Die hebben xtc opquote:Op maandag 7 maart 2011 00:45 schreef richard_prf het volgende:Verder heb ik bijna altijd last van vreemde gasten die me zomaar gaan omhelzen tijdens uitgaan zonder dat ik ze aankijk ofzo. Niet dat ik het heel erg vind maar ik heb toch liever dat dit gebeurd door het andere geslacht ookal is het natuurlijk onrealistisch om te denken dat het uit het niets gebeurd.
Yup, ben bang dat dat de enige methode is...quote:Op maandag 7 maart 2011 00:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je moet jezelf gewoon in het diepe gooien. Het is niet anders. Alleen ervaringen maken een mens wijzer.
Geen reden voor. Je gaat het geweldig vinden als je eenmaal gewend bent daar te zitten. Ik had echt totaal geen zin om op kamers te gaan toen het moment daar was (erover denken is altijd leuk maar als het dichterbij komt wil je opeens niet meer). En daar komen mijn eerste successen met vrouwen ook vandaan, dus het is wel zeker een goede stap.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:55 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Yup, ben bang dat dat de enige methode is...
Over paar weken ga ik op mezelf wonen (ben 25 dus word wel eens tijd), weg bij me ouders van de zolder af.. dus dan leren om op 2 voeten te staan ipv gedragen te worden door mammie..
heb er zin in maar schijt ook wel in me broek tbh.
Hoe heb je dan uiteindelijk TOCH die stap gezet?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:
Ik had echt totaal geen zin om op kamers te gaan toen het moment daar was (erover denken is altijd leuk maar als het dichterbij komt wil je opeens niet meer).
Moeten is ook watquote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe heb je dan uiteindelijk TOCH die stap gezet?
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Hoe heb je dan uiteindelijk TOCH die stap gezet?
Inderdaad, ik had weinig keus. Ik wou ergens een opleiding starten. De eerste twee dagen is het wennen, maar daarna wil je nooit meer iets anders.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Supersoep het volgende:
Misschien heb je wel geneukt in de WC's en weet je het niet eens.
Nee zoiets zou ik niet zomaar vergetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Supersoep het volgende:
Misschien heb je wel geneukt in de WC's en weet je het niet eens.
Die MSN-naam van die vriend van jequote:Op maandag 7 maart 2011 17:47 schreef richard_prf het volgende:
Carnaval gaat niet door helaas vandaag. Teveel zijn ziek door de alcohol aangezien ze de hele week al uitgaan. Dus geen verslag. Heel misschien ga ik morgen nog.
Ik baal er best wel van, want het was echt een leuke dag afgelopen zaterdag tot het punt waar ik echt teveel op had.
Ik had nog eens nagevraagd of mijn vriend had gezien hoe ik haar benaderde en hij zei:
7-3-2011 19:04:42 @ Breda Melvin (L) Steffanie (F) 28-12-10 (F) Dreams can come true (L) Richard nee kwam een beetje van allebei de kanten
7-3-2011 19:05:10 @ Breda Melvin (L) Steffanie (F) 28-12-10 (F) Dreams can come true (L) Richard jullie kropen naar elkaar toe en jij lachde naar haar en toen begonnen jullie te praten ofzo
Echt kut dat ik het niet meer weet, Ik was op dat moment aangeschoten, helaas heb ik nog wat sterke drank op nadat ze terug liep naar haar vriendinnen en ben ik het belangrijkste vergeten.
Richard heeft met carnaval op de WC 'n meisje een veeg gegeven, dus er zit wel degelijk vooruitgang in.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Neuralnet het volgende:
Wat wachten de mensen die moeite hebben met vrouwen nu van al deze topics? Ik zie geen vooruitgang.
Je kunt je afvragen of je daarmee scoort als het geen carnaval is...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef richard_prf het volgende:
Het was de alcohol dat controle over me nam en de moeilijkste stap voor me heeft overgenomen, namelijk het benaderen.
Nee denk het niet. Maar nu durf ik misschien met veel minder alcohol tot benadering over te gaan. Dat ik zeg maar meer oogcontact durf te maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of je daarmee scoort als het geen carnaval is...
Geen tel nr gescoord? Waarom gebeurde er niets?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:59 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Maar nu durf ik misschien met veel minder alcohol tot benadering over te gaan. Dat ik zeg meer oogcontact durf te maken.
Ze moet wel een beetje interesse in me hebben gehad want ze was nog nuchter en ze vroeg ook of ik nog studeerde en hoe oud ik was enzo.
Weet ik niet. Ik dacht er helemaal niet aan. Ik was teveel bezig om het gesprek draaiende te houden.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Geen tel nr gescoord? Waarom gebeurde er niets?
Trainingstechnisch heeft hij er ook weinig aan, denk ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Hier kwam ik eerder al mee op de proppen, maar hij wil enkel West-Europese vrouwen.
Hoiquote:Op maandag 7 maart 2011 23:02 schreef Halcon het volgende:
Vanavond niet carnavallen, Richard?
Waar heb je Strawberry gelaten?
Wat een persimistische interpretatie.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef richard_prf het volgende:
Het was de alcohol dat controle over me nam en de moeilijkste stap voor me heeft overgenomen, namelijk het benaderen.
Drank verlaagt wel drempels. Maar goed, als hij het met drank op kan en hij zet zich even over de eerste zenuwen heen dan moet het nuchter ook wel lukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat een persimistische interpretatie.
Zelfs dronken, zonder goed te beseffen wat je doet, lukt het al om de moeilijkste stap te zetten. Zo moeilijk kan die stap dus niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |