Hoezo niet duidelijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi liefde enzo.. ik ben moe.. en wat een gigantisch goede muziek!
wie draait er? word niet echt duidelijk uit het rooster ofzo.. of ik ben gewoon te moe
DV is te bang om te reageren, dus houd het op. Ze wil rellen tegen mij, kom maar op. Ik laat niets van haar heel, helemaal niets.quote:
Ik heb geloof ik een ruzie gemistquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik bemoei me lekker niet met die ruzie.
weet ik veel, ik keek en wist het nog niet.. maar moequote:
ik ga wel een andere rel opzoeken of creerenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is wel uitermate teleurstellend
Haha ja rick die ging ook een keer op scooten van z'n vriendin rijden en toen viel ie. Hele scooter kapot!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja, over Rick zijn scooter enzo
symphquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet ik veel, ik keek en wist het nog niet.. maar moe
Wijs.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
stioer man, echt heel stoerquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
DV is te bang om te reageren, dus houd het op. Ze wil rellen tegen mij, kom maar op. Ik laat niets van haar heel, helemaal niets.
welke ruzie?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stoer.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
DV is te bang om te reageren, dus houd het op. Ze wil rellen tegen mij, kom maar op. Ik laat niets van haar heel, helemaal niets.
Ik maak hem helemaal kapot als hij niet met zijn tengels van Guus afblijft.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja, over Rick zijn scooter enzo
Haha ja en met zijn eigen scooter ook! Wat een kneus!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha ja rick die ging ook een keer op scooten van z'n vriendin rijden en toen viel ie. Hele scooter kapot!
quote:
wel in onz houden hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga wel een andere rel opzoeken of creeren
Ja hij dik stoer proberen een wheelie te doen gaat ie op z'n bek, iedereen lachen hij huilen!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha ja en met zijn eigen scooter ook! Wat een kneus!
Wat? Volgens mij is dat een andere Rickquote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik maak hem helemaal kapot als hij niet met zijn tengels van Guus afblijft.
ik ga wel een kat plagen ofzoquote:
Krijg je met vmbomatties hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja hij dik stoer proberen een wheelie te doen gaat ie op z'n bek, iedereen lachen hij huilen!
Ik mag hem in ieder geval niet. Welke Rick het ook is. Niemand zal het ooit weten.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat? Volgens mij is dat een andere Rick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |