Nee, da's nog 2 games geleden.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:19 schreef leonnoel het volgende:
Ah lekker, Haase al 15-0 voor in de volgende game volgens het scoreboard
Tim en ik mogen dat niet, de rest wel...quote:Op zondag 6 maart 2011 20:24 schreef leonnoel het volgende:
Ik zie dit niet meer mis gaan mensen! Of mag je dat hier niet zeggen?
Dat viel me vandaag ook op. Die clip van Martin Solveig bij 'Hello' staat 2-0 achter in sets, MP achter en gaat opeens goed spelen door een mooie vrouw op de tribune, kan alleen maar op hem gebaseerd zijn.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:34 schreef Norrage het volgende:
Hij doet het gewoon op de Martin manier. Ging ie niet de 3e set al service volley spelen op matchpoint tegen?
Hij heet trouwens ook al niet voor niets Martinquote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat viel me vandaag ook op. Die clip van Martin Solveig bij 'Hello' staat 2-0 achter in sets, MP achter en gaat opeens goed spelen door een mooie vrouw op de tribune, kan alleen maar op hem gebaseerd zijn.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat viel me vandaag ook op. Die clip van Martin Solveig bij 'Hello' staat 2-0 achter in sets, MP achter en gaat opeens goed spelen door een mooie vrouw op de tribune, kan alleen maar op hem gebaseerd zijn.
Je weet toch, de Daviscup (thuis) geeft mensen vleugels , dat zag je aan Marchenko vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:36 schreef leonnoel het volgende:
Rik de Voest en Kevin Andersson dus? Is te doen lijkt me!
Cadeautje voor ambro?quote:
quote:
Op gravel zou het 5-0 NL zijn, maar jaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:42 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Je weet toch, de Daviscup (thuis) geeft mensen vleugels , dat zag je aan Marchenko vandaag.
Ze zullen waarschijnlijk voor hardcourt kiezen en dan hopelijk outdoor. Dat ligt Nederland beter.
Davis Cup zit niet meer bij sport1 hoor..Niemand in Nederland bezit de rechten momenteel voor de davis cup wedstrijdenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:39 schreef Dirk-Paul het volgende:
Waren toch twee spannende wedstrijden. Jammer dat je het op een PC-schermpje moet kijken. Davis Cup zou wat mij betreft niet achter de decoder moeten zitten
Inderdaadquote:Op zondag 6 maart 2011 20:50 schreef leonnoel het volgende:
Ik heb altijd al zo'n Christophe Rochus gevoel gehad bij Rik de Voest, en dat is geen goeie zaak voor hem.
Grevvol brengt de VS nog niet naar de next levvolquote:Op zondag 6 maart 2011 21:26 schreef luckass het volgende:
Isner heeft gewoon nog alle moeite gehad tegen de nummer 352 van de wereld.
Heldquote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef luckass het volgende:
http://twitter.com/robin_haase/status/44500300433850369
Hij leeft nog
Vrouwenvoetbalquote:Op zondag 6 maart 2011 21:37 schreef Norrage het volgende:
Siemerink kan beter de Fed Cup coachen, daar past ie beter bij
ik zat al te kijken van wat er nou was aangepastquote:
Hier het MPquote:Op maandag 7 maart 2011 00:19 schreef luckass het volgende:
Interviews met Haase, Siemerink op knltb.tv
op het filmpje op tennistv zie je wel een reactie ergens tussendoor dat 'ie helemaal los gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 11:53 schreef Norrage het volgende:
Haha normaal is Robin echt van de extreme reacties, nu is het meer van..."godverdomme ik ben moe maar ik heb gewonnen" -> glimlach
lijnrechters zijn volgens mij altijd uit het land waar de wedstrijd gespeeld wordt..quote:Op maandag 7 maart 2011 12:12 schreef San_Andreas het volgende:
waren de lijnrechters en de scheidsrechter nou Oekraïens?
Huta krijgt nog ff een flinke elleboog op 0.24 - 0.25quote:
voor noc zal dat wel kwartfinale GS of master series toernooi zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 17:59 schreef F.M.D. het volgende:
even een offtopic vraag:
weet iemand aan welke norm de Bakker/Haase moeten voldoen om te worden toegelaten bij de olympische spelen van 2012?
Ok. In dat geval moeten ze nog wel een aantal hele goede resultaten boeken.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
Even gecheckd. Het is eerste 40 op geschoonde wereldranglijst op bepaalde datum
ze moeten om dubbel te kunnen spelen juist top 40 single staan.. maar dat kan veranderd worden als ze als vast team samen gaan spelenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef Tim86 het volgende:
Als Haase en De Bakker bang zijn dat ze dit niet halen moeten ze gewoon vaker dubbels spelen. Top 40 is een eitje daar.
geeft niksquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Tim86 het volgende:
Begrijpend lezen is een vak apart. Excuus: Ik ben net wakker na een apres-tentamen siesta
Klinkt goed zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We zijn weer terug en wat was het episch
- Goed en superspannend tennis
- Ongelofelijk veel lekkere wijven
- Dronkemansacties te over (denk aan kotsen, scoren, zingen, vechten, vlaggen meenemen e.d.)
- Temperaturen van -10, ook wel eens lekker bij een DC!
- Stakhovsky is ontzettend goed
- Haase is een baas want Marchenko liep 2,5 set lang letterlijk alles te raken
Oftewel, supermooi allemaal. Beetje jammer van de berichten dat de Nederlandse fans zo onsportief geweest zouden zijn. De Oekraïners waren gedurende het weekend echt vele malen irritanter. Bovendien waren Marchenko en Stakhovsky dat vakkundig aan het negeren, maar liepen ze wel vol continue te huilen als wij iets deden, de crybaby's![]()
Alleen op vrijdagmiddag dreigde het even tever te gaan in het Nederlandse vak wegens overmatige alcoholconsumptie. Althans, dat vond men bij de organisatie, want vanaf de tweede wedstrijd mocht er geen bier meer mee de tribune op. En dat sloeg echt nergens op, want we hebben ons niet anders gedragen als dat we nuchter zouden doen ...
Van gister tot vandaag 15 uur nonstop geslapen, zo erg was het ..
500? Cheap bastardquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef rhubarb het volgende:
ongeveer 500 euro in totaal voor o.a. 3 vliegreizen, 1 bus- en treinreis van 7 uur, 3 nachten ruim appartement Kharkov, 3 nachten in een crappy hostel in Kiev, eten, drinken en stappen in luxe clubs. Mede zo goedkoop gebleven door de goede voorbereiding van onze organisatie. Het was legendarisch mooi![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
500? Cheap bastard
Neuh, ik zit ook op zoiets, denk ietsje meer, 600 of zo ... iemand nog een idee voor een sponsor die de trip naar ZA kan gaan lappen?
quote:Roger Federer stelt zich na anderhalf jaar weer beschikbaar voor het Zwitserse Davis Cup-team. De 29-jarige tennisser wil met zijn land de wereldgroep bereiken. "Ik kijk er erg naar uit om Zwitserland te helpen weer terug te keren in de wereldgroep", zegt de nummer twee van de wereldranglijst op zijn website.
Zwitserland neemt het in de zomer op tegen Portugal. Winnen Federer en zijn kompanen die wedstrijd, dan mogen de Zwitsers in het najaar spelen om een plek in de wereldgroep voor 2012. Federer speelde in september 2009 tegen Italië het laatst voor zijn land. Hij won toen zijn beide wedstrijden in het enkelspel.
cool!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We zijn weer terug en wat was het episch
- Goed en superspannend tennis
- Ongelofelijk veel lekkere wijven
- Dronkemansacties te over (denk aan kotsen, scoren, zingen, vechten, vlaggen meenemen e.d.)
- Temperaturen van -10, ook wel eens lekker bij een DC!
- Stakhovsky is ontzettend goed
- Haase is een baas want Marchenko liep 2,5 set lang letterlijk alles te raken
Oftewel, supermooi allemaal. Beetje jammer van de berichten dat de Nederlandse fans zo onsportief geweest zouden zijn. De Oekraïners waren gedurende het weekend echt vele malen irritanter. Bovendien waren Marchenko en Stakhovsky dat vakkundig aan het negeren, maar liepen ze wel vol continue te huilen als wij iets deden, de crybaby's![]()
Alleen op vrijdagmiddag dreigde het even tever te gaan in het Nederlandse vak wegens overmatige alcoholconsumptie. Althans, dat vond men bij de organisatie, want vanaf de tweede wedstrijd mocht er geen bier meer mee de tribune op. En dat sloeg echt nergens op, want we hebben ons niet anders gedragen als dat we nuchter zouden doen ...
Van gister tot vandaag 15 uur nonstop geslapen, zo erg was het ..
Dat is wel netjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:37 schreef rhubarb het volgende:
ongeveer 500 euro in totaal voor o.a. 3 vliegreizen, 1 bus- en treinreis van 7 uur, 3 nachten ruim appartement Kharkov, 3 nachten in een crappy hostel in Kiev, eten, drinken en stappen in luxe clubs. Mede zo goedkoop gebleven door de goede voorbereiding van onze organisatie. Het was legendarisch mooi![]()
Snap nooit echt wat Federer nou wil met DC. Af en toe speelt hij tie's om in de wereldgroep te blijven maar hij heeft sinds 2004 niet (nauwelijks?) nog in de wereldgroep een tie gespeeld. Nu wil hij Zwitserland weer de wereldgroep in helpen, en dan wat?quote:
Haase is ook gewoon een aap eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar goed...wat ik wel hoorde, (ok de Oekrainers zijn zeikerds)..;maar dat ook een Robin Haase het Nederlandse publiek niet kon waarderen deze keer....
Fish kan in zn huidige vorm zomaar 2 singles winnen en met de Bryans heb je al 1 zekere winstpartijquote:Op maandag 4 juli 2011 15:54 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Kwartfinales:
Servie {voltallig} - Sweden {zonder Soderling}
Frankrijk {Tsonga, Gasquet, Monfils, Llodra} - Duitsland {Mayer, Kohlschreiber, Kas, Petzschner}
Argentinie {Del Potro, Nalbandian, Monaco, Chela} -Kazakhstan {Golubev, Kukushkin, Schukin, Korolev}
USA {Fish, Roddick, Bryans}- Spanje{zonder Nadal}
Twee worden harde afstraffingen (Servie en Argentinie), en Frankrijk mag ook geen moeite met Duitsland hebben. USA is favoriet op supersnel indoor hardcourt, maar ook zonder Nadal heeft Spanje nog beste een goede selectie, zelfs voor deze ondergrond.
USA is dan ook favoriet.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Fish kan in zn huidige vorm zomaar 2 singles winnen en met de Bryans heb je al 1 zekere winstpartij
Omdat ze met of zonder Soderling weinig/geen kans maken om te winnen en Soderling ziek was op Wimbledon, gok ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 01:27 schreef Szura het volgende:
Wat is Zweden zonder Söderling
Waarom doet ie eigenlijk niet mee?
Jaquote:
Stream: http://www.livestream.com/knltbdaviscupnedvssa?t=705728quote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:59 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Heeft iemand een link naar de livescores van Nederland? Ik kon niks vinden op de davis cup site.
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:52 schreef BobW het volgende:
Wat denken jullie, kan Schoorel van Anderson winnen?
Zal andersom ook gebeuren denk ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:03 schreef Szura het volgende:
Schoorel gaat Anderson gewoon kapot serveren.
quote:
quote:
Vrij logisch na een dergelijke post van Norrage.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:12 schreef tennisboy het volgende:
de 2se set heeft Schoorel helaas verloren met 6-4
Flo Mayah deed een Gasquetjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef luckass het volgende:
Wow, Gasquet wint met 4-6 4-6 7-5 6-3 6-3 na 4-5* in de derde.
Een mentaal sterke Gasquet? Dat is ook onge ... oh wacht, hij speelde tegen Florian Mayerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef luckass het volgende:
Wow, Gasquet wint met 4-6 4-6 7-5 6-3 6-3 na 4-5* in de derde.
Hier faalt ie ook ...quote:
hij won de eerste hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:13 schreef Tim86 het volgende:
pfffff dubbele fout en 5-3..Nederlanders en tiebreaks enzo
Denk jij dat de helden Sijsling/HutaGalung de dubbel gaan binnen koppen? Ik heb mijn twijfels, misschien Robin laten dubbelen als hij kan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 16:41 schreef Norrage het volgende:
0-4...goed gedaan Schoorel, maar net niet goed genoeg.
Hopen dat Robin wel van hem kan winnen.....dat zal samen met de dubbel de echte cruciale pot zijn..verwacht dat Schoorel namelijk ook van de Voest wint.
Federer verloor ook een set van een Portugees op indoor hard in Bern, als we het toch over "quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Troicki verliest de 3e set van Ryderstedt, 63 61 67
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer verloor ook een set van een Portugees op indoor hard in Bern, als we het toch over ""-prestaties hebben.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Laurent Bram ja
Die heeft 15 punten gewonnen in 18 games. De man is een paar jaar geleden gestopt als 'prof' om coach te worden. Toch knap dat Muller in zn eentje het DC-team op hetzelfde niveau als de Britten heeft gehouden de laatste jaren
Gewoon 3-0 Ferrer geworden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:46 schreef Tim86 het volgende:
Rodlul 2-0 achter in sets tegen Ferrer op een snelle hardcourtbaan..USA gaat er gewoon hard af in eigen huis tegen een Nadal-loos Spanje
Roddick kan ook helemaal niet tennissen, en Ferrer is denk ik wel degene van Spanje die nog het best op hardcourt uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:46 schreef Tim86 het volgende:
Rodlul 2-0 achter in sets tegen Ferrer op een snelle hardcourtbaan..USA gaat er gewoon hard af in eigen huis tegen een Nadal-loos Spanje
Zonde, want ik denk dat je met een goede Haase en De Bakker hier wel kan winnen van Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:27 schreef Norrage het volgende:
Ja zat er een beetje in he...Ben benieuwd of Haase kan winnen van Anderson morgen, waarschijnlijk niet...dus lijkt me een beetje over....
In principe moet Anderson van beide Nederlanders kunnen winnen en is Moodie een zwaargewicht in het dubbel. In ieder geval ten opzichte van het Nederlandse dubbel, dus ik zou dit Nederland nooit realistisch als favoriet zien tegen dit Zuid Afrika.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Zonde, want ik denk dat je met een goede Haase en De Bakker hier wel kan winnen van Zuid-Afrika.
Daarom is de dubbel zo cruciaal. Thiemo en Robin is bijvoorbeeld best een goed dubbel, maar tsja...Thiemo...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
In principe moet Anderson van beide Nederlanders kunnen winnen en is Moodie een zwaargewicht in het dubbel. In ieder geval ten opzichte van het Nederlandse dubbel, dus ik zou dit Nederland nooit realistisch als favoriet zien tegen dit Zuid Afrika.
Moodie doet niet mee in deze dubbel, Anderson/de Voest is het dubbel. Kan een voordeel zijn dat ze allebei een wedstrijd in de benen hebben morgen, al heeft Haase natuurlijk hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:37 schreef XL het volgende:
[..]
In principe moet Anderson van beide Nederlanders kunnen winnen en is Moodie een zwaargewicht in het dubbel. In ieder geval ten opzichte van het Nederlandse dubbel, dus ik zou dit Nederland nooit realistisch als favoriet zien tegen dit Zuid Afrika.
Jezusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Luxemburg gaat het niet eens proberen, die treden aan met Laurent Bram/Mike Vermeer versus Murray/Murray
Dokters!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zie bij Spanje zo'n 8 oudere heren (zo'n 40/50 jaar) op de bank zitten met "Team outfit" e.d. Wat voor functie hebben die? Zijn dat persoonlijke trainers van de spelers? Bobo's? Masseurs? Iemand een idee?
Waarom vind je dit matig? Ik had het eerder verwacht dat ie verloren had dan gewonnen had hoor.quote:
De manier waarop is sowieso matig en eigenlijk had ik het over de hele DC-vertoning deze week..quote:Op zondag 10 juli 2011 13:19 schreef Salamando het volgende:
[..]
Waarom vind je dit matig? Ik had het eerder verwacht dat ie verloren had dan gewonnen had hoor.
4 keer gebroken worden in de laatste vier sets (of was het meer?) tegen Anderson op hardcourt had niet gehoeven inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De manier waarop is sowieso matig en eigenlijk had ik het over de hele DC-vertoning deze week..
Waarom had het niet gehoeven?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:40 schreef Plus_Ultra het volgende:
verloren van Z-A, jammer, had niet gehoeven.
Helaas gaat het niet om de top 5 maar om de top 2-3. Zweden staat ook hoog inde Davis Cup hoewel ze alles met 3-2 ongeveer winnen omdat de nummer 2 van Zweden gewoon ontzettend ruk is.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
omdat onze top 5 gemiddeld sterker is dan hun top 5.
De vorige keer maakte ie een goede comebackquote:
Voor mij is Zuid Afrika niet kansloos. Karlovic kan het verschil maken (doordat die lastig is als hij dubbel speelt), maar van Cilic, Dodig en Ljubicic kan Anderson thuis wel winnen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:02 schreef Salamando het volgende:
Anders was Nederland er nu wel hard afgegaan dus.
0-3quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Malisse voor eigen publiek met 0-2 in sets achter tegen Haider-Maurer..op indoor hard
Wat een afgang zegquote:
Niet in 5?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:16 schreef Szura het volgende:
1-0 Argentinië, Nalbandian verslaat Troicki in 4 sets
Schrijft best een leuke blog over het leven op de challengertour, maar verder weet ik eigenlijk ook niets.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Raonic is terug, maar daar is ook alles mee gezegd. Verliest in 4 sets van Weintraub..nog nooit gehoord van de beste man..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef Tim86 het volgende:
Raonic is terug, maar daar is ook alles mee gezegd. Verliest in 4 sets van Weintraub..nog nooit gehoord van de beste man..
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Wijndruif.!!!!!!!!!!!!
Wat zou die gast op zijn pasje hebben, 3?
Olympisch kampioenenquote:Op zaterdag 17 september 2011 09:15 schreef Federer-fan het volgende:
Federer en Wawrinka verliezen de dubbel van Australië.6-2 4-6 2-6 6-7 (5-7) tegen Hewitt en Guccione.
Ja. daarom dequote:
Want dat wordt leuk of zo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ben voor Spanje maar hoop dat Frankrijk deze partij wint. Morgen dan eerst Nadal tegen Simon.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:46 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Want dat wordt leuk of zo?
Nadal Tsonga zou wel leuk kunnen worden, maar ja, gravel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat niet.![]()
Maar ja, hopelijk wordt het Nadal-Tsonga.Zo suf dat sommige commentatoren Tsonga uitspreken met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Djoko speelt voor zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:17 schreef Salamando het volgende:
Morgen misschien ook Nalbandian in the laatste pot voor Argentinie (want Djoko zal zijn pot tegen Delpo wel winnen).
Fedje won in 4 van Tomic, Hewitt en Wawrinka staan nu in de 5e set. 64 46 76 46 3-4*quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vannacht zal Fedje wel winnen, krijgen we Hewitt - Wawrinka voor het beslissende punt. Nice
Ze gaan maandag afwerkenquote:Op zondag 18 september 2011 09:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gestaakt omdat het te donker is, bij 5-3* vijfde set voor Wawrinka
Nou ja, hij was natuurlijk geblesseerd.quote:Op zondag 18 september 2011 10:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze gaan maandag afwerken
Wel netjes van Hewitt. De man presteert niks meer op de tour, maar pakt een set tegen Federer en ook Wawrinka heeft het er ernstig moeilijk mee.
Gegokt en verloren.quote:Op zondag 18 september 2011 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Gegokt en verloren dus..of was het een nieuwe blessure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |