Ja dat is hij echtquote:Op zondag 6 maart 2011 20:30 schreef utopie het volgende:
[..]
vieze smeerlapje bent er nog trots op ook heh
?
wtf jonge. ik zit hier aan mijn chocolade muffin.... wat voor mongool ben je als je foto maakt van je eigen schijtquote:
Dat kan ik niet maken. Mijn kunst is voor iedereen gratis beschikbaarquote:Op zondag 6 maart 2011 20:30 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja krijg ik nu 490 euro van je, ter compensatie?
Hij moest duidelijk maken dat ie ziek was.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:31 schreef utopie het volgende:
[..]
wtf jonge. ik zit hier aan mijn chocolade muffin.... wat voor mongool ben je als je foto maakt van je eigen schijt
Wat een vieze mongool ben je toch ook met je walgelijke onz vriendinnetje erbij.quote:
Bedankt voor deze propsquote:Op zondag 6 maart 2011 20:31 schreef Broder het volgende:
[..]
Wat een vieze mongool ben je toch ook met je walgelijke onz vriendinnetje erbij.
Die hingen hoger dan vanwaar ik de foto maakte!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef utopie het volgende:
je hebt ook serieus je reet niet geveegd heh ?
ik zie nergens wc papier
You're not the only onequote:Op zondag 6 maart 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ik geen fan ben van DV maar in het kader van the show must go on is dit een perfecte oplossing
[..]
Mono
Druipend van de poep zijn camera gehaaldquote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef utopie het volgende:
je hebt ook serieus je reet niet geveegd heh ?
ik zie nergens wc papier
Ik denk dat iedereen het ook gezien heeftquote:Op zondag 6 maart 2011 20:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken. Mijn kunst is voor iedereen gratis beschikbaar
Laatst had ik een mooie hoofdletter psi in elkaar gedrold maar die van jou mag er ook wezen!quote:
serieus manquote:Op zondag 6 maart 2011 20:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Druipend van de poep zijn camera gehaald
I knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |