SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
BAM!quote:In de 17e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Naud Prent van PRT werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0-2.
quote:In de 19e minuut wist Teemu Ylimartimo door de centrale verdediging van de gasten te glippen en de 1-2 te scoren.
quote:In de 19e minuut wist Teemu Ylimartimo door de centrale verdediging van de gasten te glippen en de 1-2 te scoren.
quote:
BAM!quote:Tobias Falkström gaf de fans van Dynamo nog meer reden tot juichen toen hij in de 16e minuut de voorsprong van zijn ploeg wist te vergroten. Uit een aanval over rechts scoorde hij 2-0.
quote:De manier van spelen veranderde toen de spelers van Dynamo het rustiger aan gingen doen en zich terugtrokken op eigen helft om de tegenstander op te vangen.
Goed voor VJquote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef NelisZ het volgende:
* NelisZ voelt een naaipartij aankomen
Ik sta al 1-0 achter, en net rood voor mn derde aanvaller...
Gelukkig daarbij wel zn aanvoerder van het veld getrapt
Wat houdt dit in?quote:Na 18 minuten mondde een counteraanval van Dynamo uit in een vrije trap op een redelijke plek. De verdedigers reageerden echter heel adequaat op de indirecte vrije-trapcombinatie. Een mooi schoolvoorbeeld van "hoe verdedig ik een vrije trap" - de aanvallers kregen nauwelijks de kans om te scoren.
BAM!quote:Dynamo liet in de 20e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Gysbert Velde kon onbedreigd op de keeper af en legde de 3-0 erin.
Dat dan weer wel, helaas was dat niet het doel van dit seizoenquote:
Een mislukte indirecte vrije trapquote:
Kan je het nemen van goede indirecte vrije trappen beīnvloeden?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je het nemen van goede indirecte vrije trappen beīnvloeden?
Dus niet een knakker met goddelijk SH invoeren als SH-nemer?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Spelhervatten trainen (op al je spelers)
Ook wel, maar het idee achter indirecte vrije trappen is juist dat alle spelers meedoen...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus niet een knakker met goddelijk SH invoeren als SH-nemer?
quote:
quote:
Yepquote:
quote:De bezoekers waren in dit deel van de wedstrijd duidelijk sterker met verscheidene kansen om op voorsprong te komen, zeker toen Ziv Vardi de hele linkerverdediging uitkapte en alleen voor keeper Wout van den Bosch kwam te staan, maar deze vertoonde een perfecte reflex.
Alweer een goede actie van je kloon, wat een topper is het ook!quote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef NelisZ het volgende:
Whoppaaa
Direct maar de 2-1 gemaakt, ff orde op zaken stellen!
quote:José Vidal liet op pure snelheid zijn directe tegenstander staan en legde de bal vervolgens panklaar neer voor Tobias Falkström, die de 4-0 scoorde.
Kampioenschap is binnen!quote:Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van De Bulls door Levas Mikolajnas uitgebreid tot 3-1.
quote:
quote:
Ja geniaal he!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alweer een goede actie van je kloon, wat een topper is het ook!
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja geniaal he!![]()
En dat met matig keepen.
Ach, kampioen was misschien ook wel iets teveel van het goedequote:
tuurlijk nietquote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, kampioen was misschien ook wel iets teveel van het goede
Heb je dan een team dat goed genoeg is om de volgende divisie aan te kunnen?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, kampioen was misschien ook wel iets teveel van het goede
Nee, maar dat extra P/D duel was wel fijn geweestquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je dan een team dat goed genoeg is om de volgende divisie aan te kunnen?
Vanwege de training?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat extra P/D duel was wel fijn geweest
En inkomstenquote:
Ok.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En inkomsten![]()
Maar 49% bbz bij counter en een tegenstander met een pullback... blijft een klein kansje bestaan!
Perfect voor de counter!quote:savieboys domineerde de wedstrijd en mocht 54 procent balbezit laten aantekenen.
BAM!quote:In de 16e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Vlaho Farina de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
Ik heb ook even iets in je gastenboek gezet.quote:
1 2 3 4 | 45:00 W.V. domineerde de wedstrijd en mocht 59 procent balbezit laten aantekenen. 45:00 Bij rust stond er 3-1 op het scorebord. |
1 2 3 4 | 45:00 Haakster had het meeste balbezit, namelijk 60 procent. 45:00 Bij rust stond er 2-0 op het scorebord. |
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef PeeJie_ het volgende:
Binnen 6 minuten 2-0 voor.. Tegen de eennalaatste weliswaar
Ik kom niet meer bij als ik win.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb ook even iets in je gastenboek gezet.
Hopelijk werkt de tactiek
Edit: Als hij nou ook nog al z'n kansen gaat missen, gaat het er wel goed voor je uitzien natuurlijk
quote:
Heel goed, schop ze maar neer!quote:TadeᨠVachek van MRK raakte in de 20e minuut geblesseerd aan zijn achillespees, maar weigerde van het veld te gaan.
Hij presteert een beetje minder.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:56 schreef Armageddon het volgende:
Maakt dat nou nog wat uit? Als er zo'n speler met een pleister rond loopt?
Mooi, nog meer balbezit.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij presteert een beetje minder.
Nee, er stond dat er een verdediger niet op stond te letten van MRK.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die goal die je scoorde, was dat eigenlijk over de vleugel?
Volgensmij betekent dat niks. Speelt Tommy Nyberg op de vleugel?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, er stond dat er een verdediger niet op stond te letten van MRK.
Nee is een spits.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:01 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Volgensmij betekent dat niks. Speelt Tommy Nyberg op de vleugel?
Ongelooflijk dat je met al je CA's naar het middenveld daar toch die kans afmaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 21:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee is een spits.
Czidor en Serrat zijn vleugels.
BAM@!@quote:Een vlotte aanval over de linkerflank werd vanuit een moeilijke hoek afgerond door Marc Masjoan, waarmee Dikkerds de voorsprong uitbreidde: 2-0.
Tis een toppertje die Nyberg.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je met al je CA's naar het middenveld daar toch die kans afmaakt
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat je met al je CA's naar het middenveld daar toch die kans afmaakt
[..]
BAM@!@
*BAM!*quote:49:06
Ladderzatsquad played a good counterattacking move down the left 49 minutes into the match, with Eli van Rooij finishing well for 0 - 1.
quote:Ilya Stalling van Dikkerds moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Jesse Groener.
Nouja die gast waar ik t voor probeerde staat zelf ook achter. Alles voor niks dus.quote:Na 54 minuten vond savieboys-speler Alcide Liva een gaatje in de verdediging en kon de bezoekers op 0-1 zetten.
quote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Dikkerds na een aanval over de linkervleugel op een 3-0 voorsprong kwam. Storm Prent kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
Niet eens mijn beste team, ik had gehoopt dat hij zou winnen en de #1 zou verliezen. Deze gozer is by far mijn beste concurrent. Goed, nummer 1 staat ook voor.quote:
Heb ik ook soms, wacht maar tot de 44e minuutquote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef Armageddon het volgende:
Zeg IPeePie. Er is helemaal geen actie.
quote:After 58 minutes of play, Ernest Buijk evened things up for PBSV with an impressive goal coming up the middle. 1 - 1.
Ik zei toch dat dit drukke minuten zouden wordenquote:
quote:41:00
Er zal nog veel worden nagepraat over de strafschop die de bezoekers in de 41e minuut op een 1-2 voorsprong bracht. Honorato Leite twijfelde geen seconde en scoorde met een lage schuiver.
Ik sta 1 punt voor.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:16 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dit drukke minuten zouden worden.
Moet je eigenlijk winnen, of is een gelijkspel ook goed?
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
Hoppa, de 3de penalty van de wedstrijd maakt 2-1 voor mij
quote:42:03
In de 42e minuut werd pijnlijk duidelijk dat Spring-speler Carlos Gustavo Huel zonder scheenbeschermers speelde. Na een duel om de bal schreeuwde hij het uit van de pijn. Voor de toegesnelde verzorger was een snelle blik op het getroffen scheenbeen voldoende. Hij gebaarde naar de kant dat er gewisseld moest worden. Amedeo Serbelloni kwam er in.
Zeg, IPeePie, zonder jouw tactiek had ie veel en veel meer balbezit gehad. Denk ik.quote:45:00
Op Twitter werd een ruststand van 1-2 gemeld.
45:00
MRK had met 51 procent balbezit een veldoverwicht.
BAM BAMquote:Pascal Prent van PRT strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 66e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 1-3.
Ja, maar eigenlijk is het net niet geluktquote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zeg, IPeePie, zonder jouw tactiek had ie veel en veel meer balbezit gehad. Denk ik.
Ik heb er vertrouwen in. Ik denk dat het een gelijkspel gaat worden.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is het net niet gelukt
Neequote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb je trouwens gelezen dat Storm gescoord heeft?
quote:
En dat als verdedigende middenvelderquote:Het werd er niet beter op voor het bezoekende team toen Dikkerds na een aanval over de linkervleugel op een 3-0 voorsprong kwam. Storm Prent kwam als doelpuntenmaker in de boeken.
hij staat 2 - 3 voorquote:Op zondag 6 maart 2011 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan moet je nog 2 goals maken...... Red je dat?
quote:
quote:Dynamo-speler Jesper Benneker deed zijn ploeggenoot Tobias Falkström versteld staan met een plotselinge pass. Deze was te verrast om de kans te verzilveren.
http://hagonline.org/#manual-chapter#id=3quote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef elby1988 het volgende:
Zijn vanavond trouwens al de P/D duels bekend?
quote:Saints liet zich niet uit het veld slaan en in de 89e minuut kwam Felix Lepolder met de 4-1. Na een paar uitstekende acties op rechts kreeg hij de bal op een presenteerblaadje en maakte het af met een stiftje.
Ja dusquote:Op zondag 6 maart 2011 21:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://hagonline.org/#manual-chapter#id=3
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kampioen !!!![]()
![]()
![]()
˛quote:Op zondag 6 maart 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn net aangekochte spits maakt wel een helden debuut ! Rood na 16 seconden !quote:44:16
Breda moest in de 44e minuut met een man minder door, omdat Naum Pashtriku rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.
44:07
Geoffrey Simonet verblufte het publiek met een mooi opgezette counteraanval over links, wat voor Breda de 2-1 opleverde.
44:00
Na 44 minuten wilde de coach van Breda nieuwe energie in het spel brengen. Gabriel Camptor gaf zijn vervanger Naum Pashtriku een snelle omhelzing toen hij het veld verliet.
![]()
![]()
![]()
![]()
16 secondenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mijn net aangekochte spits maakt wel een helden debuut !
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Mijn net aangekochte spits maakt wel een helden debuut ! Rood na 16 seconden !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de andere kant, gewaagd aan elkaar en dan kan het kwartje twee kanten opvallen...Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Vandaag
21:47 Werd topscorer van V.126 (Nederland) in seizoen 33 met 13 goals.
14-11-2010
21:48 Werd topscorer van V.126 (Nederland) in seizoen 32 met 16 goals.
25-07-2010
21:47 Werd topscorer van V.126 (Nederland) in seizoen 31 met 12 goals.
Dat is wel een leuke hattrick jaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb nu trouwens ook drie keer achter elkaar de topscoorder van de competitie geleverd, en drie keer dezelfde spelerDat is een vrij unieke hattrick denk ik
[..]
Ik heb ook een speler gehad die drie seizoenen op rij topscoorder werd. Wel niet in dezelfde divisie...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef NelisZ het volgende:
Ik heb nu trouwens ook drie keer achter elkaar de topscoorder van de competitie geleverd, en drie keer dezelfde spelerDat is een vrij unieke hattrick denk ik
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:49 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het kampioenschap!quote:Henrique Marques van Spring buitte in de 62e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 1-3.
quote:
Denk het wel. Al zijn er wel wat weinig kansen, dus ik verwacht wel weer een gekke 89e minuut. Maar dan nog, 3 goals ga je niet meer tegen krijgen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga op van de zenuwen man! Issie binnen denk je? Ik durf niet meer te kijken.
Die linkeraanval was wel een beetje overkill, vind je niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
Beste wedstrijd ooit gespeeld
[ afbeelding ]
Mooie aanval inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is ook de bedoeling. Gewoon volle gas. BAMquote:Op zondag 6 maart 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Die linkeraanval was wel een beetje overkill, vind je niet?
de winnende coach heeft natuurlijk altijd gelijk, maar had je niet beter voor vleugelaanval kunnen spelen?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling. Gewoon volle gas. BAM
Tja... misschien welquote:Op zondag 6 maart 2011 22:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de winnende coach heeft natuurlijk altijd gelijk, maar had je niet beter voor vleugelaanval kunnen spelen?
Ugh..quote:Na 79 wedstrijdminuten pikte MRK-speler Jac Althuisius een pass vanaf rechts op, legde aan en scoorde onhoudbaar. Protesten dat hij buitenspel zou hebben gestaan, werden door de scheidsrechter weggewuifd: 2-3.
Ik ga doodquote:79:32
Na 79 wedstrijdminuten pikte MRK-speler Jac Althuisius een pass vanaf rechts op, legde aan en scoorde onhoudbaar. Protesten dat hij buitenspel zou hebben gestaan, werden door de scheidsrechter weggewuifd: 2-3.
maakt niet uit natuurlijk in dit geval.. ik weet ook niet of het handig is met maar 1 hele sterke vleugel.. maar ik gooi even een balletje op..quote:
quote:
quote:4
Een blunder in de verdediging leidde in de 80e minuut tot een overname op rechts, die Spring op 2-4 zette. Doelpuntenmaker was Honorato Leite.
KAMPIOENEN!!!quote:80:34
Een blunder in de verdediging leidde in de 80e minuut tot een overname op rechts, die Spring op 2-4 zette. Doelpuntenmaker was Honorato Leite.
Ja.. daar twijfel ik altijd over. Straks ga ik wel 3-5-2 spelen dus dan ga ik zeker vleugelspel ballenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maakt niet uit natuurlijk in dit geval.. ik weet ook niet of het handig is met maar 1 hele sterke vleugel.. maar ik gooi even een balletje op..
je ging toch 442 ballen?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja.. daar twijfel ik altijd over. Straks ga ik wel 3-5-2 spelen dus dan ga ik zeker vleugelspel ballen
Ik ben erg blij dat m'n advies geholpen heeft, maar ja, misschien had je sowieso wel gewonnen.quote:
2-5!quote:In de 82e minuut kwamen de bezoekers op 2-5 via Tommy Nyberg, die een aanval van links wist af te ronden na een spectaculaire schaarbeweging die iedereen op het verkeerde been zette.
lekkere ratings hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[ afbeelding ]
aha.. je traint dan wel maar 7 verdedigers..quote:Op zondag 6 maart 2011 22:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het zal een combi van 3-5-2/4-4-2 worden ( had ik even erbij moeten zeggen ).
Hehe ik bedoel 3-5-2/4-4-2 op de zondag en op de woensdag altijd met 5 verdedigersquote:Op zondag 6 maart 2011 22:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha.. je traint dan wel maar 7 verdedigers..
Nee, zonder jouw tactiek was ik kansloos. De eerste wedstrijd verloor ik met 0-4.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat m'n advies geholpen heeft, maar ja, misschien had je sowieso wel gewonnen.
[..]
2-5!
ahh.. sorry ik begreep het al niet helemaal..quote:Op zondag 6 maart 2011 22:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe ik bedoel 3-5-2/4-4-2 op de zondag en op de woensdag altijd met 5 verdedigersDus het zullen inderdaad "maar" 8 of 9 verdedigers worden.
Ik tikte het ook waardeloos hier neerquote:Op zondag 6 maart 2011 22:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh.. sorry ik begreep het al niet helemaal..
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, zonder jouw tactiek was ik kansloos. De eerste wedstrijd verloor ik met 0-4.
Dank je wel.
quote:FC Wansink - fcgroningen 1 6 - 0
DW United - De T-city`s 6 - 1
myAMSTERDAM - hotten 0 - 7
FC PeeJie - FC Crabatcha 8 - 1
Beidequote:Op zondag 6 maart 2011 22:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of ik lees het afschuwelijk slecht natuurlijk
Ik speel zelf ook nog in VIII hequote:Op zondag 6 maart 2011 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog tips voor VII? Volgens mij moet ik hard aan mijn middenveld gaan werken daar.
Dat is wel handig ja. Volgende week even een goede standaard opstelling maken.quote:
Dat is sowieso de bedoeling ja. Maar met 10 man moet het ook wel lukken in VI.quote:
Hoelaat precies?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Morgen de nieuwe divisies bekijken op alltid.
nicequote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Moon:
Van Nand krijg ik overigens 22,5k op dit moment.
184788776quote:Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat was zijn id nog eens, dan bookmark ik hem even.
ik hoop toch wel heel erg dat ik hem binnen kan halenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:42 schreef IPeePie het volgende:
Teamgeest: moorddadig
nice
Wordt het zelfvertrouwen eigenlijk ook gereset na het tussenseizoen?
quote:
Valt wel mee hoor, letterlijk iedereen hier heeft meer ervaring dan ikquote:Op zondag 6 maart 2011 22:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk jij bent de god of war in Hattrick.
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:52 schreef Mike-Style het volgende:
Deze week maar weer eens begonnen met Hattrick.
Moest wel opnieuw beginnen met een nieuw team maar goed dat maakt niet uit lekker opbouwen.
Ik ben niet weg geweest all1 had ik weinig te melden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:32 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Jij bent er ook weer?
Die speler van je heeft 2 keer gescoord
LOL! Nou je tactiek deed wonderen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef IPeePie het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee hoor, letterlijk iedereen hier heeft meer ervaring dan ik
Sterker nog, 5 van m'n 6 goals werden gemaakt door nieuwelingen. Mja, het hele middenveld is dan ook vernieuwdquote:Op zondag 6 maart 2011 22:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben niet weg geweest all1 had ik weinig te melden.
Staat hij in je basis 11 dan?
Je hebt aardig wat top aankopen gedaan dan aangezien Prent ook scored!
Stuur hem een berichtje anders..quote:Op zondag 6 maart 2011 22:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
LOL! Nou je tactiek deed wonderen.
Die MRK gast zit nu echt van.
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Stuur hem een berichtje anders..
krijg je vast een leuk antwoord
Goed ingekocht dus.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sterker nog, 5 van m'n 6 goals werden gemaakt door nieuwelingen. Mja, het hele middenveld is dan ook vernieuwd.
Pascal begon ook lekker trouwens. Meteen een goaltje.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ingekocht dus.
Leuk dat Tobias meteen in je basis mag beginnen!
Ik heb het m goed geleerd dus!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pascal begon ook lekker trouwens. Meteen een goaltje.
Ze zitten al op 32%... dus misschien nog vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer kan je zien in welke competitie je terecht komt volgend seizoen?
Als Altid de update heeft gedraait.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer kan je zien in welke competitie je terecht komt volgend seizoen?
Hij is ook zeker een van m'n betere spelers. Vooral als z'n PM iets beter wordt, zal hij snel beter wordenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed ingekocht dus.
Leuk dat Tobias meteen in je basis mag beginnen!
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef IPeePie het volgende:
Kan je op alltid straks ook zien wie er bij je in de competitie komt?
Ik ben blij dat ie goed getraint word. Het is altijd zo zonde als je na een paar seizoenen een oud jeugd speler op de tl ziet komen die niet getraint is....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:25 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hij is ook zeker een van m'n betere spelers. Vooral als z'n PM iets beter wordt, zal hij snel beter worden
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef IPeePie het volgende:
Kan je op alltid straks ook zien wie er bij je in de competitie komt?
Wat ga je trouwens doen met die waailap die je van mij gekocht hebt, een leveltje laten poppen en weer verkopen?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie goed getraint word. Het is altijd zo zonde als je na een paar seizoenen een oud jeugd speler op de tl ziet komen die niet getraint is....
[..]
Ja
Geen idee nog. Ik denk dat ik m voorlopig maar gewoon blijf trainen. Met zwak passen (als hij gestegen is) brengt hij niet bijzonder meer op dan toen ik m van je kocht.Ik denk dat ik m naar redelijk of goed train.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Wat ga je trouwens doen met die waailap die je van mij gekocht hebt, een leveltje laten poppen en weer verkopen?
Okquote:Op maandag 7 maart 2011 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik denk dat ik m voorlopig maar gewoon blijf trainen. Met zwak passen (als hij gestegen is) brengt hij niet bijzonder meer op dan toen ik m van je kocht.Ik denk dat ik m naar redelijk of goed train.
Hij is pas 17d dus ik heb nog even voor hij 19 is.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ok
Die andere gast die met wat spelers was blijven zitten van me, heeft ze weer op de TL gezet voor 50k meer. Hij heeft nog winst op ze gemaakt ook
Daar zou ik me zelfs kunnen handhaven met mn huidige 18 jarige trainies.quote:Hoofdpagina voor VII.22
Competitie plaats: 789 / 1024
Alweer!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:16 schreef Drassss het volgende:
Nondeknetter ik ga een drama seizoen krijgen
Dit keer een nog sterke V zoals het er nu naar uitziet. Uiteraard wachten wat er nog bijkomt.. maar hatstats van 270 t/m 300 doen pijnquote:
Auch dat gaat idd pijn doen ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit keer een nog sterke V zoals het er nu naar uitziet. Uiteraard wachten wat er nog bijkomt.. maar hatstats van 270 t/m 300 doen pijn
Ik hoop voor je dat je dan niet zo een naai seizoen krijgt als een tijdje terug. Toen riep je dat nl ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
VI.568 en de hoogste hatstats van de nieuwe teams is 266. Moet makkelijk te doen zijn om kampioen te worden.
Was om even aan te geven dat t niet veel is. De ranking zegt nu genoeg over de kwaliteit in die div. Zeker nu de beste 2 (waarvan de enige met meer dan 167 hatstats) promoveren.quote:Oh, en vooral niet naar de ranking van vorig seizoen kijken qua plaats van de divisie. Die klopt namelijk niet meer voor komend seizoen.
Het is dan ook een voorspelling. Als we allemaal rekening moeten houden met dat we genaaid kunnen worden, hoeven we geen enkele verwachting meer te posten natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dan niet zo een naai seizoen krijgt als een tijdje terug. Toen riep je dat nl ook.
Geef me 5 min en ik help met mee denkenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef Gijs_ het volgende:
Iemand zin om wat awards te verzinnen en een awardstopicje te openen? Ik wil wel wat ava's in elkaar knutselen als het zover is...
Maak even een awardtopic, en we verzinnen ze even. En dan maken we daarna een officiële lijst die men kan invullen.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:45 schreef Gijs_ het volgende:
Iemand zin om wat awards te verzinnen en een awardstopicje te openen? Ik wil wel wat ava's in elkaar knutselen als het zover is...
Whehe...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef Drassss het volgende:
Gaat ook tijd worden dat ik biedingen krijg op mijn jeugdspeler verdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga ook kijken hoe ver dat ik kom in de beker.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef Drassss het volgende:
Als mijn competitie echt zo sterk is als ik nu verwacht ga ik 100% voor de beker en een leuke reeks neerzettenKijken hoever ik kom.
Ik draai het gewoon om. Lekker op de zondag trainen en een matig team opstellen en woensdag vlammen. Het is niet anders vrees ik.. of er moeten straks alsnog 2 gruwelijke CM's op de TL komen.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken hoe ver dat ik kom in de beker.
Daarom moet ik zo snel mogelijk van al mijn trainees af. Dus de komende weken worden geen trainees meer aangekocht (deze week wel nog overigens)...
Als hij volgend seizoen weer topscoorder wordt dan heb ik ook een hattrickquote:Gisteren
21:47 Werd topscorer van VI.895 (Nederland) in seizoen 33 met 10 goals.
14-11-2010 (14/43)
22:48 Werd topscorer van VII.88 (Nederland) in seizoen 32 met 14 goals.
Even wachten tot na de volgende wedstrijd of update waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:34 schreef Mike-Style het volgende:
Huidige opdrachten
18 Opstelling wijzigen
Gedaan maar er gebeurt niks
Mooi, in ieder geval al 1 zichtbare skillstijding na de wedstrijd van net...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
3-0 verloren gister en daarmee 3e geworden, tsja.. Nederlaag op zich vind ik niet zo'n probleem, score(verloop) wel. Potdorie 4 counters, een reguliere kans en [Snel]-SE gemist..
Koploper/Kampioen kreeg wat last van onderschatting tegen de hekkensluiter (met tot op dat moment 0 punten), 5-0!! Maakt 'm ook meteen zo goed als kansloos in de p/d lijkt me. Nieuwe teams aldus Alltid behoren geen problemen op te leveren. Alleen nog even een nieuwe spits vinden de komende we(e)k(en).
Oja, de jeugd is weer kampioen, 3-6 gewonnen en met 12 uit 5 niet meer te achterhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |