ Verzonnen verhalen. Trieste lui die daar hun tijd mee verdoenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Broder het volgende:
[..]
Overduidelijk niet het lezen waard dus.
TS huilt nu in een hoekje, heel stilletjes. Wat doe je, manquote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Hou eens op met die stomme topics en op internet te doen alsof je heel stoer bent.
Waar doe ik stoer dan impotente kaaspik?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:41 schreef Sapstengel het volgende:
Hou eens op met die stomme topics en op internet te doen alsof je heel stoer bent.
Kijk nu is die gepikeerd, omdat niemand leuk reageert op zijn verzonnen verhaalquote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waar doe ik stoer dan impotente kaaspik?
Ah, toch nog iemand.quote:
Dan begin je bij 90% van die 'bazen' hardop te lachen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef DaggerOne het volgende:
TS post eens pics van jezelf, ik ben benieuwd of je echt zon baas bent als je doet vermoeden.
Neef van Bassiequote:Op zondag 6 maart 2011 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan begin je bij 90% van die 'bazen' hardop te lachen.
Ik pretendeer nergens dat ik een baas ben.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef DaggerOne het volgende:
TS post eens pics van jezelf, ik ben benieuwd of je echt zon baas bent als je doet vermoeden.
Je bent gewoon outgoing en straat. that's all.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik pretendeer nergens dat ik een baas ben.
IK snap je houding jegens mij niet. Enkel post ik een gegronde klacht, waarom doe je zo?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Je bent gewoon outgoing en straat. that's all.
Niks mis mee toch
Wat doe ik dan. Waarom ben ik nou weer de gebeten hondquote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
IK snap je houding jegens mij niet. Enkel post ik een gegronde klacht, waarom doe je zo?
Afzeiken?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:50 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat doe ik dan. Waarom ben ik nou weer de gebeten hond
Begripvolle reactiequote:
quote:
Kijk, nu je het gelezen hebt, is het van afzeiken naar een mening gegaan.quote:
He er reageert iemand. Toch nog beetje hoop voor TS.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:21 schreef Romanov het volgende:
[..]
Kijk, nu je het gelezen hebt, is het van afzeiken naar een mening gegaan.
En daar hebben mensen recht op...
(ingedekt als beton...)
Naar Libie sturen als ruilmiddel voor onze jongens! (en meisje).quote:Op zondag 6 maart 2011 22:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
He er reageert iemand. Toch nog beetje hoop voor TS.
Nee maar sorry maar verhaal boeide me totaal niet. Wat moeten we hiermee?
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:34 schreef hakunamatafaka het volgende:
Nu begon ze een eeuwigdurend relaas,over iets wat mij geen reet kon schelen. ‘Wat heb ik gvd met jou inmiddels ex vriend te maken.. volgespoten angorakonijn’, dacht ik stilletjes. Doch knikte ik instemmend mee, met alle oninteressante bullshit dat ze kwijt moest.
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef De_Viborateur het volgende:
Lief dagboek... Vandaag was TS een faggot.
Welkom. Geen 1 van mijn topics gaan aan jou voorbij he?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:21 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Hoi hakumatafaka, weer lekker gedroomd?
Hyves : /quote:Op maandag 7 maart 2011 08:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
Dat is niet zo best. Hoe heb je haar ontmoet.
quote:Op maandag 7 maart 2011 11:52 schreef JANweethetbeter het volgende:
Sterker nog, ze woont bij me in.
Dit moet stoppen.
Na wintersport brei ik er een eind aan denk ik.
Ze is wel lekker, maar dat niveauquote:Op maandag 7 maart 2011 11:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Hakunamatafaka topic.
Helemaal gelezen, niet helemaal terechte klacht. Je had kunnen weten dat ze door zou blijven lullen.
[..]![]()
![]()
quote:Wat heb ik gvd met jou inmiddels ex vriend te maken.. volgespoten angorakonijn
zou je het dan als 1e post kunnen zetten?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Goed initiatief, wil jij summarizer worden op FOK! ?
Ongeletterde kuddedierenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef jeloen het volgende:
[..]
zou je het dan als 1e post kunnen zetten?
las het toen ik heel die lap onzin gelezen had pas
Nee jij trekt volle zalen met je naar het Nederlands vertaalde 4chan posts.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef De_Viborateur het volgende:
Lief dagboek... Vandaag was TS een faggot.
Nee helaas. Vrij rustig avondje/nachtje.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef Maikuuul het volgende:
Goed verhaal, verzonnen of niet leuker dan het gemiddelde topic in klb
TS had je haar achteraf nog gevingerd ofniet ?
Lulzquote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kijk nu is die gepikeerd, omdat niemand leuk reageert op zijn verzonnen verhaal
Neem het mee voor de volgende keerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Uit beleefdheid ja. Had verwacht dat ze er niet op zou ingaan.,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |